Περί 'Απογοήτευσης'...
μήπως η ΟΑ είναι η εξαίρεση στον κανόνα? είναι η μόνη εταιρεία που συρρικνώνει το πτητικό της έργο από/προς Αθήνα? Η Singapore? Thai? Gulfair? KLM? CSA?
μήπως θα θέλαμε με κάποιο μαγικό τρόπο η εταιρεία να συνεχίσει να πετά για να της πούμε μπράβο, κι ας βουλιάζει οικονομικά?
τα πράγματα είναι απλά: σε μια ελληνική οικονομία σε πρωτοφανή (για τα σύγχρονα δεδομένα) ύφεση, τα πρώτα που 'κόβονται' είναι τα μη περιττά έξοδα. Εξωστρεφείς τουριστικοί προορισμοί (δηλαδή Έλληνες που πάνε στην Αίγυπτο για τουρισμό, καθότι το αντίθετο δεν νομίζω ότι συνέβαινε) είναι τα πρώτα θύματα. Δε νομίζω ότι υπάρχουν και business στην Αίγυπτο άλλου είδους. Είναι ο ίδιος λόγος που χάσαμε και την Thai, και τη Singapore, και την Gulf.
Τώρα το 'ζευγάρι' της Skyteam που μας μαραζώνει τελευταία, αυτό ίσως 'χτυπήθηκε' από τη γενικότερη κυριαρχία της Star στην Ευρώπη. Και το business travel έχει συρρικνωθεί, όχι εξαφανιστεί, οπότε η πίτα μικραίνει, και ο μικρότερος είναι ο πρώτος που αισθάνεται πιο δυνατά τις συνέπειες. Και γι' αυτό ίσως η Αegean να επιζήσει.
Σε όλα αυτά προσθέστε και τα βλακωδώς υψηλά τέλη στο LGAV (αυτό βέβαια είναι μια πολυυυυυυυυυυυύ μεγάλη ιστορία) και το γλυκό έδεσε.
Έτσι λοιπόν οι διοικούντες την ΟΑ, κοιτάνε τα 'νούμερα', βλέπουν ότι 'δεν βγαίνουν', και μαζεύουν τα πανιά, να μαζέψουν τη χασούρα, για να μη φουντάρουν άπατοι. Γιατί τότε να δούμε πόσο θα 'απογοητευθούμε'.
Ναι, λοιπόν, θα ήθελα μια 'δική μας' εταιρεία να πετάξει σε 174 διεθνείς προορισμούς με Α380 τουλάχιστο στους μισούς από αυτούς για να της λέω μπράβο, δεν μας απογοήτευσες. Και θα ήθελα όλα αυτά να συμβαδίζουν με την οικονομική πραγματικότητα και τη λογική. Και επίσης θα ήθελα την Claudia Schiffer (στα νειάτα της) φούλ ερωτευμένη μαζί μου για πάντα σ' ένα ερημικό νησί.