Ένα σύντομο trip report για τη πρώτη νυχτερινή πτήση της ΟΑ από Αθήνα προς Κύθηρα τη Κυριακή το βράδυ (25η Μαρτίου):
Απογειωθήκαμε ακριβώς στις 21:15 με το SX-OBE (αν δεν κάνω λάθος). Δώδεκα επιβάτες όλοι κι όλοι. Η απογείωση έγινε από τον 03R. Από τη στιγμή που απομακρυνθήκαμε από την Αττική, δεν ξέρω τι διαδρομή ακολουθήσαμε (αφού δεν βλέπαμε τη τύφλα μας), αλλά από τις στροφές που πήρε, λογικά πήγαμε Ύδρα και από εκεί ανατολικά της Μονεμβάσιας (τα συνηθισμένα δηλαδή). Η πρώτη ξηρά που είδαμε ήταν όταν περάσαμε πάνω από το Κάβο Μαλιά (λίγο πιο νότια από τη Νεάπολη). Πέρασαμε δυτικά του αερολιμένα (αν και δεν τον είδαμε γιατί είχαν χαμηλώσει το φωτισμό του), φθάσαμε στην νοτιοδυτική πλευρά του νησιού και προσγειωθήκαμε στον 02 περίπου στις 22:00. Συγνωμή αν τα έχω γράψει λίγο μπακαλίστικα, αλλά δεν είμαι σχετικός με το αντικείμενο.
Εντύπωση μου προκάλεσε η παντελής απουσία αναταράξεων επάνω από την Αττική αλλά κυρίως επάνω από τα Κύθηρα (πράγμα που δεν μου έχει ξανατύχει). Αναταράξεις (ελαφρές αλλά συνεχείς) είχε μόνο στο τελικό ύψος πτήσης σε όλο το ταξίδι. Εντύπωση μας προκάλεσε το ότι δεν φαινόντουσαν τα φώτα του αεροδρομίου όταν περάσαμε από δίπλα του, ωστόσο στο αεροδρόμιο μας είπαν ότι ο πιλότος ζήτησε να τα χαμηλώσουν (δεν ξέρω αν ευσταθεί αυτό σαν πλήροφορία). Ο καιρός να σημειώσω ότι ήταν εξαιρετικός, ειδικά για Μάρτιο μήνα.
Εντυπώσεις :
1.Μου κακοφάνηκε το ότι ο πιλότος δεν μας μίλησε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού όπως κάνουν συνήθως. Νύχτα είναι, πες μας μια κουβέντα να ξέρουμε τι μας γίνεται...
2. Αν και μου άρεσε σαν εμπειρία, δεν ξέρω αν θα ήθελα να το επαναλάβω με πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες. Όταν ταξιδεύεις με μεγάλα αεροσκάφοι που διαθέτουν οθόνες με τη διαδρομή, το ύψος κλπ, είναι διαφορετικά. Στη προκειμένη περίπτωση δεν ξέρεις που βρίσκεσαι και αυτό προσωπικά εμένα, με φοβίζει λίγο.
3. Κατά τα άλλα είναι κάτι νέο και νομίζω ότι εφόσον το αεροδρόμιο μπορεί να το υποστηρίξει, κακό δεν κάνει, γιατί είτε είσαι Αθήνα είτε στα Κύθηρα κερδίζεις όλη σου τη μέρα.