Όπως έγραψα και
εδώ η Ολυμπιακή από 1/11 σταματά Χανιά, Μυτιλήνη και Σαντορίνη.
Στη Μυτιλήνη παραμένει η μεσημεριανή πτήση της ΟΑ με Q400 (που θα εκτελείται ως Α3254|5 προφανώς με καθεστώς wet-lease), αντίστοιχα στη Σαντορίνη η απογευματινή πτήση της ΟΑ (που θα εκτελείται ως Α3352|3 με καθεστώς wet-lease).
Η Σαντορίνη δε χάνει συχνότητες από αυτή την αλλαγή, η Μυτιλήνη χάνει την πρωινή ΟΑ (7 συχνότητες).
Στα Χανιά η μείωση των πτήσεων θα είναι επίσης δραστική καθώς οι 13 εβδομαδιαίες πτήσεις της ΟΑ αντικαθίστανται από προσθήκη 2 συχνοτήτων από την Α3 στη βραδινή πτήση και άλλων 2 έξτρα απογευματινών (που θα εκτελούνται με Q400 της ΟΑ. Συνολική απώλεια 9 συχνοτήτων.
Αντίστοιχα, η ΟΑ αναλαμβάνει τις 3 εβδομαδιαίες πτήσεις που εκτελούσε η Α3 για JMK (με την τελευταία να αποχωρεί από το νησί από 1/11 και μέχρι νεωτέρας).
Επίσης, θα δούμε Α320 της Α3 να εκτελούν πτήσεις της ΟΑ σε OTP/SOF (αποκλειστικά με Α320) και σε επιλεγμένα δρομολόγια για AXD/CFU/IOA.