flying Doc
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/04/2007
- Μηνύματα
- 1.760
- Likes
- 181
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EBBR
Επαγγελματικοί λόγοι με κράτησαν για ένα τρίμηνο στην πρωτεύουσα της Ευρώπης, τις ...μαγευτικές Βρυξέλλες
. Το μόνο καλό με την πόλη εκτός από τις μπύρες είναι το planespotting που προσφέρει καθώς και η εγγύτητά της με άλλες μεγαλουπόλεις της κεντροδυτικής Ευρώπης, που βρίσκονται σε χρονική απόσταση 2 ωρών γύρω της (Παρίσι, Αμστερνταμ, Λονδίνο, Κολωνία). Όπως καταλαβαίνετε, έκανα εκτενή χρήση ΟΛΩΝ αυτών των προνομίων και κυρίως του planespotting (όπως πολλοί εδω μέσα γνωρίζουν)
Όλες οι πτήσεις έγιναν με την Swiss κάνοντας χρήση του Europe bussines upgrade πάντα λίγες μέρες πριν από την κάθε πτήση.
Μετά από αυτη τη μικρή εισαγωγή, ας ξεκινήσουμε το ταξίδι μας.
28/8/2009 SKG-ZRH LX1851 Seat 1F, A321-111 HB-IOC "St. Chrichona"
Για άλλη μια φορά, έκανα τον γαλατά. Φορτωμένος με 37 κιλά στη βαλίτσα και καμια 10αρια στις χειραποσκευές, έφτασα στο υπερ-hub ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μεσα στα άγρια χαράματα. Με παρηγορούσε η σκέψη ότι σε λίγη ώρα θα απολάμβανα το ζεστό πρωϊνό των Ελβετών. Είχα αποφασίσει να περάσω 2 μέρες έντονου spotting στο Amsterntam και υπολόγιζα να δω και λίγο τη Ζυρίχη μιας και είχα αφήσει επίτηδες ενα 5ωρο layover στην Ελβετία. Πόσο εξω όμως επρόκειτο να πέσω
Στις 5:00 ακριβώς ξεκολλήσαμε απο τον 34 με κατεύθυνση την ελβετική πρωτεύουσα. Αποχαιρέτησα την κοιμισμενη Θεσσαλονίκη ενώ στη μύτη μου έφταναν μυρωδιές από το φούρνο του Airbus. Όντως, περίπου μιση ώρα μετά την απογείωση σερβιρίστηκε το νοστιμότατο πρωϊνο που ολοκληρώθηκε με έναν υπέροχο καφέ και τις πατροπαράδοτες σοκολάτες. Το πλήρωμα ήταν ευγενέστατο και ακρως επαγγελματικό. Στις 6:13 ακουμπούσαμε μαλακά στον 34 του Kloten και μετά την αποβίβαση βρέθηκα στο τρομερό δίλημα: να πάω μια βόλτα στη Ζυρίχη ή να κάτσω για planespotting στο υπέροχο observation deck του αεροδρομίου. Φυσικά υπερίσχυσε η λογική κι έτσι στις 8:00 ήμουν ο πρώτος πελάτης του o.d. Ελεγχος της χειραποσκευής και μετα από 5 λεπτά με το λεωφορείο βρισκόμουν στην ταράτσα του Terminal E, όπου βρίσκεται και το observation deck. Eπί 3 ώρες γέμιζα ασταμάτητα τον αισθητήρα της Canon. Έχοντας κάνει web check-in επέστρεψα στο lounge της Swiss για ενα ελαφρύ γεύμα και τελικά επιβιβάστηκα στο 320 για την γρηγορη πτήση προς το AMS
28/8/2009 ΖRX-AMS LX728 Seat 2A, A320-214 HB-IJU
Στις 12:54 ο καπεταν-Hainigstofer ξεκόλλησε από τον 28 περνώντας μέσα από τα σύννεφα οδεύοντας προς το Ναο του planespotting το Schiphol. To γεύμα ήταν ένα κρύο πιάτο κρεατος με πατατοσαλάτα (νοστιμότατα αμφότερα) και απολαυστικός καφές. Στην πορεία περάσαμε πάνω από τις Βρυξέλλες κι έριξα μια ματιά απο ψηλα στο Jubelpark δίπλα στο οποίο επρόκειτο να μείνω τους επόμενους 3 μήνες. Η προσέγγιση στον 27 του Schiphol μας έφερε πάνω από το κέντρο του δράματος της μοιραίας πτήσης 1862 της El Al.
Για τις 2 μέρες της διαμονής μου στο Αμστερνταμ είχα διαλέξει το ξενοδοχείο Citizen M, το οποιο βρίσκεται σε απόσταση 5 λεπτών με τα πόδια απο το terminal. To δωμάτιο ήταν εντυπωσιακά minimal και φουτουριστικό. Με 79€ τη βραδυά απόλαυσα ένα 2χ2 m κρεβάτι, δωρεάν internet και δωρεαν ταινίες στην τηλεοραση συν το γεγονός ότι ήταν σε απόσταση αναπνοής από το viewing terrace του Schiphol όπου πέρασα ατελείωτες ώρες (με μικρά διαλείμματα για μαμ, κακά και νάνι). Για να μην είμαι άδικος έκανα και μια μικρή βόλτα στο Αμστερνταμ, έτσι για να πω ότι το είδα κι αυτό. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του δωματίου ήταν ότι ο έλεγχος των πάντων (πλην του νερού) γινόταν από ένα τηλεχειρηστήριο που μου επέτρεψε να μετατρέψω το δωμάτιο σε διαστημόπλοιο μπλε, σιελ, κόκκινο και πράσινο. Η χρήση της τουαλέτας με αυτόν τον τρόπο με μετέφερε νοητά στο Enterprise περιμένοντας τον Scott να με διακτινήσει. Δυστυχώς οι δύο μέρες πέρασαν γρήγορα και έφτασε η σειρά του Thalys να μεμεταφέρει στο Βρυξελλοχώρι. Χάρισα στον εαυτό μου μια τελευταία νότα πολυτέλειας, ταξιδεύοντας στην Α' θέση (με 51€ έναντι 31 της Β' !!!) οπότε απόλαυσα ένα νοστιμο κοτόπουλο με πορτοκάλι.
To be continued...


Όλες οι πτήσεις έγιναν με την Swiss κάνοντας χρήση του Europe bussines upgrade πάντα λίγες μέρες πριν από την κάθε πτήση.
Μετά από αυτη τη μικρή εισαγωγή, ας ξεκινήσουμε το ταξίδι μας.
28/8/2009 SKG-ZRH LX1851 Seat 1F, A321-111 HB-IOC "St. Chrichona"
Για άλλη μια φορά, έκανα τον γαλατά. Φορτωμένος με 37 κιλά στη βαλίτσα και καμια 10αρια στις χειραποσκευές, έφτασα στο υπερ-hub ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μεσα στα άγρια χαράματα. Με παρηγορούσε η σκέψη ότι σε λίγη ώρα θα απολάμβανα το ζεστό πρωϊνό των Ελβετών. Είχα αποφασίσει να περάσω 2 μέρες έντονου spotting στο Amsterntam και υπολόγιζα να δω και λίγο τη Ζυρίχη μιας και είχα αφήσει επίτηδες ενα 5ωρο layover στην Ελβετία. Πόσο εξω όμως επρόκειτο να πέσω

Στις 5:00 ακριβώς ξεκολλήσαμε απο τον 34 με κατεύθυνση την ελβετική πρωτεύουσα. Αποχαιρέτησα την κοιμισμενη Θεσσαλονίκη ενώ στη μύτη μου έφταναν μυρωδιές από το φούρνο του Airbus. Όντως, περίπου μιση ώρα μετά την απογείωση σερβιρίστηκε το νοστιμότατο πρωϊνο που ολοκληρώθηκε με έναν υπέροχο καφέ και τις πατροπαράδοτες σοκολάτες. Το πλήρωμα ήταν ευγενέστατο και ακρως επαγγελματικό. Στις 6:13 ακουμπούσαμε μαλακά στον 34 του Kloten και μετά την αποβίβαση βρέθηκα στο τρομερό δίλημα: να πάω μια βόλτα στη Ζυρίχη ή να κάτσω για planespotting στο υπέροχο observation deck του αεροδρομίου. Φυσικά υπερίσχυσε η λογική κι έτσι στις 8:00 ήμουν ο πρώτος πελάτης του o.d. Ελεγχος της χειραποσκευής και μετα από 5 λεπτά με το λεωφορείο βρισκόμουν στην ταράτσα του Terminal E, όπου βρίσκεται και το observation deck. Eπί 3 ώρες γέμιζα ασταμάτητα τον αισθητήρα της Canon. Έχοντας κάνει web check-in επέστρεψα στο lounge της Swiss για ενα ελαφρύ γεύμα και τελικά επιβιβάστηκα στο 320 για την γρηγορη πτήση προς το AMS
28/8/2009 ΖRX-AMS LX728 Seat 2A, A320-214 HB-IJU
Στις 12:54 ο καπεταν-Hainigstofer ξεκόλλησε από τον 28 περνώντας μέσα από τα σύννεφα οδεύοντας προς το Ναο του planespotting το Schiphol. To γεύμα ήταν ένα κρύο πιάτο κρεατος με πατατοσαλάτα (νοστιμότατα αμφότερα) και απολαυστικός καφές. Στην πορεία περάσαμε πάνω από τις Βρυξέλλες κι έριξα μια ματιά απο ψηλα στο Jubelpark δίπλα στο οποίο επρόκειτο να μείνω τους επόμενους 3 μήνες. Η προσέγγιση στον 27 του Schiphol μας έφερε πάνω από το κέντρο του δράματος της μοιραίας πτήσης 1862 της El Al.
Για τις 2 μέρες της διαμονής μου στο Αμστερνταμ είχα διαλέξει το ξενοδοχείο Citizen M, το οποιο βρίσκεται σε απόσταση 5 λεπτών με τα πόδια απο το terminal. To δωμάτιο ήταν εντυπωσιακά minimal και φουτουριστικό. Με 79€ τη βραδυά απόλαυσα ένα 2χ2 m κρεβάτι, δωρεάν internet και δωρεαν ταινίες στην τηλεοραση συν το γεγονός ότι ήταν σε απόσταση αναπνοής από το viewing terrace του Schiphol όπου πέρασα ατελείωτες ώρες (με μικρά διαλείμματα για μαμ, κακά και νάνι). Για να μην είμαι άδικος έκανα και μια μικρή βόλτα στο Αμστερνταμ, έτσι για να πω ότι το είδα κι αυτό. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του δωματίου ήταν ότι ο έλεγχος των πάντων (πλην του νερού) γινόταν από ένα τηλεχειρηστήριο που μου επέτρεψε να μετατρέψω το δωμάτιο σε διαστημόπλοιο μπλε, σιελ, κόκκινο και πράσινο. Η χρήση της τουαλέτας με αυτόν τον τρόπο με μετέφερε νοητά στο Enterprise περιμένοντας τον Scott να με διακτινήσει. Δυστυχώς οι δύο μέρες πέρασαν γρήγορα και έφτασε η σειρά του Thalys να μεμεταφέρει στο Βρυξελλοχώρι. Χάρισα στον εαυτό μου μια τελευταία νότα πολυτέλειας, ταξιδεύοντας στην Α' θέση (με 51€ έναντι 31 της Β' !!!) οπότε απόλαυσα ένα νοστιμο κοτόπουλο με πορτοκάλι.
To be continued...