Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Να θρηνεί σίγουρα όχι αλλά σίγουρα δεν είναι το καλύτερο της. Εταιρεία με σκοπό το κέρδος είναι και αρέσει ή δεν αρέσει σε πολλούς η Ρωσία ήταν δυνητικά μια μεγάλη αναδυόμενη αγορά για την εταιρεία και αυτό φαίνεται από τις συχνότητες που είχε προγραμματισμένες στη DME το 2022. (~30/εβδομάδα) με μόνο τα MUC,TLV & CDG να την ξεπερνούν. (Εξαιρώ την LCA που έχει βάση).

Το ίδιο και τώρα με το TLV. Σίγουρα δεν θρηνεί και θα αναπροσαρμόσει άλλου την χωρητικότητα που περιέκοψε. Αλλά αν κρίνουμε από τις συχνότητες που έχει κάθε καλοκαίρι από όλες τις βάσεις προς TLV (scheduled & charters) σίγουρα δεν χαίρεται κιόλας.
 
Μιας και αναφέρεις το Τελ Αβίβ, τι εννοείς ακριβώς; Υποθέτω ότι έχουν μειωθεί οι συχνότητες, αλλά κατά πόσο; η πρόθεση να αρχίσουν πάλι πτήσεις τον Ιανουάριο πραγματοποιήθηκε; με ποιες συχνότητες αν γνωρίζει κανείς και τι πληρότητα; δε θέλω να κάνω τον προφήτη, αλλά υποθέτω ότι μόλις εξομαλυνθούν τα πράγματα θα ανακάμψουν γρήγορα, τα πρόσφατα χρόνια υπήρξε ανάπτυξη στο πτητικό δίκτυο μεταξύ των δύο χωρών.
 
. Ό,τι και να γράψεις εδώ μέσα αρχίζουν οι ειρωνείες και οι εξυπνάδες. x Αν αυτό σας αρκεί, νικήσατε. Τη γνώμη μου παρόλα αυτά θα τη λέω είτε σας αρέσει είτε όχι. Ισχυρίζεστε ότι εδώ στην "πολιτισμένη" Ευρώπη έχετε δημοκρατία και ελευθερία έκφρασης και μόλις κάποιος πει κάτι διαφορετικό κάνετε σαν τα υστερικά 15χρονα. Θέλετε να έχετε λόγο στο πως θα μιλήσει ο άλλος (κατανοητό σε κάποιο βαθμό, κανείς δε θέλει να του φωνάζουν ή να τον προσβάλλουν), τι θα πει, πως θα ντυθεί, που θα κοιτάει, πόσα χρήματα θα ξοδέψει, αν θα φάει, πόσο θα φάει, πως θα "χτίσει" το σώμα του και γενικά πως θα χρησιμοποιήσει τη ζωή και τις ικανότητές του.
Και δύο γραμμές πιο πριν
Αν υπάρχει τρόπος, ας μου κλειδώσουν οι διαχειριστές τους <25 χρονών, τους στρατόκαυλους με το συμπάθειο, τους κολλημένους στο παρελθόν, τους φανατικούς, τους είρωνες (το μπορώ κι εγώ αν και δεν το προτιμώ) και τους φιλόνικους.
Τραγική ειρωνία
Post automatically merged:

Να θρηνεί σίγουρα όχι αλλά σίγουρα δεν είναι το καλύτερο της. Εταιρεία με σκοπό το κέρδος είναι και αρέσει ή δεν αρέσει σε πολλούς η Ρωσία ήταν δυνητικά μια μεγάλη αναδυόμενη αγορά για την εταιρεία και αυτό φαίνεται από τις συχνότητες που είχε προγραμματισμένες στη DME το 2022. (~30/εβδομάδα) με μόνο τα MUC,TLV & CDG να την ξεπερνούν. (Εξαιρώ την LCA που έχει βάση).

Το ίδιο και τώρα με το TLV. Σίγουρα δεν θρηνεί και θα αναπροσαρμόσει άλλου την χωρητικότητα που περιέκοψε. Αλλά αν κρίνουμε από τις συχνότητες που έχει κάθε καλοκαίρι από όλες τις βάσεις προς TLV (scheduled & charters) σίγουρα δεν χαίρεται κιόλας.
Προφανώς δεν χαίρεται κιόλας. Απο την άλλη δε καταστράφηκε ο ελληνικός (ούτε και ο κυπριακός) τουρισμός επειδή δεν έρχονται τουρίστες από τη Ρωσία όπως προέβλεπαν διάφοροι διάφοροι. Η κρίση μπορεί να είναι και ευκαιρία, με έμφαση σε άλλες αγορές. Τόσο για τις αεροπορικές όσο και για τις διάφορες περιοχές όπου σύχναζαν Ρώσοι τουρίστες οπως η Χαλκιδική
 
Και μάλιστα όπως και το KIV (λόγω εγγύτητας στην Ουκρανία) μόνο με τα ιδιόκτητα Α320 (SX-DVQ, SX-DVT).
Φαντάζομαι έχει να κάνει με liability insurance των leased αεροσκαφών.
Το ίδιο πχ συνέβαινε όταν η Α3 πετούσε και στην IKA που έστελνε σχεδόν μόνο τα παραπάνω αεροσκάφη.

ATH-KIV (RMO πλέον) με το SX-DGB.
Πληρότητα κάπου 65%.
Ήρθε και ενημερωτικό e-mail "αλλαγής ώρας" αλλά χωρίς να υπάρχει καμία αλλαγή στην ώρα.
Η αλλαγή βρέθηκε με την δεύτερη ματιά και αφορούσε το RMO μιας και η αρχική κράτηση είχε γίνει για KIV.
 
Διάβασα αυτό σε ένα μικρό άρθρο για το KIV. Συγνώμη που το γράφω εδώ αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Ελπίζω όμως να διοργανωθεί σχετική διαμαρτυρία κατά της ευρωπαϊκής ένωσης και του ΝΑΤΟ. Ήταν μεγάλη απρέπεια αυτό για την νομενκλατούρα. Τι ύβρις Θεέ μου :eek:

Minister of Infrastructure and Regional Development, Andrei Spînu, announced, “As of January 18, 2024, Chisinau International Airport will embrace the IATA code RMO, reflecting the abbreviation for Republic of Moldova. The previous KIV, rooted in historical Russian nomenclature, will be phased out to optimize operations and promote international clarity.”
 
Οι Μολδαβοί έχουν πολλούς λόγους να πιστεύουν ότι η χώρα τους θα είναι η επόμενη Ουκρανία. Η αποσχισθείσα επαρχία της Υπερδνειστερίας είναι κάτι ανάλογο του Ντόνετσκ. Εντούτοις, η αλλαγή του κωδικού IATA του αεροδρομίου του Chişinău από KIV σε RMO παραπέμπει σε εξωτερική πολιτική βαλκανικού τύπου. Αν το ζητούμενο είναι η «απο-ρωσοποίηση» της δημόσιας σφαίρας, υπάρχουν χιλιάδες άλλα πράγματα για να ξεκινήσει η κυβέρνηση.
 
Μερικές αυξήσεις στα δρομολόγια της Aegean για το καλοκαίρι:

Αθήνα - Σκοπιά , 1 καθημερινή από 6 εβδομαδιαίες.
Αθήνα - Τιφλίδα , 6 εβδομαδιαίες από 5.
Αθήνα - Κατάνια , 4 εβδομαδιαίες από 3.
Αθήνα - Μασσαλία , 5 εβδομαδιαίες από 4.

Εντωμεταξύ στο σάιτ φορτώθηκαν και η Ντάκα, η Κατμαντού και η Μπανγκόκ μέσω της συνεργασίας με την Kuwait.
 
Αν και αναμενόμενοι, ενδιαφέροντες προορισμοί στην Ευρώπη. Όσον αφορά στην Kuwait, δεν είμαι βέβαιος αν είναι ο κατάλληλος συνεργάτης και κατά πόσο ταιριάζει στην Aegean. Μέχρι πρότινος η Aegean ανήκε σε μια ομάδα επιχειρήσεων που είναι ανοιχτές σε νέες προτάσεις, ιδέες και επιχειρηματικές πρακτικές, ειδικά όσον αφορά στον τρόπο επικοινωνίας, διανομής, διαφήμισης, περιβαλλοντικής διαχείρισης, προσέγγισης νέων αγορών, νέες, καθαρότερες πηγές ενέργειας κλπ.
Αν και δεν γνωρίζω καλά την Kuwait Airways, γενικά οι αεροπορικές και της Μέσης Ανατολής και ειδικά οι "παραδοσιακές" δε φημίζονται για τις καινοτομίες και την προθυμία τους να ανοιχτούν σε καινούρια δεδομένα καθώς είναι πιο συντηρητικές και προτιμούν να διατηρούν το status quo. Ίσως κάποια από τις νεότερες εταιρίες της περιοχής - η αεροπορία Αιγαίου ιδρύθηκε το 1999 - να της ταιριάζει καλύτερα.
Το Ισραήλ τελικά συνεχίζει κανονικά;
 
Θα μπορούσε ενδεχομένως, στο μέλλον, οι προορισμοί της Kuwait να είναι καλα ανοίγματα για το 321neo (+XLR). Λέω εγώ τώρα, μήπως το ψάχνουν το θέμα, έστω και με αυτόν τον τρόπο?
 
Εννοείς να χρησιμοποιήσουν το Κουβέιτ ως κόμβο μετεπιβίβασης προς μακρινούς προορισμούς; Μα γι' αυτό το σκοπό υπάρχουν οι φίλοι και συνεργάτες της Star Alliance. Ή μήπως να μάθουν από το παράδειγμά τους για μελλοντική διείσδυση σε νέες αγορές;
 
Top