d|m|tr|s
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 04/01/2007
- Μηνύματα
- 800
- Likes
- 275
- Περιοχή
- Mosquito land
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ΑΕΕ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDLW
Το ταξίδι είχε προγραμματιστεί περίπου 2 μήνες πριν την αναχώρηση και είχε επαγγελματικό σκοπό. Προορισμός το Δουβλίνο, η πρωτεύουσα της Ιρλανδίας, μια πόλη που υπό άλλες συνθήκες δε θα ήταν στις πρώτες επιλογές μου. Λάθος!
Έτσι, από τη νέα βάση μου, στην ευρύτερη περιοχή Ruhr του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας, οι φθηνότερες επιλογές ήταν δύο: Ryanair και Aer Lingus. Κέρδισε η δεύτερη, αν και λίγο ακριβότερη, λόγω αεροδρομίου (DUS) και επειδή δεν είχα ξαναταξιδέψει μαζί τους. Η φιλοσοφία παρόμοια: έξτρα χρέωση για αποσκευές, όριο μεγέθους-βάρους χειραποσκευών και φαγητό-ποτό επί πληρωμή. Τουλάχιστον αν έκανα check-in στο αεροδρόμιο δεν είχε επιπλέον χρέωση.
Έτσι λοιπόν:
DUS-DUB EI693
Αναχώρηση με το τρένο για το αεροδρόμιο, άφιξη στον υπεραστικό σταθμό του αεροδρομίου και με το Skytrain άφιξη στο terminal C.
Παρένθεση 1: Το DUS χωρίζεται στα terminals A, B, C, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα ενιαίο terminal και τα A, B, C αποτελούν piers τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με ένα κεντρικό τμήμα. Από το Α αναχωρούν οι πτήσεις των εταιρειών του ομίλου Lufthansa εντός και εκτός Schengen, από το Β όλες οι υπόλοιπες πτήσεις εντός Schengen και από το C όλες οι υπόλοιπες εκτός Schengen. Υπάρχουν 2 σταθμοί τρένων, ο μεγάλος που εξυπηρετεί πόλεις σχεδόν σε όλη τη Γερμανία αλλά και το Dusseldorf και ένας μικρότερος που εξυπηρετεί την πόλη του Dusseldorf και ορισμένα προάστια. Ο μικρός βρίσκεται στο υπόγειο του terminal και ο μεγάλος βρίσκεται περίπου στο κατώφλι του διαδρόμου 23L και συνδέεται με το terminal μέσω του skytrain, ενός monorail που κρέμεται περίπου 6-10 μέτρα πάνω από το έδαφος με δύο βαγόνια, το οποίο κινείται χωρίς οδηγό.
Άφιξη λοιπόν στο terminal C, παράδοση αποσκευής, έλεγχος χειραποσκευών, έλεγχος διαβατηρίων καθότι η Ιρλανδία είναι χώρα εκτός Schengen και χρόνος ελεύθερος για τον πρώτο καφέ της ημέρας και βόλτα στο χώρο.
Η κίνηση σχετικά φτωχή:
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media (εδώ από κεκτημένη ταχύτητα, στη φωτογραφία έχω γράψει A330 ενώ πρόκειται για B767ER, όπως γράφω στα στοιχεία της φωτογραφίας. Δε φαίνεται να μπορώ να το διορθώσω, αν μπορεί ας το κάνει κάποιος mod).
Παρένθεση 2: Η Ιρλανδία είναι μία από τις 6 χώρες της Ε.Ε. που δεν ανήκουν στην περιοχή Schengen, οι άλλες είναι: Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κροατία και Ηνωμένο Βασίλειο. Οι Ιρλανδοί ήθελαν αρχικά να ενταχθούν στην περιοχή αυτή, αλλά λόγω του γεγονότος ότι διατηρούν με το Η.Β. την Common Travel Area και έχουν ελεύθερη διακίνηση προσώπων, χωρίς διαβατήρια μεταξύ τους, αυτό θα έπρεπε να πάψει να ισχύει τη στιγμή που το Η.Β. επέλεξε να μην συμμετέχει στη συνθήκη Schengen και θεώρησαν ότι δε θα ήταν προς το συμφέρον της χώρας τους. Εξάλλου μοιράζονται χερσαία σύνορα, οπότε αυτό θα έκανε πιο δύσκολη την επικοινωνία των δύο κρατών.
Back to DUS: Λίγο μετά έκανε την εμφάνιση του το αεροσκάφος που θα μας πήγαινε στη χώρα της Guinness, των U2, του Rory Gallagher και άλλων, ένα Airbus A320, το EI-DEN
Τακτοποίηση στη θέση μου, στα αριστερά μία Etihad με το livery του Abu Dhabi, αναχώρηση on-time και το Dusseldorf με το Ρήνο στο πιάτο. Η πτήση διήρκεσε 1,5 ώρα χωρίς κάτι το ενδιαφέρον, snack και/ή ποτό ανύπαρκτο αν δεν πληρώσεις, οπότε άφιξη, σύντομη παραμονή στο immigration για τυπικό έλεγχο διαβατηρίων, παραλαβή αποσκευής και αναζήτηση του διώροφου Airlink 747 (τυχαίο το όνομα
για τα 30' της διαδρομής μέχρι το κέντρο και το ξενοδοχείο μου.
Εκεί δυστυχώς έχασα τη στάση μου, οπότε αναγκάστηκα να περπατήσω με μια αποσκευή και ένα backpack για περίπου 800 m ως το ξενοδοχείο μου υπό βροχή, ενώ ο καιρός 10 λεπτά πριν ήταν απλά συννεφιασμένος.
συνεχίζεται...
Έτσι, από τη νέα βάση μου, στην ευρύτερη περιοχή Ruhr του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας, οι φθηνότερες επιλογές ήταν δύο: Ryanair και Aer Lingus. Κέρδισε η δεύτερη, αν και λίγο ακριβότερη, λόγω αεροδρομίου (DUS) και επειδή δεν είχα ξαναταξιδέψει μαζί τους. Η φιλοσοφία παρόμοια: έξτρα χρέωση για αποσκευές, όριο μεγέθους-βάρους χειραποσκευών και φαγητό-ποτό επί πληρωμή. Τουλάχιστον αν έκανα check-in στο αεροδρόμιο δεν είχε επιπλέον χρέωση.
Έτσι λοιπόν:
DUS-DUB EI693
Αναχώρηση με το τρένο για το αεροδρόμιο, άφιξη στον υπεραστικό σταθμό του αεροδρομίου και με το Skytrain άφιξη στο terminal C.
Παρένθεση 1: Το DUS χωρίζεται στα terminals A, B, C, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα ενιαίο terminal και τα A, B, C αποτελούν piers τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με ένα κεντρικό τμήμα. Από το Α αναχωρούν οι πτήσεις των εταιρειών του ομίλου Lufthansa εντός και εκτός Schengen, από το Β όλες οι υπόλοιπες πτήσεις εντός Schengen και από το C όλες οι υπόλοιπες εκτός Schengen. Υπάρχουν 2 σταθμοί τρένων, ο μεγάλος που εξυπηρετεί πόλεις σχεδόν σε όλη τη Γερμανία αλλά και το Dusseldorf και ένας μικρότερος που εξυπηρετεί την πόλη του Dusseldorf και ορισμένα προάστια. Ο μικρός βρίσκεται στο υπόγειο του terminal και ο μεγάλος βρίσκεται περίπου στο κατώφλι του διαδρόμου 23L και συνδέεται με το terminal μέσω του skytrain, ενός monorail που κρέμεται περίπου 6-10 μέτρα πάνω από το έδαφος με δύο βαγόνια, το οποίο κινείται χωρίς οδηγό.
Άφιξη λοιπόν στο terminal C, παράδοση αποσκευής, έλεγχος χειραποσκευών, έλεγχος διαβατηρίων καθότι η Ιρλανδία είναι χώρα εκτός Schengen και χρόνος ελεύθερος για τον πρώτο καφέ της ημέρας και βόλτα στο χώρο.
Η κίνηση σχετικά φτωχή:
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media (εδώ από κεκτημένη ταχύτητα, στη φωτογραφία έχω γράψει A330 ενώ πρόκειται για B767ER, όπως γράφω στα στοιχεία της φωτογραφίας. Δε φαίνεται να μπορώ να το διορθώσω, αν μπορεί ας το κάνει κάποιος mod).
Παρένθεση 2: Η Ιρλανδία είναι μία από τις 6 χώρες της Ε.Ε. που δεν ανήκουν στην περιοχή Schengen, οι άλλες είναι: Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κροατία και Ηνωμένο Βασίλειο. Οι Ιρλανδοί ήθελαν αρχικά να ενταχθούν στην περιοχή αυτή, αλλά λόγω του γεγονότος ότι διατηρούν με το Η.Β. την Common Travel Area και έχουν ελεύθερη διακίνηση προσώπων, χωρίς διαβατήρια μεταξύ τους, αυτό θα έπρεπε να πάψει να ισχύει τη στιγμή που το Η.Β. επέλεξε να μην συμμετέχει στη συνθήκη Schengen και θεώρησαν ότι δε θα ήταν προς το συμφέρον της χώρας τους. Εξάλλου μοιράζονται χερσαία σύνορα, οπότε αυτό θα έκανε πιο δύσκολη την επικοινωνία των δύο κρατών.
Back to DUS: Λίγο μετά έκανε την εμφάνιση του το αεροσκάφος που θα μας πήγαινε στη χώρα της Guinness, των U2, του Rory Gallagher και άλλων, ένα Airbus A320, το EI-DEN
Τακτοποίηση στη θέση μου, στα αριστερά μία Etihad με το livery του Abu Dhabi, αναχώρηση on-time και το Dusseldorf με το Ρήνο στο πιάτο. Η πτήση διήρκεσε 1,5 ώρα χωρίς κάτι το ενδιαφέρον, snack και/ή ποτό ανύπαρκτο αν δεν πληρώσεις, οπότε άφιξη, σύντομη παραμονή στο immigration για τυπικό έλεγχο διαβατηρίων, παραλαβή αποσκευής και αναζήτηση του διώροφου Airlink 747 (τυχαίο το όνομα

Εκεί δυστυχώς έχασα τη στάση μου, οπότε αναγκάστηκα να περπατήσω με μια αποσκευή και ένα backpack για περίπου 800 m ως το ξενοδοχείο μου υπό βροχή, ενώ ο καιρός 10 λεπτά πριν ήταν απλά συννεφιασμένος.
συνεχίζεται...