Δικαιώματα Επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Θα έκανα και τα δυο.
Αφού ξέρεις την αρχή στην Ελλάδα και μιλάς ελληνικά κάνε τις κινήσεις εκεί αλλά να δοκιμάσεις και με άλλη εταιρία για την αποζημίωση.
 
Προσπάθησε να εποικοινωνήσεις ξανά με την αεροπορική (βοηθάει να έχεις επιμείνει τουλάχιστον 1 φορά ακόμα) και κράτα αρχείο με την επικοινωνία σας. Αν αρνηθούν ξανά, επικοινώνησε με την ΑΠΑ και το αρμόδιο τμήμα, το οποίο θα εξετάσει την περίπτωση. Δεν έχω εμπειρία με την ελληνική αρχή αλλά αν για κάποιο λόγο σου απαντήσουν αρνητικά, σαν τελευταίο καταφύγιο μπορείς να πας σε κάποιο site τύπου airhelp και άστους να τα κάνουν όλα αυτοί (με κάποια προμήθεια φυσικά).

Αν φυσικά δεν έχεις υπομονή (ή χρόνο) να περιμένεις απαντήσεις (δε ξέρω ποιο είναι το turnaround της ΑΠΑ για αυτά τα θέματα), μπορείς να πας κατευθείαν στην airhelp (ή άλλη).
 
Top