Δρομολόγια Olympic Air

Ζω για να πετάξω για Κύθηρα στις 21:15 :great: τη νύχτα και να επιστρέφω στην Αθήνα στις 23:15 :thx: . Όποιος σχεδίασε τα δρομολόγια Απριλίου - Μαϊου είναι πολύ τσακάλι!
Ξεχνάει ότι το αεροδρόμιο των Κυθήρων βρίσκεται σε ένα άλφα υψόμετρο και ότι με τη προβέντζα (ομίχλη με δυτικό άνεμο - συχνός καιρός στα ορεινά του νησιού τη νύχτα) θα ακυρώνεται η μία πτήση μετά την άλλη! Εκτός και αν στα Κύθηρα βάλανε ILS και δεν το μάθαμε... :wall:
 
Σίγουρα η ικανοποίηση του επιβάτη είναι ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας σε μια αεροπορική εταιρεία, μαζί με την ασφάλεια πτήσεων. Και βέβαια δεν είναι καλό το να κόβονται δρομολόγια. Όμως δεν μιλάμε πλέον για τη δημόσια ΟΑ, που πλήρωνε-και μάλιστα αδρά-ασχέτως αν έμπαινε συνεχώς μέσα. Μιλάμε για μια ιδιωτική εταιρεία, που αν δεν έχει έσοδα ή θα κόψει μισθούς (ήδη το έχει κάνει από πέρισυ) ή θα διώξει κόσμο. Είναι δίκοπο μαχαίρι όπως και να το δεις. Και βέβαια εξαρτάται και πόσο γνώστες του αντικειμένου είναι οι διοικούντες. Που μάλλον δεν είναι.
 
Θα ήθελα να είσαι ποιος συγκεκριμένος , τι εννοείς ? ότι το φαινόμενο της προβέντζας αναπτύσσετε μονό αυτούς τους μήνες που αναφέρεσαι ? η διαφωνείς με την ώρα άφιξης και αναχώρησης τον βραδιών πτήσεων της Olympic Air ? .

Σε περίπτωση που πιστεύεις ότι το φαινόμενο της προβέντζας θα είναι αυτό που θα καθορίσει σε ένα μεγάλο βαθμό να ακυρωθούν βράδυνες πτήσεις , θα ήθελα να σου δώσω κάποια στοιχειά αναβάθμισης του Κρατικού Αερολιμένα Κυθήρων , ποιο συγκεκριμένα το min brk or sct clouds πλέον έχει κατέβει στα 600 feet και το RVR προσεγγίσεις είτε από τον rwy 02 είτε από τον διάδρομο 20 έχει περιοριστή επίσης στα 400 μ , διότι έχουν σχεδιαστή και εκπονηθείVOR/DME διαδικασίες , καθώς και NDB διαδικασίες κάτι που είναι σπάνιο να βρεις σε ελληνικό αεροδρόμιο ταυτόχρονα , όπου επιτρέπετε προσέγγιση μέσω της διαδικασίας μέχρι C κατηγορίας αεροπλάνου , συμφωνά με άλλα τα παραπάνω θεωρώ ότι σε κάλυψα για το γεγονός ότι το φερόμενο αυτό στο έτος 2012 δεν είναι αυτό που επηρεάζει της προσέγγισης.

Επίσης συμφωνά με της μετρολογικές εκθέσεις ,στατιστικά ο Κρατικός Αερολιμένας Κυθήρων δεν επηρεάζεται από το φαίνομαι προβέντζα .

Προβέντζα έχουν και αλλά αεροδρόμια της Δυτικής Ελλάδας και πλέον για την σύγχρονη Αεροπορία δεν αποτελεί εμπόδιο για την ματαίωση πτήσεων .

Το Αεροδρόμιο βρίσκεται σε υψόμετρο 1045 feet συνήθως η έντονες ανάπτυξης του φαινομένου είναι άνω των 2000 feet και φυσικά είναι φαινόμενο που αναπτύσσετε για 2 έως 3 ώρες με κυμαινόμενο alt .

Όποτε μην σε ανήσυχη το γεγονός της ανάπτυξης του φερομένου .

ILS cat Ι ή ΙΙ ή ΙΙΙ δεν προβλέπεται για ένα αεροδρόμιο το όποιο δεν ξεπερνά της 700 προσααπογειωσης ανά έτος. To συγκεκριμένο βοήθημα το έχουν μονό αεροδρόμια που έχουν πολύ αυξημένη εναέρια κυκλοφορία προσεγγίσεως.

Επίσης μπορείς να δεις τα στοιχειά αυτά στον AIP Greece μέσω της ιστοσελίδας της Υ.Π.Α.
 
Άκρως ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες που μεταδίδεις. Ομολογώ ότι σοκαρίστηκα όταν είδα τις ώρες αφιξοαναχωρήσεων καθώς ανέκαθεν θεωρούσα πως όταν σε ένα προορισμό υπάρχει μόνο μία πτήση την ημέρα, αυτή δεν θα έπρεπε να εκτελείται σε ακραίες ώρες της ημέρας. Απ' ότι έμαθα όμως (αργότερα) τις ώρες αυτές τις ζήτησαν οι τοπικοί φορείς του νησιού, οπότε κάποιο λόγο θα έχουν. Όσον αφορά τη προβέντζα, δεν είμαι μετεωρολόγος, οπότε με καλύπτουν αυτά που γράφεις παραπάνω.
 
Σύντομα θα έχουμε και το πρώτο trip report από το εν λόγω δρομολόγιο ;)
 
Η πρώτη βραδινή πτήση της Olympic για τα Κύθηρα.

http://kythereia.blogspot.com/2012/03/olympic.html

http://kithiraikanea.blogspot.com/2012/03/blog-post_26.html

H πρώτη βραδινή πτήση της Ολυμπιακής πραγματοποιήθηκε το βράδυ της 25ης Μαρτίου, όπου το αεροπλάνο με τη βοήθεια των προβολέων προσγειώθηκε στον Τσιριγώτικο διάδρομο.
Το πλήρωμα και τους επιβάτες καλοσώρισαν, ο αντιδήμαρχος, Μ. Πρωτοψάλτης, η αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Αδαμαντία Κορώνη και η πρόεδρος της Τουριστκής επιτροπής, Καλλιόπη Καρύδη με το σχετικό τραταμέντο και με την ευχή να στεριώσει!
Για τρεις φορές την εβδομάδα (Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή) θα επαναλαμβάνεται βραδινή πτήση από και προς την Αθήνα, ανάμεσα στις 8 εβδομαδιαίως που θα έχουν από εδώ και στο εξής για την καλοκαιρινή περίοδο τα Κύθηρα, με ώρα αναχώρησης από το νησί την 22:25.
Καλό καλοκαίρι λοιπόν και καλές πτήσεις στην Olympic Air, αφού μόνο η επίσημη ανακοίνωση απομένει για να βεβαιωθεί η ανάθεση για τα επόμενα 4 χρόνια στο νησί μας.
Πηγη : Κυθέρεια & Νέα Και Ανακοινώσεις των Κυθήρων
 
live27":2cdvdz71 said:
ποιο συγκεκριμένα το min brk or sct clouds πλέον έχει κατέβει στα 600 feet και το RVR προσεγγίσεις είτε από τον rwy 02 είτε από τον διάδρομο 20 έχει περιοριστή επίσης στα 400 μ , διότι έχουν σχεδιαστή και εκπονηθείVOR/DME διαδικασίες , καθώς και NDB διαδικασίες κάτι που είναι σπάνιο να βρεις σε ελληνικό αεροδρόμιο ταυτόχρονα , όπου επιτρέπετε προσέγγιση μέσω της διαδικασίας μέχρι C κατηγορίας αεροπλάνου , συμφωνά με άλλα τα παραπάνω θεωρώ ότι σε κάλυψα για το γεγονός ότι το φερόμενο αυτό στο έτος 2012 δεν είναι αυτό που επηρεάζει της προσέγγισης.

Για τη βάση νεφών θα συμφωνήσω, είναι στα 625' AGL για τον 02 και στα 705' AGL για τον 20. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως πού βρήκες το RVR των 400 μέτρων. Προσέγγιση με RVR 400m εiναι precision approach και μάλιστα CAT II, κάτι αδύνατο στα Κύθηρα εφόσον δεν έχουν ILS.
 
εχεις δικιο εκει που γραφω προσεγγιση βαλε απογειωση .και ειναι σωστω
 
Ένα σύντομο trip report για τη πρώτη νυχτερινή πτήση της ΟΑ από Αθήνα προς Κύθηρα τη Κυριακή το βράδυ (25η Μαρτίου):
Απογειωθήκαμε ακριβώς στις 21:15 με το SX-OBE (αν δεν κάνω λάθος). Δώδεκα επιβάτες όλοι κι όλοι. Η απογείωση έγινε από τον 03R. Από τη στιγμή που απομακρυνθήκαμε από την Αττική, δεν ξέρω τι διαδρομή ακολουθήσαμε (αφού δεν βλέπαμε τη τύφλα μας), αλλά από τις στροφές που πήρε, λογικά πήγαμε Ύδρα και από εκεί ανατολικά της Μονεμβάσιας (τα συνηθισμένα δηλαδή). Η πρώτη ξηρά που είδαμε ήταν όταν περάσαμε πάνω από το Κάβο Μαλιά (λίγο πιο νότια από τη Νεάπολη). Πέρασαμε δυτικά του αερολιμένα (αν και δεν τον είδαμε γιατί είχαν χαμηλώσει το φωτισμό του), φθάσαμε στην νοτιοδυτική πλευρά του νησιού και προσγειωθήκαμε στον 02 περίπου στις 22:00. Συγνωμή αν τα έχω γράψει λίγο μπακαλίστικα, αλλά δεν είμαι σχετικός με το αντικείμενο.
Εντύπωση μου προκάλεσε η παντελής απουσία αναταράξεων επάνω από την Αττική αλλά κυρίως επάνω από τα Κύθηρα (πράγμα που δεν μου έχει ξανατύχει). Αναταράξεις (ελαφρές αλλά συνεχείς) είχε μόνο στο τελικό ύψος πτήσης σε όλο το ταξίδι. Εντύπωση μας προκάλεσε το ότι δεν φαινόντουσαν τα φώτα του αεροδρομίου όταν περάσαμε από δίπλα του, ωστόσο στο αεροδρόμιο μας είπαν ότι ο πιλότος ζήτησε να τα χαμηλώσουν (δεν ξέρω αν ευσταθεί αυτό σαν πλήροφορία). Ο καιρός να σημειώσω ότι ήταν εξαιρετικός, ειδικά για Μάρτιο μήνα.
Εντυπώσεις :
1.Μου κακοφάνηκε το ότι ο πιλότος δεν μας μίλησε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού όπως κάνουν συνήθως. Νύχτα είναι, πες μας μια κουβέντα να ξέρουμε τι μας γίνεται...
2. Αν και μου άρεσε σαν εμπειρία, δεν ξέρω αν θα ήθελα να το επαναλάβω με πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες. Όταν ταξιδεύεις με μεγάλα αεροσκάφοι που διαθέτουν οθόνες με τη διαδρομή, το ύψος κλπ, είναι διαφορετικά. Στη προκειμένη περίπτωση δεν ξέρεις που βρίσκεσαι και αυτό προσωπικά εμένα, με φοβίζει λίγο.
3. Κατά τα άλλα είναι κάτι νέο και νομίζω ότι εφόσον το αεροδρόμιο μπορεί να το υποστηρίξει, κακό δεν κάνει, γιατί είτε είσαι Αθήνα είτε στα Κύθηρα κερδίζεις όλη σου τη μέρα.
 
Ειδικά όταν στην επιστροφή από Κύθηρα, την Κυριακή το βράδυ, η εναλλακτική λύση ακούει στο όνομα "Βιτσέντζος Κορνάρος" ή -ακόμα χειρότερα- τη φημολογούμενη επιστροφή του "Aqua Maria" (πρώην "Μυρτιδιώτισσα"), τότε, ναι, η ΟΑ αξίζει και με το παραπάνω τη θυσία των €63,00.

Στις πλείστες των περιπτώσεων, η κάθοδος της ΟΑ ξεκινάει επάνω από τη νήσο Βελοπούλα ή Παραπόλα. Ο φάρος που βρίσκεται επάνω στο νησί κάνει δύο αναλαμπές κάθε 10 δευτερόλεπτα. Δεν ξέρω βέβαια, κατά πόσο είναι εφικτό να "πιάσει" κανείς το φάρο όταν βρίσκεται σε αεροπλάνο.
 
Top