Κι εγώ δεν βρίσκω πρόβλημα στη χρήση κάποιων στρατιωτικών αεροδρομίων και για πολιτική χρήση.
Μάλιστα στο συνέδριο Αεροδρομίων, που διοργανώθηκε το 2003 στη Θεσσαλονίκη από την ΥΠΑ, υπήρχε εργασία-παρουσίαση που αφορούσε την κοινή χρήση αεροδρομίων -για στρατιωτικούς και πολιτικούς σκοπούς- και τους τρόπους για να επιτευχθεί αυτό χωρίς προβλήματα. Την εργασία είχαν κάνει από κοινού εκπρόσωποι του ΓΕΑ και της ΥΠΑ.
Δεν έχουν όλα τα στρατιωτικά αεροδρόμια την ίδια μεγάλη χρήση... Π.χ. ο Άραξος διαθέτει μονάχα Α-7, τα οποία δεν είναι και τα πλέον ενεργά αεροσκάφη της Π.Α. ή π.χ. και η Ανδραβίδα χρησιμοποιείται μονάχα από τα F-4E Phantom, τα οποία είναι α/φ σε βοηθητικό ρόλο σε σχέση με τα F-16 ή τα Mirage 2000. Μάλιστα, το αεροδρόμιο διαθέτει πολιτικό δάπεδο και χώρους για πολιτική χρήση, τα οποία προς το παρόν μένουν αναξιοποίητα.
Τα στρατιωτικά αεροδρόμια, παραμένουν και θα παραμείνουν στην δικαιοδοσία και διοίκηση της Πολεμικής Αεροπορίας, αλλά με λίγη καλή θέληση, άνετα μπορούν να βρεθούν τμήματα της ημέρας, που τα αεροδρόμια έχουν ασήμαντη ή καθόλου στρατιωτική κίνηση, για να χωρέσουν πολιτικές πτήσεις. Για να μην μιλήσουμε για στρατιωτικά αεροδρόμια που είναι ουσιαστικά μη χρησιμοποιούμενα... Αγρίνιο ή Τρίπολη ή Τυμπάκι (στη Νότια Κρήτη).
Με τις λογικές, που γράφτηκαν, σε λίγο θα μας πείτε να ανοίξουμε επιπλέον στρατιωτικά αεροδρόμια, γιατί είναι προ των πυλών μεγάλος ελληνοτουρκικός πόλεμος...
