HEJ_fan
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/12/2004
- Μηνύματα
- 151
- Likes
- 0
Ας το χοντρύνω τώρα..να κάνουμε ένα vs... (Μεταφέρω από άλλο θέμα)
1. London-Athens me BA (B767) στο πήγαινε/ Athens-Dusseldorf με LTU (Α320, 3:40h κενό) και Dusseldorf-London με ΒΑ (Α320)...500 Λίρες (Ετσι και αλλιως ξέρω ότι αυτό το ταξίδι θα πληρωθεί χρυσάφι). 23kg το όριο της BA, για LTU δεν ξέρω. Επίσης, αφού περνάει από γερμανικό αεροδρόμιο, θα μου σπάσουν κλειδαριά στη βαλίτσα και θα είναι και πολύ τυπικοί στα διαδικαστικά με τους ελέγχους?
2. London-Amsterdam kai Amsterdam-Athens (Β737 both, 2h κενό) στο πήγαινε/ Athens-Amsterdam (Β737, 2h κενό) και Amsterdam-Athens (B767)..525-545 Λίρες..έχει και με 500, αλλά 06:35 αναχώρηση από Heathrow.
20 kg το όριο της KLM.
Δεν ξέρω τί θα παιχτεί με Ολυμπιακή, για αυτό και την έχω λίγο στην απέξω..όπως επίσης και το σκέλος επιστροφής με BA, γιατί δε βρίσκω εισιτήριο στην ημερομηνία που θέλω. Easyjet δεν παίζει λόγω κάρτας.
(Το ρώτησα και αλλού, αν πάω αύριο στα εκδοτήρια των εταρειών στο αεροδρόμιο και πληρώσω cash, θα μου βγάλουν χάρτινο εισιτήριο?)
Σε θέματα ασφάλειας, συντήρησης και αξιοπιστίας, ποιος συνδυασμός από τους παραπάνω 2 προτείνεται?
Damn, ελπίζω να μην έχει φουλάρει η BA/LTU και η KLM me tis 2h κενό, γιατί δεν μου τις βγάζει πλέον...
----
Akis wrote: Μη σε απασχολούν οι έλεγχοι στη Γερμανία. Είναι αυστηροί αλλά σωστοί και δε σπάζουν κλειδαριές. Αν σου βγάλει η ΒΑ ενιαίο εισιτήριο για όλα τα σκέλη του ταξιδιού τότε θα το έκοβα, γιατί έτσι θα έχεις σιγουριά αν αλλάξουν τα ωράρια σε κάποιο σκέλος (σωστά δε τα λέω; ότι δεν θα μείνεις με τα εισιτήρια στο χέρι. Η LTU έχει 20 κιλά όριο στις αποσκευές.
----
Spiros wrote: Εχοντας πολυ προσφατη την εμπειρια της ΚLM απο Αγγλια(ΜΑΝ-ΑΜS-ATH την 1/8 και ATH-AMS-MAN στις 30/8 ) μπορω να σου πω σχετικα με τα ερωτηματα σου:
1. Το AMS είναι εξαιρετικά ευκολο για transit, αν η πρωτη πτηση φτασει στην ωρα της, τοτε 1 ωρα ειναι υπεραρκετη
2. Το τρανσιτ ειναι εσωτερικο, γνωριζεις απο το check-in της πρωτης πτησης την πυλη για τη δευτερη πτηση. Το μονο που κανεις ειναι να πας απο τη μια πυλη στην αλλη. Στο check-in της πρωτης πτησης σου δινουν ενα μικρο φακελο που εχει πληροφοριες για το AMS κ σχεδιαγραμμα με ολες τις πυλες
3. Το 737NG ειναι κατα τη γνωμη μου εξαιρετικο αεροπλανο, προσωπικα το βρισκω εξισου ανετο και ησυχο με Α319/320 με τα οποια εχω ταξιδεψει αρκετα.Αλλα κ τα συγκεκριμενα 737NG της KLM ειναι καθαρα κ δειχνουν καινουργια. Παντως εγω εκατσα EXIT και μιλαμε για τεραστιο χωρο!
Γενικα η KLM χωρις να ειναι κατι το εξαιρετικο, ειναι μια καλη εταιρεια κ ανετα θα την επελεγα κ στο μελλον.
Σπυρος
(ΥΓ. 1ο μηνυμα στο airliners.gr )
1. London-Athens me BA (B767) στο πήγαινε/ Athens-Dusseldorf με LTU (Α320, 3:40h κενό) και Dusseldorf-London με ΒΑ (Α320)...500 Λίρες (Ετσι και αλλιως ξέρω ότι αυτό το ταξίδι θα πληρωθεί χρυσάφι). 23kg το όριο της BA, για LTU δεν ξέρω. Επίσης, αφού περνάει από γερμανικό αεροδρόμιο, θα μου σπάσουν κλειδαριά στη βαλίτσα και θα είναι και πολύ τυπικοί στα διαδικαστικά με τους ελέγχους?
2. London-Amsterdam kai Amsterdam-Athens (Β737 both, 2h κενό) στο πήγαινε/ Athens-Amsterdam (Β737, 2h κενό) και Amsterdam-Athens (B767)..525-545 Λίρες..έχει και με 500, αλλά 06:35 αναχώρηση από Heathrow.
20 kg το όριο της KLM.
Δεν ξέρω τί θα παιχτεί με Ολυμπιακή, για αυτό και την έχω λίγο στην απέξω..όπως επίσης και το σκέλος επιστροφής με BA, γιατί δε βρίσκω εισιτήριο στην ημερομηνία που θέλω. Easyjet δεν παίζει λόγω κάρτας.
(Το ρώτησα και αλλού, αν πάω αύριο στα εκδοτήρια των εταρειών στο αεροδρόμιο και πληρώσω cash, θα μου βγάλουν χάρτινο εισιτήριο?)
Σε θέματα ασφάλειας, συντήρησης και αξιοπιστίας, ποιος συνδυασμός από τους παραπάνω 2 προτείνεται?
Damn, ελπίζω να μην έχει φουλάρει η BA/LTU και η KLM me tis 2h κενό, γιατί δεν μου τις βγάζει πλέον...
----
Akis wrote: Μη σε απασχολούν οι έλεγχοι στη Γερμανία. Είναι αυστηροί αλλά σωστοί και δε σπάζουν κλειδαριές. Αν σου βγάλει η ΒΑ ενιαίο εισιτήριο για όλα τα σκέλη του ταξιδιού τότε θα το έκοβα, γιατί έτσι θα έχεις σιγουριά αν αλλάξουν τα ωράρια σε κάποιο σκέλος (σωστά δε τα λέω; ότι δεν θα μείνεις με τα εισιτήρια στο χέρι. Η LTU έχει 20 κιλά όριο στις αποσκευές.
----
Spiros wrote: Εχοντας πολυ προσφατη την εμπειρια της ΚLM απο Αγγλια(ΜΑΝ-ΑΜS-ATH την 1/8 και ATH-AMS-MAN στις 30/8 ) μπορω να σου πω σχετικα με τα ερωτηματα σου:
1. Το AMS είναι εξαιρετικά ευκολο για transit, αν η πρωτη πτηση φτασει στην ωρα της, τοτε 1 ωρα ειναι υπεραρκετη
2. Το τρανσιτ ειναι εσωτερικο, γνωριζεις απο το check-in της πρωτης πτησης την πυλη για τη δευτερη πτηση. Το μονο που κανεις ειναι να πας απο τη μια πυλη στην αλλη. Στο check-in της πρωτης πτησης σου δινουν ενα μικρο φακελο που εχει πληροφοριες για το AMS κ σχεδιαγραμμα με ολες τις πυλες
3. Το 737NG ειναι κατα τη γνωμη μου εξαιρετικο αεροπλανο, προσωπικα το βρισκω εξισου ανετο και ησυχο με Α319/320 με τα οποια εχω ταξιδεψει αρκετα.Αλλα κ τα συγκεκριμενα 737NG της KLM ειναι καθαρα κ δειχνουν καινουργια. Παντως εγω εκατσα EXIT και μιλαμε για τεραστιο χωρο!
Γενικα η KLM χωρις να ειναι κατι το εξαιρετικο, ειναι μια καλη εταιρεια κ ανετα θα την επελεγα κ στο μελλον.
Σπυρος
(ΥΓ. 1ο μηνυμα στο airliners.gr )