Vangelis Antonakis
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 06/01/2008
- Μηνύματα
- 90
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGIR
Ειχαμε πριν λιγο ενα συμβαν στο Ηρακλειο οπου ενα 767 της AIR ITALY GROUP κατα την διαδικασια της απογειωσης ρουφηξε κατι και ακυρωσε την απογειωση αρκετα νωρις και χωρις ευτυχως να κινδυνεψει κανεις.
Εντελως τυχαια ημουν στο αεροδρομιο και ημουν αυτοπτης μαρτυρας του συμβαντος.
Το 767 τροχοδρομει δυτικα για το τελος του διαδρομου 09 ο οποιος ηταν εν χρηση σημερα λογω των ανεμων ή μαλλον της απνοιας.Φτανει στο τελος οπου κανει backtrack και εκεινη την στιγμη ενημερωνει τον πυργο οτι υπαρχουν πουλια μπροστα του.Ο πυργος καλει το FOLLOW ME να ερευνησει το γεγονος,αλλα μολις ο ΙΤΑΛΟΣ (με κεφαλαια γραμματα γιατι μονο ισως Ιταλος θα μπορουσε να το κανει) ακουει για follow me και λοιπες ιστοριες και με δεδομενο οτι θα καθυστερουσε (εκτιμηση δικη μου )τουλαχιστον 10 λεπτα μεχρι να ρθει το FOLLOW ME και να δει αν υπαρχουν πουλια και τα σχετικα,ενημερωνει τον πυργο πως τα πουλια εφυγαν και πως μπορουν να απογειωθουν.Ο πυργος δινει CLEARED FOR TAKE OFF και ο Ιταλος γκαζωνει....μετα απο καμια 200αρια μετρα διαδρομου ακουγετε ενα μπαμ,οχι πολυ δυνατο για να πω την αληθεια αλλα φανηκε πως κατι δεν πηγαινε καλα.Κατευθειαν ο πιλοτος λεει στον πυργο "take off abort,bird strike"...το κακο ειχε γινει...
Ο πυργος του δινει οδηγιες για την πιστα και σιγα σιγα το 767 παιρνει πορεια για την πιστα.
Οσο τροχοδρομουσε ο πυργος ρωταει τον πιλοτο τι συνεβη,και ο πιλοτος λεει "we don't know...we have to check "
Πως ειναι δυνατον να βλεπει ο ανθρωπος πουλια μπροστα του και να μην περιμενει το follow me να τα διωξει αλλα ξεκιναει με ολοκληρο 767 για απογειωση...
Η φωτο ειναι ισως ενα ή δυο δευτερολεπτα μετα τον κροτο και την ακυρωση απογειωσης...
[album]15287[/album]
[album]15286[/album]
https://www.airliners.gr/community/gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=15287
Εντελως τυχαια ημουν στο αεροδρομιο και ημουν αυτοπτης μαρτυρας του συμβαντος.
Το 767 τροχοδρομει δυτικα για το τελος του διαδρομου 09 ο οποιος ηταν εν χρηση σημερα λογω των ανεμων ή μαλλον της απνοιας.Φτανει στο τελος οπου κανει backtrack και εκεινη την στιγμη ενημερωνει τον πυργο οτι υπαρχουν πουλια μπροστα του.Ο πυργος καλει το FOLLOW ME να ερευνησει το γεγονος,αλλα μολις ο ΙΤΑΛΟΣ (με κεφαλαια γραμματα γιατι μονο ισως Ιταλος θα μπορουσε να το κανει) ακουει για follow me και λοιπες ιστοριες και με δεδομενο οτι θα καθυστερουσε (εκτιμηση δικη μου )τουλαχιστον 10 λεπτα μεχρι να ρθει το FOLLOW ME και να δει αν υπαρχουν πουλια και τα σχετικα,ενημερωνει τον πυργο πως τα πουλια εφυγαν και πως μπορουν να απογειωθουν.Ο πυργος δινει CLEARED FOR TAKE OFF και ο Ιταλος γκαζωνει....μετα απο καμια 200αρια μετρα διαδρομου ακουγετε ενα μπαμ,οχι πολυ δυνατο για να πω την αληθεια αλλα φανηκε πως κατι δεν πηγαινε καλα.Κατευθειαν ο πιλοτος λεει στον πυργο "take off abort,bird strike"...το κακο ειχε γινει...
Ο πυργος του δινει οδηγιες για την πιστα και σιγα σιγα το 767 παιρνει πορεια για την πιστα.
Οσο τροχοδρομουσε ο πυργος ρωταει τον πιλοτο τι συνεβη,και ο πιλοτος λεει "we don't know...we have to check "
Πως ειναι δυνατον να βλεπει ο ανθρωπος πουλια μπροστα του και να μην περιμενει το follow me να τα διωξει αλλα ξεκιναει με ολοκληρο 767 για απογειωση...
Η φωτο ειναι ισως ενα ή δυο δευτερολεπτα μετα τον κροτο και την ακυρωση απογειωσης...
[album]15287[/album]
[album]15286[/album]
https://www.airliners.gr/community/gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=15287