Δρομολόγια Olympic Air

spotterakis μη με παρεξηγήσεις αλλά πολύ θα ήθελα να σου πω ποιο είναι το όραμα ακριβός αλλά κωλύομαι γιατί θα φάω ban απεριορίστου χρόνου και δεν έχω καμία όρεξη, μη το τσιγκλάς το θέμα άστο να πάει αφού το βλέπεις!!! :wall: :rant:
 
Ίσως να περιμένουμε να δούμε τι θα πει και η Ολυμπιακή πριν βγούμε σε συμπεράσματα. Όντως, κι εγώ έχω δει πως στο σύστημα κρατήσεων δεν μπορείς να αγοράσεις εισιτήριο μετά τις 24 Μαρτίου. Ίσως κλείσει το AMS. Αλλά έχουμε άλλο προορισμό, το TLV. Το ότι είναι μικρότερο δρομολόγιο δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι πιο κερδοφόρο πρώτον, και δεδομένου ότι η ΟΑ όλο μας εκπλήσει (συνήθως με αρνητικό τρόπο) ας δούμε τι επιφέρει το μέλλον. Αν είναι κάποιος άπό 'δω που έχει μια έγκυρη πηγή και όχι σαν την παραπάνω, ας μοιραστεί μαζί μας την πληροφορία. Αλλιώς, μέχρι να μιλήσει η ίδια η εταιρεία ίσως είναι καλύτερο να μείνουμε σιωπηλοί. Το λεγόμενο βλέπε, άκου, σώπα. Και για να κοιτάμε και τα θετικά για μια φορά, ας μας διαφωτίσει κάποιος. Υπάρχει περίπτωση τα Α340 να είναι στο υπόστεγο της ΟΑ για κάποιο λόγο? Και η εξάπλωση στα Βαλκάνια και Μεσόγειο για κάποιο λίγο? Ίσως δούμε καμιά θετική έκπληξη από πλευράς ΟΑ.
 
Το θέμα είναι ότι και ευχάριστη έκπληξη να έχουμε δεν αναιρεί το γεγονός ότι άφησε τα πάντα στην Ευρώπη! Και υπερατλαντικό δρομολόγιο να ανοίξει ο κόσμος το χαστούκι θα το έχει φάει ήδη όποτε η ΟΑ στο φτύσιμο μετά! :?
 
Τέλος και για το Θεσσαλονίκη-Τίρανα, από τις 25 Μαρτίου 2012. Και πολύ το κράτησαν.

Από 1η Μαΐου 2012, κόβεται και το ΑΘΗΝΑ-ΚΑΪΡΟ (θα προηγηθεί μείωση συχνοτήτων στις 3 εβδομαδιαίως).


Μπράβο σου Olympic Air, απογοήτευσέ μας κι άλλο!
 
Περί 'Απογοήτευσης'...

μήπως η ΟΑ είναι η εξαίρεση στον κανόνα? είναι η μόνη εταιρεία που συρρικνώνει το πτητικό της έργο από/προς Αθήνα? Η Singapore? Thai? Gulfair? KLM? CSA?

μήπως θα θέλαμε με κάποιο μαγικό τρόπο η εταιρεία να συνεχίσει να πετά για να της πούμε μπράβο, κι ας βουλιάζει οικονομικά?

τα πράγματα είναι απλά: σε μια ελληνική οικονομία σε πρωτοφανή (για τα σύγχρονα δεδομένα) ύφεση, τα πρώτα που 'κόβονται' είναι τα μη περιττά έξοδα. Εξωστρεφείς τουριστικοί προορισμοί (δηλαδή Έλληνες που πάνε στην Αίγυπτο για τουρισμό, καθότι το αντίθετο δεν νομίζω ότι συνέβαινε) είναι τα πρώτα θύματα. Δε νομίζω ότι υπάρχουν και business στην Αίγυπτο άλλου είδους. Είναι ο ίδιος λόγος που χάσαμε και την Thai, και τη Singapore, και την Gulf.

Τώρα το 'ζευγάρι' της Skyteam που μας μαραζώνει τελευταία, αυτό ίσως 'χτυπήθηκε' από τη γενικότερη κυριαρχία της Star στην Ευρώπη. Και το business travel έχει συρρικνωθεί, όχι εξαφανιστεί, οπότε η πίτα μικραίνει, και ο μικρότερος είναι ο πρώτος που αισθάνεται πιο δυνατά τις συνέπειες. Και γι' αυτό ίσως η Αegean να επιζήσει.

Σε όλα αυτά προσθέστε και τα βλακωδώς υψηλά τέλη στο LGAV (αυτό βέβαια είναι μια πολυυυυυυυυυυυύ μεγάλη ιστορία) και το γλυκό έδεσε.

Έτσι λοιπόν οι διοικούντες την ΟΑ, κοιτάνε τα 'νούμερα', βλέπουν ότι 'δεν βγαίνουν', και μαζεύουν τα πανιά, να μαζέψουν τη χασούρα, για να μη φουντάρουν άπατοι. Γιατί τότε να δούμε πόσο θα 'απογοητευθούμε'.

Ναι, λοιπόν, θα ήθελα μια 'δική μας' εταιρεία να πετάξει σε 174 διεθνείς προορισμούς με Α380 τουλάχιστο στους μισούς από αυτούς για να της λέω μπράβο, δεν μας απογοήτευσες. Και θα ήθελα όλα αυτά να συμβαδίζουν με την οικονομική πραγματικότητα και τη λογική. Και επίσης θα ήθελα την Claudia Schiffer (στα νειάτα της) φούλ ερωτευμένη μαζί μου για πάντα σ' ένα ερημικό νησί.
 
Έχεις απόλυτο δίκιο σε ό,τι λες. Επίτρεψε μου όμως να σταθώ σε ένα σημείο: Ναι, οι συνθήκες είναι οι χειρότερες, αλλά με απογοητεύει το γεγονός ότι σε δρομολόγια στα οποία μέχρι πρόσφατα ισχυρίζονταν ότι θα επικέντρωναν τις δραστηριότητές τους (ΝΑ Ευρώπη, Βαλκάνια και -με την ευρύτερη έννοια- Κάιρο), αναγκάζονται να αποχωρούν.

Ακόμα πιο απογοητευτικό, να βλέπεις την "κλειδωμένη" συνεργασία του Άμστερνταμ, που φαινόταν πως θα έφερνε επιπλέον επιβάτες από το KL-ΟΑ code-share, να καταρρέει, παρά το ότι είχαν ανακοινωθεί επιπλέον συχνότητες, λίγες μέρες πριν. Συνεπώς, αδυνατώ να κατανοήσω το πώς τόσο "ξαφνικά" ανακάλυψαν ότι δεν τους έβγαιναν τα νούμερα και αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το Άμστερνταμ, εν όψει θερινής περιόδου, όταν υποτίθεται ότι μπορείς να βγάλεις τα "σπασμένα" του χειμώνα.

Απογοήτευση λοιπόν για το "δούλεμα" που τρώμε ως εργαζόμενοι στο χώρο, ως επιβάτες και ως καταναλωτές που θα θέλαμε να υποστηρίξουμε τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, που υποτίθεται πως κάνουν κάποια σοβαρά εγχειρήματα και να διαπιστώνουμε πως οι επιλογές μας περιορίζονται. Εκεί στέκομαι εγώ και όχι στο παράδειγμα ότι ο δικός σου ευσεβής πόθος είναι να βλέπεις μια εταιρεία με 200 προορισμούς και Α380.
 
Θα συμφωνήσω και με τους 2 σας παιδιά δεν θα εκφέρω άλλη γνώμη γιατί τα είπατε όλα απλά να προσθέσω ότι ο δικός μας ''εθνικός αερομεταφορέας'' την έχει γλυτώσει μέχρι τώρα (βλέπε Malev και CSA που είναι έτοιμη να χαθεί) και επίσης να ρωτήσω μήπως ότι γίνετε είναι για να βάλουν τα Airbus που περισσεύουν τώρα (έτσι νομίζω) σε charter ή αλλά δρομολόγια που θέλουν να ανοίξουν τα οποία μπορεί να τούς φέρουν περισσότερα χρήματα να κλείσουν καμιά τρύπα? :?
 
Kiwi Jumbo, ελπίζω να έχεις δίκιο. Όσο δυσοίωνο κι ας είναι το μέλλον θέλω να πιστεύω πως κάτι τέτοιο ίσως γίνει. Ακόμα, θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο. Εν μέρει, φταίμε κι εμείς οι καταναλωτές που δεχόμαστε τέτοια κατάχρηση από το ΔΑΑ. Θα μπορούσαμε να κάνουμε σαν ταξιδιώτες κάποια συμβολική πράξη, π.χ. να κλείσουμε εισιτήριο για Ηράκλειο από Λονδίνο κι από κει με πλοίο για Αθήνα. Εντάξει, ξέρω ότι ίσως ακούγεται γελείο αλλά σκέφτομαι να το κάνω αυτό το καλοκαίρι σε ένα ταξίδι που πρέπει να το κάνω γιατί αρνούμαι να πληρώνω τέτοιους φόρους. Ο ΔΑΑ είναι με πολύ απλά λόγια απαράδεκτος και για τον επιβάτη, και για τον αερομεταφορέα. Επίσης, αυτό που θεωρώ γελείο είναι ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τα βλέπει αυτά και αφήνει συγχωνεύσεις τύπου IAG, και αγορές άλλων εταιρειών τύπου Lufthansa Group και τις κακόμοιρες Α3 και ΟΑ δεν τις αφήνει για 8 προορισμούς εσωτερικού? Για όνομα του Θεού δηλαδή. Πιστέύω το μόνο που απομένει στον καταναλωτή και στους λάτρες του χώρου και στις ίδιες τις αεροπορικές εταιρείες, είναι να αρχίσουν σοβαρές πράξεις οικονομικής (νόμιμης) ανταρσίας που να γκρεμίσουν τον ΔΑΑ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
 
Όσο αφορά το ΔΑΑ (που συμφωνώ με αυτά που λες) σκέψου και το άλλο ότι λειτουργεί προστατευτικά ας το πούμε μη επιτρέποντας να μπουν εταιρίες χαμηλού κόστους και να μην διαλύσουν (γιατί άνετα μπορούν) την ΟΑ και την Α3! Καλά μη μου πιάνεις την ΕΕ και τα λοιπά έχω 2 χρόνια που γκαρίζω ότι μόνο το συμφέρων τους κοιτάνε εκεί έξω σίγα μην τους πήρε ο πόνος για την Εσωτερική αγορά της Ελλάδας δεν θέλουν ένας ενωμένο ισχυρό Ελληνικό αερομεταφορέα γιατί έχει πολλές δυνατότητες να αναπτυχθεί αρκετά μετά από εκεί και πέρα! Οπότε τα τσιράκια τους θα χάσουν ένα καλό μερίδιο αγοράς από την Ελλάδα! :rant:
 
@kiwi jumbo : Ο "εθνικός μας αερομεταφορέας" έπαψε να υπάρχει όταν έκλεισε η Olympic Airlines. Θα είχε ενδιαφέρον τι θα γινόταν αν δεν είχε πωληθεί τότε και πως θα αντιμετωπιζόταν σε καιρούς τρόικας. Ίσως να ήταν εκείνο το λουκέτο-σοκ που ζητάνε επίμονα κάποιοι οικονομολόγοι για κάποια ΔΕΚΟ (π.χ. ΟΣΕ).

Κατά τα άλλα να είσαι σίγουρος πως τα airbus που περισσεύουν θα φύγουν (τουλάχιστον 2 δηλαδή).

Επί του συνόλου, και παρότι (όπως λέει και η υπογραφή μου) οι παροικούντες στο φόρουμ είμαστε biased, νομίζω πως δεν υπάρχει κάποιος νοήμων άνθρωπος που να ήθελε να πετάει η ΟΑ παντού (όπως παλιά και με ζημιές). Απλά αποδεικνύεται, από τα νούμερα (επιβατών/οικονομικών) πως οι άνθρωποι της Olympic Air δεν τα κατάφεραν και δε μπορούμε να τα καταλογίσουμε όλα στην κρίση. Υποτίθεται μειώθηκε το δίκτυο δραστικά, παρόλα αυτά οι ζημιές μειώθηκαν μόνο αναλογικά και όχι ουσιαστικά (να μην πιάσουμε καν τις πληρότητες που κατακρημνίστηκαν). Αν δε, συμπεριλάβουμε στα "έσοδα" την πώληση των slots σε LHR/CDG και τα 10 μύρια / έτος από τα άγονα, μιλάμε για αποτελέσματα αποκαρδιωτικά.

Και μην ξεχνάτε, μπορεί να κόβουν τα πάντα, αλλά αρχίζουν το Τελ Αβίβ. Ποιος ξέρει; Μπορεί να έχουν στο νου συνεργασία-κόλαφο με την El Al
 
Top