Δρομολόγια Olympic Air

Απογοήτευση λοιπόν για το "δούλεμα" που τρώμε ως εργαζόμενοι στο χώρο, ως επιβάτες και ως καταναλωτές που θα θέλαμε να υποστηρίξουμε τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, που υποτίθεται πως κάνουν κάποια σοβαρά εγχειρήματα και να διαπιστώνουμε πως οι επιλογές μας περιορίζονται. Εκεί στέκομαι εγώ και όχι στο παράδειγμα ότι ο δικός σου ευσεβής πόθος είναι να βλέπεις μια εταιρεία με 200 προορισμούς και Α380.

Προσωπικά θα απογοητευόμουν πολύ περισσότερο αν αναγκαζόταν να κλείσει η εταιρεία και να αφήσει στο δρόμο εργαζόμενους και οικογένειες, όπως συμβαίνει σε άλλους εθνικούς αερομεταφορείς τους τελευταίους μήνες. Τουλάχιστον φαίνεται ότι παλεύουν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν ανοιχτό το μαγαζί και οφείλουμε αυτό να το σεβαστούμε και να το υποστηρίξουμε.

Για τους υπόλοιπους που ειρωνεύονται και κατακρίνουν, θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι κάτοικοι Ελλάδας και αν αντιλαμβάνονται την κατάσταση. Διαβάζοντας μερικά posts απορώ εάν υπάρχει επίγνωση. Κάιρο? Και πολύ το κράτησαν δεδομένων των συνθηκών στην Ελλάδα και της πολιτικής κατάστασης στην Αίγυπτο. Λονδινο, Παρίσι κλπ. Μόνο σε incoming τουρισμό υπολογίζουμε αφού το business traffic έχει μειωθεί κατά 40%. Ως και οι φοιτητές τα μαζεύουν και επιστρέφουν στην Ελλάδα.
 
Σε ένα μόνο θα σταθώ με την δική σου λογική ο ''Εθνικός Αερομεταφορέας'' έπαψε να υφίσταται όταν ας το πούμε έκλεισε η Airways τότε, μη λέμε ότι μας συμφέρει! Για μένα (και μόνο για μένα αν θες) εφόσον η Ολυμπιακή (γιατί αυτό είναι το brand name της) συνεχίζει να πετάει ακόμα και μόνο για το Παγκράτι συνεχίζει να υφίσταται! Δεν χρειάζεται να συμφωνήσει κάνεις η να διαφωνήσει αλλά αν θέλουμε να βάλουμε μια τελεία στον τίτλο της τότε αυτή πρέπει να μπει με το κλείσιμο της Airways του Ωνάση! Φιλικά!
 
Kiwi Jumbo":s8gucfqu said:
Σε ένα μόνο θα σταθώ με την δική σου λογική ο ''Εθνικός Αερομεταφορέας'' έπαψε να υφίσταται όταν ας το πούμε έκλεισε η Airways τότε, μη λέμε ότι μας συμφέρει!

Στέκομαι στο ότι από τη μετάβαση Airways σε Airlines επί της ουσίας δεν άλλαξε τίποτα. Από τη μετάβασα Airlines σε Air, ε όπως και να το κάνεις (μόνο και που ιδιωτικοποιήθηκε) είχαμε σημαντικές αλλαγές. Και αν θες τη γνώμη μου, αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος του κόσμου. Θεωρεί πως η Olympic Air είναι συνέχιση της παλιάς Ολυμπιακής, ενώ δεν είναι. Είναι μία νέα εταιρεία. Φιλικά πάντοτε και ας μην το συνεχίσουμε εδώ γιατί είναι off-topic.

On-topic λοιπόν, το θερινό πρόγραμμα έχει ενημερωθεί με τις παραπάνω αλλαγές αλλά και με περαιτέρω περιορισμούς σε κάποιες συχνότητες (BEG, OTP, TIA). Οι πτήσεις προς άγονες γραμμές έχουν περαστεί αλλά φαίνονται με μηδενική διαθεσιμότητα προς το παρόν. Αυτό ισχύει και για το μεταβατικό διάστημα Απριλίου (που όπως γράφηκε σε προηγούμενο θέμα θα συνεχίσουν να πετάνε τις ήδη κατοχυρωμένες γραμμές) αλλά και για τις πτήσεις προς ZTH, JSY που κατοχυρώθηκαν στην ΟΑ
 
Kiwi Jumbo":2d6obuc9 said:
Σε ένα μόνο θα σταθώ με την δική σου λογική ο ''Εθνικός Αερομεταφορέας'' έπαψε να υφίσταται όταν ας το πούμε έκλεισε η Airways τότε, μη λέμε ότι μας συμφέρει! Για μένα (και μόνο για μένα αν θες) εφόσον η Ολυμπιακή (γιατί αυτό είναι το brand name της) συνεχίζει να πετάει ακόμα και μόνο για το Παγκράτι συνεχίζει να υφίσταται! Δεν χρειάζεται να συμφωνήσει κάνεις η να διαφωνήσει αλλά αν θέλουμε να βάλουμε μια τελεία στον τίτλο της τότε αυτή πρέπει να μπει με το κλείσιμο της Airways του Ωνάση! Φιλικά!

Δεν διαφωνώ μαζί σου ούτε ως προς το θέμα Εθνικός Αερομεταφορέας ούτε ως προς το θέμα Παγκράτι. Απλά λέω ότι μεταξύ του όλα ή τίποτα, προτιμώ την ενδιάμεση λύση με ότι κι αν συνεπάγεται αυτή.
 
Μην μπερδεύεσαι στον jerry ήθελα να απαντήσω αλλά έγραψες και εσύ και μπήκες ενδιάμεσα! :shock:
 
jerry":2c4afynb said:
On-topic λοιπόν, το θερινό πρόγραμμα έχει ενημερωθεί με τις παραπάνω αλλαγές αλλά και με περαιτέρω περιορισμούς σε κάποιες συχνότητες (BEG, OTP, TIA)

Jerry μήπως μπορείς να παραθέσεις εδώ το νέο πρόγραμμα για BEG και TIA;
 
με βλέπω να σκάω τα μίλια για TLV πριν το καταργήσουν κι αυτό :evil:
 
Voila!

Για Βελιγράδι σταματά η πτήση του Σαββάτου.
Code:
Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Frequency | Dur'n | Dep T | Arr T |
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  ----------------------------------------------------------------
OA         391     ATH   08:00     BEG   08:55     DH4  0   123----     01:55       -       2 
OA         393     ATH   16:20     BEG   17:15     DH4  0   ---45-7     01:55       -       2 
OA         392     BEG   09:30     ATH   12:15     DH4  0   123----     01:45       2       - 
OA         394     BEG   17:50     ATH   20:35     DH4  0   ---45-7     01:45       2       -

Για Τίρανα περιορίζονται κάποιες συχνότητες στην πρωινή και στην απογευματινή πτήση
Code:
Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Frequency | Dur'n | 
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  ----------------------------------------------------------------
OA         311     ATH   07:40     TIA   08:05     DH4  0   123-56-     01:25      DAY6 DOES NOT OPERATE BETWEEN 11JUL AND 27AUG
OA         313     ATH   17:00     TIA   17:25     DH4  0   12-45-7     01:25
OA         312     TIA   08:35     ATH   10:55     DH4  0   123-56-     01:20      DAY6 DOES NOT OPERATE BETWEEN 11JUL AND 27AUG
OA         314     TIA   18:00     ATH   20:20     DH4  0   12-45-7     01:20
 
Το τραγικο ειναι οτι ανακοινωσαν οτι θα στηριξουν την προσπαθεια προς συγκεκριμενους προορισμους.
Λογικα ειχαν ''δει'' τα νουμερα που θα ειχαν απο καθε προορισμο.

Ειχα ''δει'' τι κερδος θα εφερνε η συνεργασια με klm.

Παρολα αυτα εγινε το ακριβως αντιθετο.

Και οταν ανακοινωνεις κατι και το παρουσιαζεις,οπως με klm,με πολυ δυνατο τροπο,οταν κανεις τα αντιθετα,ερχεται η μεγαλη ξενερα.

Για μενα τοσο απλο ειναι.
 
BEG και ΤΙΑ μου φαίνονται λογικές οι αλλαγές.

Κόβει το Σάββατο που είναι αχρείαστο και για business και για leisure.

TIA το προσαρμόζει λίγο στο μοντέλο του BEG, παραήταν πολλές οι καθημερινές πτήσεις και των δύο εταιρειών.
 
Top