Δικαιώματα Επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Μετέφερα τα τελευταία μηνύματα εδώ, ελπίζω να είναι οκ για όλους σας ;)
Airhelp ! περιμένω να δω τι θα μου φέρει !
Μην ξεχνάς όμως, ότι τα 35% (που δεν είναι λίγα) θα τα τσεπώσει η airhelp, αν το βλέπω σωστά. Πιστεύω ότι το essential, αν το πάρεις, θα ισχύει μόνο για μελλοντικά (εντός του έτους που πλήρωσες) προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Σωστά;
 
Καλησπέρα Λύκε, χυμένο λάδι ήταν, αν και όταν πάρω από τα συνολικά 800 για τους 2 μας, 520 ευρώ ! η απάντηση από την Λούφτ, ήταν,

According to our records, there was a flight cancellation on the flight in dispute due

to third party responsibility.



Unfortunately, an orderly flight execution was not possible against this background

and the flight cancellation was clearly beyond our control. Regulation (EC) No.

261/2004 does not provide for compensation payments in this case, and we cannot

meet your request for compensation for these reasons.



Nevertheless, we would be pleased to welcome you back on board of Lufthansa

soon.



Sincerely,



Himanshu Godara
 
Last edited by a moderator:
Η απάντηση είναι η κλασσική μπούρδα που στέλνει η Lufthansa σε όλους. Τα είπαμε και στο νήμα της Lufthansa... :doubt:

Καλή επιτυχία, και γράψε εδώ αν έχεις κάποιο αποτέλεσμα από την airhelp.
 
Δε θυμάμαι αν το είχα αναφέρει παλαιότερα, αλλά η AF/KL χρεώνει €630 ανά περίπτωση, εάν αποδειχθεί ότι ένα ταξιδιωτικό γραφείο παρέπεμψε πελάτη του σε δικηγόρο ή εταιρείες διεκδίκησης αποζημιώσεων, χωρίς πρώτα να το προτείνει να επικοινωνήσει με την ίδια την αεροπορική εταιρεία.
 
Top