Δικαιώματα Επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Μετέφερα τα τελευταία μηνύματα εδώ, ελπίζω να είναι οκ για όλους σας ;)
Airhelp ! περιμένω να δω τι θα μου φέρει !
Μην ξεχνάς όμως, ότι τα 35% (που δεν είναι λίγα) θα τα τσεπώσει η airhelp, αν το βλέπω σωστά. Πιστεύω ότι το essential, αν το πάρεις, θα ισχύει μόνο για μελλοντικά (εντός του έτους που πλήρωσες) προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Σωστά;
 
Καλησπέρα Λύκε, χυμένο λάδι ήταν, αν και όταν πάρω από τα συνολικά 800 για τους 2 μας, 520 ευρώ ! η απάντηση από την Λούφτ, ήταν,

According to our records, there was a flight cancellation on the flight in dispute due

to third party responsibility.



Unfortunately, an orderly flight execution was not possible against this background

and the flight cancellation was clearly beyond our control. Regulation (EC) No.

261/2004 does not provide for compensation payments in this case, and we cannot

meet your request for compensation for these reasons.



Nevertheless, we would be pleased to welcome you back on board of Lufthansa

soon.



Sincerely,



Himanshu Godara
 
Last edited by a moderator:
Η απάντηση είναι η κλασσική μπούρδα που στέλνει η Lufthansa σε όλους. Τα είπαμε και στο νήμα της Lufthansa... :doubt:

Καλή επιτυχία, και γράψε εδώ αν έχεις κάποιο αποτέλεσμα από την airhelp.
 
Δε θυμάμαι αν το είχα αναφέρει παλαιότερα, αλλά η AF/KL χρεώνει €630 ανά περίπτωση, εάν αποδειχθεί ότι ένα ταξιδιωτικό γραφείο παρέπεμψε πελάτη του σε δικηγόρο ή εταιρείες διεκδίκησης αποζημιώσεων, χωρίς πρώτα να το προτείνει να επικοινωνήσει με την ίδια την αεροπορική εταιρεία.
 
Airhelp ! περιμένω να δω τι θα μου φέρει !
Χυμός VIVID, ΤΟΝ ΉΠΙΑΜΕ !

Hi Ioannis,​
After carefully checking your data, our team discovered that your Lufthansa flight to Athens doesn't qualify for compensation. We're really sorry it's turned out this way.​
Here's what happened:​
The disruption was caused by bad conditions at the airport​
Safety is a top priority in air travel, so when the conditions do not allow the aircraft to follow the original flight plan safely, it may be diverted. These situations include:​
  • Sudden storms or gusts of wind
  • Wintery conditions or poor visibility
  • Air traffic control restrictions
  • Airport is at capacity
Because these types of events are outside of the airline's control, they're considered to be extraordinary circumstances, and airlines aren't required to pay compensation for them.​
While we're not able to help you at this point, sometimes circumstances do change. We'll notify you if a positive outcome looks possible in the future.​
Remember that each claim is unique and we'd love to help the next time you're delayed, overbooked or canceled. If you'd like to find out more about air passenger rights, feel free to have a look at our Know Your Rights section of the website.​
Do you still have trips to go?​
For €24.99 a year, we take care of all your claims, luggage problems, and extra expenses without any fees on your compensation. On top of that, you get a €100 quick payout for flight disruptions. Be prepared with AirHelp Plus membership.​
To stop receiving our marketing communications, email privacy@airhelp.com
Questions?​
If you want more information, check our Help section for the answers you need. For specific queries on your claim, you can contact us.​
We're always here to help, The AirHelp Team​
AirHelp Germany GmbH Warschauer Platz 11-13 10245 Berlin​
Managing Director: Tomasz Pawliszyn
Registered office: Berlin, District Court: Charlottenburg, Commercial Register: HRB 196015​
 
Καλά, η δική μου εμπειρία με τέτοιες εταιρίες όπως AirHelp κλπ. είναι ότι πληρώνουν σ΄αυτές τις περιπτώσεις που είναι τόσο σαφείς ότι πληρώνουν και οι αεροπορικές....

Εγώ γενικά το προσπαθώ πρώτο στην αεροπορική (και σε αρκετές περιπτώσεις και με επιτυχία, φέτος το καλοκαιρι πήρα 3 φορές την αποζημίωση, ενώ στις άλλες περιπτώσεις ακυρώσεων / χαμμένων ανταποκρίσεων ήταν όντως λόγω ανώτερας βίας (καταιγίδες με πλήρη διακοπή του handling κλπ.).

Ενώ στο παρελθόν το προσπάθησα και μέσω AirHelp, και δεν είχα ούτε μία περίπτωση που είχα επιτυχία. Βέβαια ήτανε περιπτώσεις που πριν και η αεροπορική απέρριψε την αίτησή μου.
 
Καλησπέρα, έχει κανένας εμπειρία από εταιρίες τύπου airhelp για υποθέσεις ταξιδιών εκτός ΕΕ. Σημείωση, το claim δεν αφορά σκέλος που να ξεκινά ή να τερματίζει στην ΕΕ. Η αποζημίωση σύμφωνα με την χιλιανή νομοθεσία είναι περίπου 800usd αν θυμάμαι καλά και η JetSmart κάνει το παπί :mad: :mad:
Αυτοματοποιημένα γελοία txt.
Εννοείτε ότι δεν έχω το σκοπό να το αφήσω. Μην κάνω κανένα ντου βρε πονηρή σε κανένα Santiago. Δεν το έχω σε τίποτα, μια μικρή στάση και μετά EZE :mrgreen:
 
Εδώ θέλω τη συμβουλή σας, 5 Δεκεμβρίου πτήση Αθηνα-Φρανκφουρτη- Πράγα

Καθυστέρηση αναχώρησης 3 ώρες, χάνουμε την πτήση για Πράγα. Μας βάζουν σε άλλη πτήση για Ζυρίχη και από εκεί για Πράγα.
Αρχική ώρα άφιξης στην Πράγα 11:05, τελικά φτάσαμε γύρω στις 7.

Ο πιλότος είπε πως αργήσαμε επειδή έπρεπε να ξεκουραστεί επειδή άργησαν να φτάσουν από Φρανκφούρτη (είχαν καθυστέρηση 35 λεπτά).

Η Lufthansa στο mail απάντησε πως δεν δικαιούμαστε τίποτα γιατί ήταν θέμα αεροδρομίου
Εγώ έχω screenshot και από τις υπόλοιπες πτήσεις της Αθήνας πως έφτασαν στην ώρα τους και από άλλες με παρόμοια/ίδια ώρα άφιξης που έφτασαν κανονικά και με παρόμοια/ίδια ώρα αναχώρησης που αναχώρησαν κανονικά.

Τους στο δεύτερο mail πως τα έχω και θα τους τα στείλω και συνεχίζουν και επιμένουν πως δεν δικαιούμαστε. Τους λέω θα στείλω σε Ελληνική και Γερμανική ΥΠΑ και λένε πως δεν δικαιούμαστε.

Εν τω μεταξύ δεν λένε τον λόγο, απλά είπαν είναι θέμα αεροδρομίου.

Τώρα στέλνω νέο mail με τα screenshot και στέλνω και στις αντίστοιχες ΥΠΑ.

Τι άλλο να κάνω;
 
Αν δεν βγάλω άκρη μόνος μου με την όλη επικοινωνία στο τέλος θα απευθυνθώ εκεί.

Απλά μου κάνει εντύπωση που επιμένουν πως ήταν θέμα του αεροδρομίου ενώ την ίδια ώρα είχε και αφίξεις και αναχωρήσεις στην ώρα τους και ενώ η πτήση της ανταπόκρισης μας για Πράγα έφυγε κανονικά.

Να στείλω και κάποιο μήνυμα στο αεροδρόμιο εξηγώντας τους την κατάσταση και λέγοντας τους πως η Lufthansa κατηγορεί αυτούς;
 
Top