Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

kapvit

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/11/2021
Μηνύματα
176
Likes
424
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRX
Τρίτος προορισμός στην Ιταλία από Θεσσαλονίκη η Βενετία!
Θεσσαλονίκη (SKG) - Βενετία (VCE) , από 13 Ιουνίου 2023 , 2weekly , κάθε Τρίτη και Σάββατο
 

Α3ΑΤΗ

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
13/09/2017
Μηνύματα
13
Likes
20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLL
Είναι αξιόλογη η πρόσφατη ανάπτυξη του δικτύου από Θεσσαλονίκη, ακόμα και το χειμώνα. Λίγες αεροπορικές (μη χαμηλού κόστους) στην Ευρώπη έχουν ανάλογα δίκτυα από δευτερεύουσες πόλεις.
Ελπίζω να συνεχιστεί η θετική πορεία και να δούμε κι άλλα. Προσωπικά θα ήθελα να δω το Παρίσι και το χειμώνα όπως επίσης κι ένα Λονδίνο (προφανώς για Heathrow το θέμα είναι οι χρονοθυρίδες).
Στα σχέδια γι’ αυτό το καλοκαίρι ήταν επίσης η Σμύρνη και το Ντουμπρόβνικ (με ATR νομίζω). Μένει να δούμε αν θα φορτωθούν.
 

convair

Business-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
293
Likes
102
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL

chr04

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2006
Μηνύματα
413
Likes
173
Μετά τα τελευταία γεγονότα, έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη;
 

SGM

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2020
Μηνύματα
51
Likes
60
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Εύλογο το ερώτημα (στο οποίο δεν έχω την απάντηση) αν και πιστεύω πως κατά κύριο λόγος ο επιβάτης του τρένου θα κοιτάξει πρωτίστως την εναλλακτική του ΚΤΕΛ και όχι του αεροπλάνου.
 

IATA

First-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
530
Likes
76
Στις καλές εποχές του έντονου ανταγωνισμού και ανάπτυξης το αεροπλάνο αποτελούσε όντως εναλλακτική του τρένου και του λεωφορείου. Τώρα, που ζούμε περίοδο ύφεσης, είναι λογικό να ανεβαίνουν οι τιμές και άρα τα αεροπορικά εισιτήρια να είναι λιγότερο προσιτά. Στον προγραμματισμό των δρομολογίων αεροπορικών επιχειρήσεων περιλαμβάνεται όχι μόνο η ζήτηση, αλλά και το κόστος, η προθυμία και ικανότητα των επιβατών να πληρώσουν τον αντίστοιχο ναύλο, περιβαλλοντικοί και πολιτικοί παράγοντες, εποχικότητα και άλλοι παράγοντες. Ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί στην προστασία του περιβάλλοντος και το θόρυβο που προκαλείται από τις αερομεταφορές, γι' αυτό κάποιες κυβερνήσεις έχουν βάλει περιορισμούς στην αεροπορική κίνηση. Διάφοροι φορείς έχουν επενδύσει στη μείωση των ρυπών, σε νέες πηγές ενέργειας κίνησης και βελτίωση της προσέγγισης αεροδρομίων. Άλλα αεροδρόμια και κυβερνήσεις δίνουν κίνητρα - ακόμη και οικονομικά ή σε μορφή εκπτώσεων στα τέλη - ώστε οι αεροπορικές να επενδύσουν σε νέα, οικονομικότερα, οικολογικότερα και λιγότερο θορυβοπαραγωγά αεροσκάφη. Εν ολίγοις, αν θέλεις να δεις αν έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη μπορείς να δεις στην επίσημη ιστοσελίδα των αντίστοιχων αεροδρομίων www.aia.gr και www.skg-airport.gr
 

SK

First-Class-Member
Εγγραφή
20/01/2004
Μηνύματα
614
Likes
35
Περιοχή
Boston, MA and Syracuse, NY
Εύλογο το ερώτημα (στο οποίο δεν έχω την απάντηση) αν και πιστεύω πως κατά κύριο λόγος ο επιβάτης του τρένου θα κοιτάξει πρωτίστως την εναλλακτική του ΚΤΕΛ και όχι του αεροπλάνου.

Αύξηση ζήτησης εισιτηρίων των ΚΤΕΛ – Ανέβασαν τις τιμές τους οι αεροπορικές

Αποσπάσματα:

Αυξήθηκε η ζήτηση των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ για μετακίνηση με λεωφορεία, μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, ενώ αυξημένες είναι και οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης έκανε λόγο για «μεγάλη ζήτηση», κάτι το οποίο όπως είναι λογικό, γιατί «η πλειονότητα των ανθρώπων που ταξίδευαν με τρένο ψάχνουν να βρουν μια διέξοδο στη μεταφορά με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Έχουν διπλασιαστεί περίπου τα δρομολόγια . Αν είχαμε 20, τώρα έχουμε 40».


Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι για τις αμέσως επόμενες ημερομηνίες, έως και τις 15 Μαρτίου, οι τιμές των εισιτηρίων του δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη μετ’ επιστροφής ξεπερνούν τα 140 ευρώ, ενώ για να βρει κάποιος εισιτήριο κάτω από τα 100 ευρώ θα πρέπει να προγραμματίσει το ταξίδι του για μεταγενέστερες ημερομηνίες.


Για το τελευταίο δεν ξέρω κατά πόσον ισχύει, αφού βρίσκω τιμές ως και €90 περίπου.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.373
Likes
720
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί στην προστασία του περιβάλλοντος και το θόρυβο που προκαλείται από τις αερομεταφορές, γι' αυτό κάποιες κυβερνήσεις έχουν βάλει περιορισμούς στην αεροπορική κίνηση. Διάφοροι φορείς έχουν επενδύσει στη μείωση των ρυπών, σε νέες πηγές ενέργειας κίνησης και βελτίωση της προσέγγισης αεροδρομίων. Άλλα αεροδρόμια και κυβερνήσεις δίνουν κίνητρα - ακόμη και οικονομικά ή σε μορφή εκπτώσεων στα τέλη - ώστε οι αεροπορικές να επενδύσουν σε νέα, οικονομικότερα, οικολογικότερα και λιγότερο θορυβοπαραγωγά αεροσκάφη.

Δεν θέλω να κάνω την Γκρέτα, είμαι κατά συρροή μολυντής ο ίδιος, αλλά σε μια ευρωπαική χώρα το Αθήνα -(Λάρισα)- Θεσαλονίκη, όπου κατοικεί το 60-70% του ελληνικού πληθυσμού, θα είχε απαγορευτεί με αεροπλάνο και θα γινόταν με σύγχρονο τραίνο σε 2 ώρες. Όχι με TGV και άλλες σύγχρονες τεχνολογίες του 70, πιο απλά πράγματα ακόμα. Ας μην ανοίξουμε κουβέντα για τα τραίνα μας εδώ και λοιπά ελληνικά επιτεύγματα (που κατά έναν ειρωνικό και τραγικό τρόπο θα μας κάναν να εκτιμούμε την αεροπορία ακόμα περισσότερο), αλλά στη γραμμή πηγαινοέρχονταν 2000-3000 επιβάτες με τραίνο καθημερινά και όλοι αυτοί είτε θα πάρουν αεροπλάνο (γύρω στις 4 ώρες το συνολικό), είτε ΚΤΕΛ (6 ώρες και 40Ε) είτε ΙΧ (που έχει πλεονέκτημα πλέον αν α) υπάρχει και β) μιλάμε για πάνω από δύο άτομα).
 

sceds

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
01/09/2010
Μηνύματα
6
Likes
1
Ξερει κανεις γιατι το δρομολογιο Αθηνα Μπακου οποτε και να το ψαξεις δεν εχει διαθεσημοτητα;
 
Top