British Airways στην Ελλάδα

spotterakis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2008
Μηνύματα
2.526
Likes
227
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
LHR- ATH - LHR με BOEING 787 DREAMLINER !!!!

H BA έχει βάλει το Β 787 κάθε Παρασκευή στο δρομολόγιο Αθήνα - Χίθροου. Επειδή έφευγα για Λονδίνο για μια εβδομάδα, ευκαιρία να σας πω την εμπειρία μου:

Σκέλος ATH-LHR 9-4-2021
Το όνλινε τσεκ-ιν απενεργοποιημένο ώστε να μπορούν να σου ελέγξουν όλα τα χαρτιά, οπότε στο Βενιζέλο πάω στο κάουντερ. Το χάντλιγκ το έχει η Swissport. Ελέγχουν το ελληνικό κόβιντ τεστ (που είχα κάνει την προηγούμενη στο αεροδρόμιο και μου έστειλαν το αποτέλεσμα αυθημερόν με μειλ). Επίσης ζήτησαν το ελληνικό QR code και το αγγλικό Travel declaration, καθώς και απόδειξη πληρωμής των κοβιντ τεστ Αγγλίας 2ης ημέρας. Επείδη θα έμενα λιγότερο από 8 ημέρες μπόρεσα και πλήρωσα μόνο το τεστ 2ης ημέρας - κόστος 110 λίρες !!!
Πληρότητα αεροσκάφους σχεδόν 100%. Η μπίζνες γεμάτη, ούτε μια θέση κενή. Το καλό ότι έχουν θέσεις που γίνονται flat beds επειδή κανονικά το αεροσκάφος δεν είναι για την Ευρώπη αλλά για πιο μακρινούς προορισμούς. Συγκριτικά η μπίζνες της Αιγαίου είναι μια απάτη ... Μάλλον η ΒΑ προσπαθεί να κάνει κάποια προσφορά, διότι πλήρωσα με επιστροφή 377 ευρώ, ενώ στην Αιγαίου μόνο το ένα σκέλος είχε περισσότερο τις ίδιες ημερομηνίες !
Σέρβις φανταστικό. Ανεβάζω φωτογραφίες για να μην σας λέω πολλά.
To μόνο αρνητικό ότι το lounge ήταν κλειστό στο Βενιζέλο. Τα άτομα της Swissport μας έλεγαν ψευδώς ότι είναι λόγω κόβιντ, αν και είναι αναληθες: με ευκαιρία τον κόβιντ κάνουν οικονομία. Το λάουντζ της Α3 κανονικά ανοιχτό είναι ...

Σκέλος LHR-ATH 16-4-2021
Το καλό στο Τ5 του Χίθροου είναι ότι όσοι έχουν εισιτήρια μπίζνες, προσωρινά κάνουν τσεκ-ιν μαζί με τους επιβάτες πρώτης θέσης στην άκρη του τέρμιναλ σε ειδικά κάουντερ στο "First Wing" και από τελείως ξεχωριστό έλεγχο αποσκευών μπαινουν απευθείας στο σαλόνι πρώτης θέσης (διότι τα άλλα σαλόνια είναι κλειστά). Μόνο για αυτήν την εμπειρία αξίζει τα λεφτά του. Παραγγέλνεις ότι θέλεις από το ίντερνετ και σε σερβίρουν στο τραπέζι σου. Χλίδα.
Στο αεροσκάφος είμαστε 100 επιβάτες. Πολύ καλό σέρβις και φαγητό. Το Β787 φανταστικό.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: αν η ΒΑ κρατήσει το Β787 και τις χαμηλές τιμές για μπίζνες το καλοκαίρι, βλέπω πάρα πολλούς να την προτιμούν. Ιδίως διότι αν έχεις 2 αποσκευές είναι φθηνότερο να πάρεις μπίζνες εισιτήριο για να μην πληρώσεις εξτρά αποσκευές. Επίσης η ανώτερη εμπειρία του Β787 δεν συγκρίνεται με τα Α320 της Α3. Χρόνια είχα να μπω σε τόση άνετη καμπίνα στο δρομολόγιο Αθήνα - Λονδίνο, από την εποχή της παλιάς Ολυμπιακής με τα πανέμορφα Α340.

Eπίσης κάτι πρέπει να γίνει με το κόστος των κόβιντ τεστ: δεν μπορεί να κοστίζουν περισσότερο από τα εισιτήρια !!!! Δεν θα ανακάμψουν ποτέ οι αερομεταφορές αν χρειάζεσαι 4 κόβιντ τεστ για μια εβδομάδα Αγγλία με συνολικό κόστος άνω των 300 ευρώ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΕΣΤ για ένα άτομο !!!

Πολυ ωραιες φωτο...To 787-9 ηταν? Ετσι φαινεται απο το μηκος; Επισης, ποσο χρεωνει την επιλογη θεσης στην μπιζνες; Και επειδη ειπες οτι χρονια ειχες να μπει σε τοσο ανετη καμπινα, με τα 767 δεν ειχες ταξιδεψει;
 

rotomano

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/07/2009
Μηνύματα
97
Likes
20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Πολυ ωραιες φωτο...To 787-9 ηταν? Ετσι φαινεται απο το μηκος; Επισης, ποσο χρεωνει την επιλογη θεσης στην μπιζνες; Και επειδη ειπες οτι χρονια ειχες να μπει σε τοσο ανετη καμπινα, με τα 767 δεν ειχες ταξιδεψει;
To 767 δεν μου είχε φανεί άνετο. Ίσως διότι στην οικονομική που ήμουν μου είχε φανεί κάπως στριμωγμένα.
Ήταν το Β 787-800 . Μακάρι να το κρατήσουν , αν και δύσκολο. Πιστεύω ότι το έβαλαν λόγω καργκο. Φόρτωσε πολλά εμπορεύματα.
H Ba χρεώνει περιέργως 24€ γαι επιλογή θέσης στη μπίζνες, νομίζω η μονη εταιρεία που το κάνει σε αυτήν την κατηγορία θέσεων. Αλλά κατανοητό διότι τα παράθυρα είναι απείρως καλύτερα από όλες τις υπόλοιπες θέσεις !
 

maebius

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/01/2013
Μηνύματα
92
Likes
20
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Last edited by a moderator:

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
564
Likes
180
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Το μοχλό το LG ποιος τον πείραξε? Safety Pin στο NLG υπήρχε?
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
157
Likes
95
In March of 2018, the FAA received a report indicating that the NLG on a Boeing Model 787-8 retracted on the ground, with weight on the airplane's wheels, while undergoing maintenance testing. Although no maintenance personnel were injured, the incident resulted in major structural damage to the forward fuselage of the airplane. The NLG retraction occurred due to the NLG downlock pin being installed in an incorrect location: The apex pin inner bore of the NLG lock link assembly, which is adjacent to the correct location for the NLG downlock pin. A similar retraction occurred in March of 2016 on a Boeing Model 787-8 airplane with passengers aboard, resulting in substantial damage to the aircraft and minor injuries to passengers. In addition, we received a safety report from an operator's maintenance technician arising from the March 2018 incident that described the risk of an inadvertent NLG retraction due to accidentally installing the NLG downlock pin in the apex pin inner bore of the NLG lock link assembly.

The FAA reviewed Boeing Requirements Bulletin B787-81205-SB320040-00 RB, Issue 001, dated March 12, 2019. The service information describes procedures for installing an insert into the apex pin inner bore of the NLG lock link assembly to prevent the NLG downlock pin from being inserted in the incorrect location.
FAE4467B-4E87-40E3-B8C5-F9AAB256408E.png

17933A72-9C3A-4455-9F25-93E8939A4898.jpeg
 
Last edited:
Top