Configurations

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
Είπα να ανοίξω ένα ενδιαφέρον (για μένα :D ) θέμα. (
Θα μπορούμε να έχουμε ένα αντί να τα ψάχνουμε εδώ και κει.
Και όσο το δυνατόν να μπορούμε να τα έχουμε πιο συγκεντρωτικά...όσο γίνεται φυσικά :wink:

Αρχή κάνω με το Τ7.
http://www.777fleetpage.com/Airlines.htm
Προσέξτε το 4class configuration της ΑΝΑ :!: (Δεν ξέρψ εάν υπάρχει αλλού κάτι τέτοιο..).
 
Ας αναφερθώ σε μία οικογένοια αεροπλάνων που μάλλον εξελίσσεται σε μεγάλη επιτυχία.
EMBRAER 170-175-190-195 FAMILY

E-Jet Model Current(32'') New (maximum seating without structural modifications)
Embraer 170 78 seats 80 seats
Embraer 175 86 seats 88 seats
Embraer 190 108 seats 114 seats
Embraer 195 118 seats 122 seats
 
Ας δώσουμε στον κόσμο καί έναν καλό συγκριτικό πίνακα που σίγουρα θα ενδιαφέρει. Συνδυαστικά, seat pitch, width, IFE, pc power.
Όλα αυτά φυσικά για την οικονομική θέση στα βασικά της.
:wink:
http://www.seatguru.com/charts/intl_economy.php
 
Η Boeing προτείνει διαρρύθμιση 3-2-3 (!!!) για την premium economy στο 787 και μάλιστα την έχει πατεντάρει κιόλας. Οι αντιδράσεις από τις αεροπορικές είναι μικτές. Προσωπικά, μου φαίνεται πολύ παράξενη :roll: Αν ήταν όπως τα λέει η Boeing, τότε και το 3-4-3 (π.χ. 747, 777) θα έπρεπε να θεωρείται ανετότερο του 2-4-2, γεγονός που απλώς δεν ισχύει... Φυσικά μιλάμε πάντα για περιπτώσεις που οι πληρότητες είναι αυξημένες.

Σχετικό άρθρο:
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... g-787.html
 
Εμένα πάντως μου φαίνεται λογικό αυτό που γράφει το άρθρο. Δηλαδή στο 3-2-3 αν υπάρχει κενή θέση, κάνει δύο επιβάτες χαρούμενους.
 
Μα, ναι, όταν οι πληρότητες είναι χαμηλές, η Boeing έχει δίκιο. Όταν, όμως, η πληρότητα είναι μεγάλη (άνω του 75%) θα υπάρχουν άτομα που θα κάθονται σε γεμάτη τριάδα. Και επειδή προσωπικά θεωρώ μεγάλο εφιάλτη να σηκωθείς στο διάδρομο όταν είσαι σε 3άδα, προτιμώ το κλασικό και δοκιμασμένο 2-4-2. :wink: Ουσιαστικά, δηλαδή, μου φαίνεται ότι η Boeing..."τιμωρεί" όσους θέλουν να καθήσουν σε παράθυρο σε γεμάτη πτήση. Άλλωστε, και οι αεροπορικές δεν έχουν ενθουσιαστεί μέχρι στιγμής με το 3-2-3 απ' ό,τι φαίνεται από το ίδιο άρθρο...
 
Για να "ξεθάψουμε" το topic αυτό! Κάνω upload ενα δελτίο τυπου που εφτασε στο mail μου το πρωι απο τις Βρυξελες, σχετικά με τους χώρους των επιβατών στα αεροσκάφη, ειδικά στα υπερατλαντικά ταξίδια. "Ο EASA προγραμματίζει να δρομολογήσει μελέτη σχετικά με το βάρος των επιβατών και των αποσκευών, στην οποία θα συμπεριληφθούν και άλλα βιομετρικά δεδομένα σχετικά με τους επιβαίνοντες στα αεροσκάφη, καθώς και βιβλιογραφική μελέτη σχετικά με την έρευνα επί θεμάτων υγείας κατά την πτήση." Θεωρώ πως είναι ενδιαφέρον μιας κα δεν έχει ορισθεί τόσα χρόνια, "όριο" ή ελάχιστη απόσταση μεταξύ των καθισμάτων.
 

Attachments

Αγαπητά μέλη, επειδή τελικά το μέγεθος μετράει σε αυτή τη ζωή, ας δούμε τί επιλογές έχουμε σήμερα στα μεγάλα μας ταξίδια. Για εμένα προσωπικά είναι πολλές φορές απαραίτητος σύμβουλος. (στην ταπεινή Υ φυσικά) ;-)

http://www.seatguru.com/charts/intl_economy.php

εφιστώ στην προσοχή στα (+)

* τα σταθερό 34'' seat pitch στα 772 της Aeromexico και με πλάτος 18,5''
* τα αεροσκάφη της air china με σταθερά 34'' sp και 18'' πλάτος
* το 380 της air france με 19'' πλάτος και απλά 32'' στο sp (εκτός της Τέμπο στο άπερ ντέκ των 744 που έχει 34'')
* το 772LR της air india με 34'' sp και πλάτος 18''
* τα 744/772 της asiana με 33'' sp αλλά πλάτος 17'' (18,5'' στα 772)
* τα 744 της china airlines με 34'' sp αλλά πλάτος 17''
* τα 777 της emirates με sp 33''-34'' sp αλλά πλάτος από 16''-17''
* όλα της eva με 33''-34'' sp αλλά 17'' πλάτος
* τα 332/346 της hainan με πλάτος 19'' και sp 32''-34''
* τα 332/744/777 της korean με sp 33''-34'' και πλάτος 18'' στα 777
* τα 18,7'' στο πλάτος των 763 της lot με sp 32''
* τα σταθερά 34'' sp στα 333/744/772 της malysian με πλάτος όμως στα 17''
* το 763 το ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ με 35'' sp mexicana με πλάτος 19''
* τα 752 της northwest στα δρομολόγια ατλαντικού με sp 33''-34'' και πλάτος 17,2''
* τα 343 της philippines με 33'' sp αλλά πλάτος 17''
* τα 346/772/773 της qatar με sp στα 32''-34'' και πλάτος 19''
* τα 772ΕR της singapore με 34'' sp και πλάτος 17,5'' (19'' πλάτος στα 773ER με 32'' sp)
* τα 343/346 της south african με 33''-34'' sp αλλά πλάτος 17''
* τα 343 της tap με sp 34'' αλλά πλάτος 17''
* τα 345 της thai με 36'' sp και πλάτος 17,5''
* τα 772 της thai με 34'' sp αλλά πλάτος 17''
* τα 332/343 της thy με 33'' & 33''-34'' sp και πλάτος 17,5'' & 17''
* τα 773 της v australia με 32'' sp αλλά πλάτος 18,8''

δικά μας
 
Αγαπητά μέλη, ακούωντας τις ραδιοφωνικές προσφορές.. έπεσε στα χέρια μου ο εσωτερικός χάρτης των αεροσκαφών της Air Τransat, για να διαπιστώσω το πόσο πραγματικά δουλεμπορικά είναι..

Α313: 252 θέσεις (3-3-3)
Α332: 342 θέσεις (3-3-3)
Α333: 347 θέσεις (2-4-2)

Απ' ότι διαπίστωσα τα Α313 έχουν και ένα s.p. στα 32'' και 33'' (όσο πιο πίσω - τόσο πιο άνετα!), αλλά με τα 330 να έιναι στο 31''.. ε.. Πάντως το πραγματικά δουλεμπορικό είναι το Α332.

ο θεός μαζί των

δικός σας
 
Top