Μπλοκάρισμα τροχού σε αεροσκάφος των ΚA

  • Thread starter Thread starter Arizonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Arizonas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/02/2010
Μηνύματα
69
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KLCA
Λάρνακα: Πανικός προκλήθηκε στους επιβάτες και το πλήρωμα της πρωινής πτήσης από τη Βυρητό στη Λάρνακα. Κατά τη διάρκεια της προσγείωσης ο μπροστινός τροχός μπλόκαρε με αποτέλεσμα να δυσκολευετεί ιδιαίτερα ο πιλότος να σταματήσει την πορεία του αεροσκάφους στο διάδρομο προσγείωσης. Τελικά το αεροσκάφος ακινητοποιήθηκε χωρίς να τραυματιστεί οποιοσδήποτε.

Οι πρώτες έρευνες δείχνουν να μην είχε συνδεθεί το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος του τροχού.

Οι έρευνες συνεχίζονται, προς όλες τις κατευθύνσεις. -



Link:http://www.philenews.com/el-gr/koinonia-eidiseis/160/143774/mplokarisma-trochou-prokalei-paniko-se-aeroskafos-ton-kypriakon-aerogrammon
 
Μπλόκαρε και δε μπορούσε να το σταματήσει;Πως γίνεται κάτι τέτοιο;
Αφού όμως οι έρευνες συνεχίζονται "προς όλες τις κατευθύνσεις",κοιμάμαι ήσυχος.
 
Μηπως μπλοκαρε το steering? Γιατι ο μπροστινος τροχος δε μπλοκαρει καθως δεν εχει φρενα. Συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις φταιει το steering
 
Βασικά,αυτό το "συμβάν" δε θα έπρεπε να παρατίθεται στην ενότητα για "Συμβάντα στην Ελλάδα και στη Κύπρο" και όχι στο "Παγκόσμια Αεροπορία",αγαπητοί κ.κ.Διαχειρισταί;
 
Όταν ένα αεροπλάνο μπαίνει στο διάδρομο για απογείωση ευθυγραμμίζεται με τήν ευθεία και απ' όσο έχω διαβάσει,ασφαλίζει τον μπροστινό τροχό για να μην υπάρξει εκτροπή και πάει έτσι ό,σο έχει ευθυγραμμιστεί μέχρι να απογειωθεί.Μήπως λοιπόν το ρεπορτάζ τα γράφει ανάποδα;Επειδή δεν είμαι πιλότος υποθέτω ότι στην προσγείωση το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στην προκειμένη περίπτωση ίσως το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή ο μπροστινός τροχός δεν είχε ασφαλίσει. Το 1982 ένα SD-330 αντιμετώπισε παρόμοιο πρόβλημα στην προσγείωση στην Κοζάνη αλλά τότε είχε κλατάρει το μπροστινό λάστιχο.
 
Γιώργος Μάναρης":m0vurqu0 said:
Όταν ένα αεροπλάνο μπαίνει στο διάδρομο για απογείωση ευθυγραμμίζεται με τήν ευθεία και απ' όσο έχω διαβάσει,ασφαλίζει τον μπροστινό τροχό για να μην υπάρξει εκτροπή και πάει έτσι ό,σο έχει ευθυγραμμιστεί μέχρι να απογειωθεί

Δεν γνωρίζω κανένα τύπο αεροσκάφους που να έχει τέτοιο σύστημα, καθώς θα ήταν επικίνδυνο να μήν έχει έλεγχο των εκτροπών (ανέμου κλπ) ο χειριστής.
 
Δεν γνωρίζω κανένα αεροσκάφος που να κλειδώνει τον ριναίο τροχό με την είσοδό του στο διάδρομο!
Χαρακτηριστικά θα σας αναφέρω για το Α320:

Το Nose Wheel Steering δέχεται εντολές από το Handwheel και από τα Rudder Pedals.

Από το handwheel έχει βαθμό ελευθερίας +/- 75 μοίρες μέχρι τους 30 κόμβους και σταδιακά μηδενίζονται μέχρι τους 80 κόμβους.

Από τα Rudder Pedals έχει βαθμό ελευθερίας +/- 6 μοίρες μέχρι τους 40 κόμβους και σταδιακά μηδενίζονται μέχρι τους 130 κόμβους.
 
alex96":3ii79hxx said:
ασφαλίζει τον μπροστινό τροχό
Που το γράφει αυτό;Ζητώ έστω και μια παραπομπή!Μία!

Μπορεί ο Κος Μάναρης να γράφει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι,όμως προς τιμήν του ρωτάει κάποιους που μπορεί να ξέρουν κάτι παραπάνω να επιβεβαιώσουν η να διαψεύσουν. Πάντως την μία παραπομπή που ζητάς για αυτό ακριβώς που έγραψες (και όχι για αυτά ........ που γράφει ο Κος Μάναρης), στην παραθέτω εγώ:

http://www.velocityaircraft.com/newsv5/ ... 20lock.pdf

Τελικά δεν τα ξέρουμε όλα…. Τς τς…
 
Αν το θεωρείς αυτό σοβαρή παραπομπή,"πάω πάσο".Ή τουλάχιστον,διάβασέ το ολόκληρο γιατί γράφει :"... is intended for use on experimental aircraft only."Άσε ότι προορίζεται για άλλη χρήση.
Α,δύο άλλοι επίσης έγραψαν ότι δε ξέρουν την ύπαρξη τέτοιου συστήματος.Δεν ήμουν μόνο εγώ. :banana: :banana: :banana:
 
Top