Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Mηπως ήρθε η ωρα η Α3 να ξανασκεφτεί την στρατηγική της όσον αφορα το στόλο της, τωρα που η κίνηση καταρρέει κ θα κανει πολυ καιρο να επανέλθει στα προ-covid19 επίπεδα? Ισως να ξανασκεφτόταν τα Α223 ή τα Ε-195/Ε2-190/95, μιας και τα Α320 με 180θέσεις ισως αποδειχτουν μεγαλα;
 
Δεν είναι καιρος για αγορες αεροσκαφων τωρα, θα μειωσουν της συχνότητες παρκαρωντας καποια από τα ηδη υπαρχοντα αεροσκαφοι.
 
Μια χαρά θα είναι και τα Α320 με Capacity 100 θέσεων... :rolleyes:
 
Μιάς και αναφέρθηκε το παρκάρισμα: κάθε αεροσκάφος είναι παρκαρισμένο στην ανάλογη βάση του; Δεν έχει πάει κανένα πουθενά αλλού, όπως πχ η Ellinair που τα έστειλε Αλεξανδρούπολη;
 
spotterakis":3gl53i7i said:
Mηπως ήρθε η ωρα η Α3 να ξανασκεφτεί την στρατηγική της όσον αφορα το στόλο της, τωρα που η κίνηση καταρρέει κ θα κανει πολυ καιρο να επανέλθει στα προ-covid19 επίπεδα? Ισως να ξανασκεφτόταν τα Α223 ή τα Ε-195/Ε2-190/95, μιας και τα Α320 με 180θέσεις ισως αποδειχτουν μεγαλα;

δεν είναι καιρός για τέτοιες κινήσεις. Αγορές ,εκπαιδεύσεις κτλ κτλ .
άλλωστε η Α3 δε χρειαζεται προς το παρον ένα Α220/Ε195 , με τα 320 κανει καλύτερο ρεβενιού με το μοντελο που δουλευει .
 
Τα Α320 neo που παρήγγειλε θα τα πάρει όλα;;;
 
Περίπου 27-28 αεροπλάνα είναι παρκαρισμένα στην Αθηνα, 3 Θεσσαλονίκη, 3 Shannon και 3 στη Malta.
Τα υπόλοιπα 17-18 πετάνε. Πετάει δηλαδή το ένα τρίτο του στόλου, αλλα δεν θα μου έκανε εντύπωση αν κάνουν εναλλαγές με τα παρκαρισμένα για να μην "σκουριάσουν".

Το μεγάλο ερώτημα για μένα είναι ποσα lease extensions έχει κανονίσει η Aegean ήδη, που θα την δεσμεύσουν για τα επόμενα χρονια της προβλεπομενης ύφεσης και αν μπορεί να επιστρέψει αεροπλάνα που είναι περιττά, χωρίς πολλά πρόστιμα. :?:

Καλά και σίγουρα είναι κρίσιμες και οι παραλαβές των neo και το τι έχει συμφωνηθεί με lessors και την Airbus.
Θα μπορούσε να κάνει cancel παραγγελιες, αλλα σίγουρα θα πρέπει να πληρώσει πρόστιμο. Προσωπικά, πιστεύω πως δεν θα ακυρώσει τα neo που προβλέπονται να έρθουν στο άμεσο μέλλον, αλλα θα δείξει.

Να αλλάξει σε A220 E-190 δεν υπάρχει περίπτωση.
 
Ενδιαφέρον είναι τι θα κάνει και με τα Dash που νομίζω είναι ταμάμ για τη περίοδο που έρχεται για εσωτερικό και Βαλκάνια.
 
Τώρα που έκλεισε η Flybe καποια Dashακια είναι πάμφθηνα στην αγορά πάντως. :rolleyes:
 
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για φθηνά αεροπλάνα που αποσύρουν οι ανταγωνιστές σου, το θέμα είναι αν έχεις τα λεφτά για να αγοράσεις αυτές τις ευκαιρίες και αν πιστεύεις ότι η εταιρία σου θα επιβιώσει χωρίς να τα χρειαστεί.
 
Top