Όπως ήταν φυσικό η πτήση μας είχε
45 λεπτά καθυστέρηση και οι επιβάτες ήταν λιγοστοί, σύνολο 12 άτομα. Το πλήρωμα της
Bmi ευγενέστατο, παρόλο που το αεροσκάφος ήταν μικρό, ο πιλότος μας υποδέχθηκε στην είσοδο και απολογιόταν για την καθυστέρηση.
Αναμενόμενο ήταν ότι η κατηγορία του α/φ θα μας προσέφερε ένα συμμαζευμένο περιβάλλον. Οι θέσεις ήταν αρκετά στενάχωρες. Το ύψος της καμπίνας οριακό και ο χώρος αποσκευών πάρα πολύ μικρός. Χειραποσκευές δεν χωρούσαν έπρεπε να τις αφήσεις κατά την είσοδο στο α/φ και να τις παραλάβεις κατά την έξοδο από το α/φ.
Η πτήση θα ήταν 1 ώρα, και μόλις απογειωθήκαμε άρχισε η εξυπηρέτηση.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25007
Η αεροσυνοδός φιλικότατη και η εξυπηρέτηση ικανοποιητικότατη για την διάρκεια της πτήσης.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25008
Καλά αν ήταν η SN που θα έκανε το δρομολόγιο, δεν θα σου έδινε ούτε αέρα κοπανιστό. :twisted:
Το επίπεδο θορύβου ήταν πολύ υψηλό.
Διερωτώμαι το Πρωθυπουργικό μας α/φ, έχει το ίδιο επίπεδο θορύβου; Άντε να κάνει μεγάλης διάρκειας πτήση με αυτό τον θόρυβο.
Είχα και την ατυχία να διαλέξω θέση 16Α που ήταν σχετικά κοντά στους κινητήρες. Παρά του ότι οι επιβάτες είμασταν λίγοι, οι θέσεις που μας προσδιόρισαν ήταν από την 9 σειρά και πίσω. Μου έχει ξανατύχει 2 φορές πετώντας με F100 να έχουν τις μπροστά θέσεις κενές και στο τέλος να τοποθετούν τους επιβάτες. Μάλλον είναι θέμα balance του α/φ καθώς οι χειραποσκευές μας είχαν φορτωθεί κάτω και μπροστά από τις πτέρυγες.
Στην επιστροφή προσπάθησα να διαλέξω θέση όσο ποιο μπροστά μπορούσα 8F παρόλο που θα είχα άλλον δίπλα μου.
Μετά από μια bumpy πτήση λόγω συννεφιάς φτάσαμε στο SXB
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24994
Στην επιστροφή μας στις BRU είχαμε πάλι
1 ώρα και 20 λεπτά καθυστέρηση, παρά του ότι ήταν πρωινή πτήση. Φαίνεται ότι χρησιμοποιούν στα δρομολόγια ότι α/φ είναι διαθέσιμο. Αυτή την φορά είχαμε α/φ με τα χρώματα της Bmi regional.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24991
Η πρωινή πτήση είχε περισσότερους επιβάτες, αλλά εντύπωση προξενεί ότι στο δρομολόγιο έχουν 2 πτήσεις την ημέρα (πρωινή & απογευματινή) πτήση. Σιγά μην χρειάζονται τόσες πτήσεις να συνδέουν την Πρωτεύουσα της Ευρώπης με την Διαχειριστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.
Μυρίζομαι επιδοτήσεις στο δρομολόγιο, γιατί από πληρότητες είναι χάλια.
Με το που φτάσαμε στο BRU είδαμε το Β757 της ECAir, Equatorial Congo Airlines το οποίο πρέπει να είναι σε κατάσταση storage, καθώς η εταιρεία δεν λειτουργεί.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24992
Επίσης είχαμε την ευκαιρία να δούμε το Ουκρανικό
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24990
αλλά και το εμπορικό της RAM
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24987
ήταν ώρα για τα μεγάλα της SN να κάνουν τα δρομολόγιά τους, και 4 από αυτά ετοιμαζόντουσαν να δεχτούν επιβάτες.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24966
από το κτήριο του αεροδρομίου πέρασε και το α/φ ειδικού χρωματισμού της SN, η εταιρεία έχει 4 α/φ διαφορετικών ειδικών χρωματισμών (μαύρο, μπλε, καφέ, κόκκινο).
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24967
Είχα αρκετή ώρα μέχρι την πτήση για Αθήνα οπότε κατευθύνθηκα στο lounge της εταιρεία και της Star Alliance στον άνω όροφο του κτηρίου το οποίο έχει σχήμα U και το lounge βρίσκεται στο κέντρο των δύο άκρων. Έχει τζαμαρίες και από τις πολυθρόνες βλέπεις την κίνηση των α/φ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25003
Επίσης για τις διατροφικές ανάγκες των ταξιδιωτών έχει ένα χώρο για φαγητό που περιλαμβάνει σαλάτες, αλλαντικά, τυριά και ζεστές πίτες ή πίτσες
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25001
και έναν άλλο χώρο με μεγάλη ποικιλία από μπύρες, κρασιά και σαμπάνιες.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25002
Δεν υπάρχει καπνιστήριο, ενώ όποιος θέλει να απομονωθεί για να δουλέψει υπάρχουν κυψέλες
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25004
ενώ όποιος θέλει να χαλαρώσει, μπορεί να πάρει το μπάνιο του (μετά από διακανονισμός διαθεσιμότητας)
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25006
και να φρεσκαρισθεί.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25005
Η πρόσβαση στο lounge μπορεί να γίνει και από επιβάτες οικονομικής θέσης πληρώνοντας το αντίτιμο των €25.
Δυστυχώς μίλια στο
miles + bonus από το
LH group δεν παίρνεις εύκολα. Εκτός και αν αγοράσεις ακριβό ναύλο. Μόνο αν έχεις
miles + more καλύπτεσαι.
Το αεροδρόμιο των BRU είναι σε αντιδιαστολή με την κρατική εταιρεία. Όσο ευχάριστο και λειτουργικό είναι τόσο σπαρτιάτικη είναι η κρατική τους εταιρεία.
Τέλος ένα σχόλιο για την πόλη των Βρυξελλών, παρά τα τρομοκρατικά κτυπήματα, δεν λαμβάνουν μέτρα ασφαλείας. Σε ένα σιδηροδρομικό τους σταθμό (έχουν 3) τον Midi, στον κεντρικό διάδρομο από όπου διέρχονται οι ταξιδιώτες, στα αριστερά και δεξιά του διαδρόμου υπάρχουν θάλαμοι όπου επί πληρωμή μπορείς να αποθηκεύσεις τις βαλίτσες σου χωρίς έλεγχο. Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει φωλιά για επόμενο τρομοκρατικό κτύπημα.
Αυτοί οι αποθηκευτικοί χώροι θα έπρεπε να είναι σε απομονωμένα σημεία, μου έχει τύχει σε Ασιατικό αεροδρόμιο όπου για να παραδώσουμε τις βαλίτσες μας τις πέρασαν από μηχανήματα ανίχνευσης.
