Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Είχα κλείσει εισιτήρια τον Μάιο, για Εδιμβούργο τέλη Οκτωβρίου, business με την έκπτωση sunshine τότε που την έδινε για business. 306 ευρώ συνολικά, και με την προσφορά για διπλάσια μίλια, και σήμερα μου ήρθε mail ακύρωσης :(
 
Μου φάνηκε αστείο και λίγο τραγικό ταυτόχρονα. Σε πρόσφατη πτήση μου με ΟΑ3 (σε neo), ένας επιβάτης παρατήρησε κάτι σαν "λεκέ από καφέ" στα (κατά τα άλλα ολοκαίνουρια καθίσματα) που δεν καθάριζε. Σε παρατήρηση σε μέλος πληρώματος αυτό απάντησε πως είναι υπολείμματα από αντισηπτικό που χρησιμοποιείται για την απολύμανση. Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω (τα καημένα τα neoκαθίσματα)
 
Είχα κλείσει εισιτήρια τον Μάιο, για Εδιμβούργο τέλη Οκτωβρίου, business με την έκπτωση sunshine τότε που την έδινε για business. 306 ευρώ συνολικά, και με την προσφορά για διπλάσια μίλια, και σήμερα μου ήρθε mail ακύρωσης :(

το mail αναφερόταν σε ακύρωση της πτήσης; Δεν σου έδωσαν την επιλογή για δωρεάν μεταφορά σε άλλη πτήση/ημερομηνία;
 
Καλημέρα σας, είχα ένα voucher από ακυρωμένη πτήση και το χρησιμοποίησα . η πτήση ακυρώθηκε ξανά και μου έδωσαν νέο voucher. Τυχαία ανακάλυψα οτί το δεύτερο voucher δεν είναι εξαργυρώσιμο και πρέπει να το χρησιμοποιήσω μέσα σε 18 μήνες.
Πήρα τηλέφωνο στο call center και μου το επιβεβαίωσαν! είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο όταν είναι υπαιτιότητα της αεροπορικής?ευχαριστώ
 
το mail αναφερόταν σε ακύρωση της πτήσης; Δεν σου έδωσαν την επιλογή για δωρεάν μεταφορά σε άλλη πτήση/ημερομηνία;
Έδινε δυνατότητα για αλλαγή μέσω τηλεφωνικού κέντρου, ακύρωση ή credit voucher. Το άλλαξα για Μάρτιο 22, γιατί κόψαν νωρίτερα τις πτήσεις τον Οκτώβριο.
 
Κι εγώ αυτό θα έκανα. Είναι κρίμα να χάσεις το 50% που είχες πάρει τότε, ελπίζω να μη σου χαλάει πολύ τα σχέδια.
Μήπως ρώτησες αν μπορούσαν να το αλλάξουν σε ίδες/παρόμοιες ημερομηνίες αλλά με άλλη αεροπορική;
 
Καλησπέρα.
Έχει αλλάξει κάτι στο in flight service τελευταία για τα medium haul? Πέρυσι τον Δεκέμβριο πχ δεν υπήρχε δυνατότητα για παιδικό meal. Είχαν όλοι το ατομικό sandwich.

Επίσης γνωρίζει κανείς σχετικά με το lounge στην Αθήνα; Λειτουργεί, και από Δευτέρα θα λειτουργεί με βάση τους εμβολιασμενους σε εσωτερικούς χώρους όπως η εστίαση; Όπου υπάρχει το θέμα με τα παιδιά πχ 4-5 ετών που δεν έχουν εμβολιαστεί, δεν έχουν υποχρέωση pcr κτλ. Αρκεί οι γονείς να είναι ή δεν επιτρέπονται παιδιά πλέον;

Επίσης, διαβάζω στο sie ότι είναι για Business Claas και Gold members. Τα κουπόνια των silver γίνονται δεκτά η έχει σταματήσει προσωρινά για τον περιορισμό ατόμων;

Ευχαριστώ.
 
Νομίζω η αλλαγή στο service είναι πως πλέον δεν υπάρχει σακούλα αλλά κουτάκι. Έχουν αφαιρέσει και το μπουκαλάκι νερό, γιατί υπάρχει bar service πλέον.

Σχετικά με το lounge, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε τι κανονισμό θα πέσει. Στο lounge π.χ. της FRA όπου από το καλοκαίρι υπήρχε ο κανονισμός (είτε για εμβολιασμένους είτε για τεστ) το ζητούσαν στην είσοδο. Υπήρχε δε και το "παράλογο" πως αν π.χ. είχες επιβιβαστεί από πτήση μακρινή και είχε "λήξει" το τεστ σου δε σε άφηναν να μπεις.

Νομίζω πως τις προάλλες που ήμουν εκεί, κάποιος έδωσε το κουπόνι (silver) και μπήκε κανονικά.
 
Από πρόσφατη εμπειρία μου σε πτήση (από/ προς Ιταλία σε economy), για πρωινό στο πήγαινε είχαν στο κουτάκι μουσταλερυιά που δεν τρωγότανε και μπάρα δημητριακών, ενώ στην επιστροφή μεσημέρι είχαν ένα συμπαθέστατο σάντουιτς (με αλλαντικό ή εναλλακτικά vegeterian με χούμους) και μπαρα δημητριακών.
Στα downfall.. έχουν σταματήσει να προσφέρουν κρασί και μπύρα στην Economy, ούτε 'dry airline' να ήτανε...
 
Last edited:
Νομίζω πως τις προάλλες που ήμουν εκεί, κάποιος έδωσε το κουπόνι (silver) και μπήκε κανονικά.
Και εγώ έχω την ίδια εντύπωση για χρήση Silver.
 
Top