Easyjet στην Ελλάδα

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι, αλλά δυστυχώς, τις περισσότερες φορές πρέπει να διανυκτερεύσεις για να φύγεις με την επόμενη πρωινή πτήση ή (στην καλύτερη περίπτωση) να φτάσεις στο τελικό σου προορισμό πολύ αργά το βράδυ.
 
Ή επίσης να πληρώσεις τιμές φαρμακείου την Easy για να πας στο Μιλάνο. Κοντά στις 20 Αυγούστου (21,18,23 κλπ) οι τιμές είχαν φτάσει τα 250 ευρώ one way, όταν οι Α3 & ΟΑ παίζανε κάτω από τα 200. Δεν έχω κοιτάξει τώρα για να μη τις βρω χαμηλότερες και τσαντιστώ.
 
Για ενημέρωση των απανταχού συμφορουμιτών θα γράψω το εξής, ελπίζοντας να μη βγω πολύ offtopic:
Οι περισσότερες μετακινήσεις μου γίνονται με Easy. Κυρίως πάω Βερολίνο και συνήθως αγοράζω 4 εισιτήρια, οπότε κατανοείτε την προτίμησή μου. Τελευταία φορά πήγα στο τέλος Μαΐου. Ήθελα να πάω και να γυρίσω όμως συγκεκριμένες μέρες. Έκλεισα τα εισιτήριά μου τον Γενάρη, με τελική ~100 ευρώ έκαστο. Από εκεί και μετά, οι τιμές πήραν την ανιούσα. Φίλη που κοίταξε τον Μάρτη για παρόμοιες ημερομηνίες βρήκε τιμές γύρω στα 140 ευρώ, αλλά επειδή δεν καιγόταν για το αν θα πάει Κυριακή, Δευτέρα ή Τρίτη κλπ, αποφάσισε να ρισκάρει με το last minute (το οποίο παρεπιμπτόντως στην Ίζι είναι 3 μέρες πριν και όχι 3 ώρες). Τελικά αγόρασε το εισιτήριο της Σάββατο και ταξίδεψε Δευτέρα, μαζί με μένα, με 79 ευρώ αλέ-ρετούρ.
Την επόμενη φορά που θα κλείσω με Ίζι, θα τσεκάρω 6 μήνες πριν, 3 μήνες πριν και 1 μέρα πριν την πτήση και θα σας ενημερώσω.
 
Απο τον Μαρτιο του 2010 αρχιζει να πυκνωνει τις πτησεις της επι ελληνικου εδαφους.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Easyjet θα πετάξει αρχικά από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και σταδιακά θα πραγματοποιεί δρομολόγια από Αθήνα για Ηράκλειο, Ρόδο, Κέρκυρα, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα.

Πιο πολλα εδω
 
Αμήν!!Καιρός είναι να κατέβει πια!!!
Να κάνω μια ερώτηση?
Με το σκεπτικό ότι στην εσωτερική αγορά θα λειτουργεί μια λόκο εταιρία και ανταγωνιστικές τιμές(συν τις όποιες Άθενς),δε θα είναι πιο εύκολο μεσο(μακρο)πρόθεσμα να συγχωνευθούν Ολυμπιακή και Αιγαίου πλήρωντας τα κριτήρια της επιτροπής ανταγωνισμού?
Νομίζω πως όχι μόνο η Αθήνα,αλλά και η Θεσ/νίκη,ακόμα και το Ηράκλειο μπορούν ως βάσεις να αποτελέσουν πεδίο δόξης λαμπρότατο για την Ευκολοτζέτ..Ειδικά η κάλυψη των γραμμών Μακεδονίας-Κρήτης έχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης..
Καλά για Κύπρο δεν το συζητώ.. :p
Μακάρι να κατέβει,ειλικρινά είναι από τα πιο ευχάριστα νέα που άκουσα..
 
Πολύ καλό νέο αν ισχύει. Τότε θα έχει ακόμα μεγαλύτερο νόημα ο τίτλος αυτού του thread "Easyjet στην Ελλάδα".
 
Too good to be true!!! :shock: ..Τόσο καιρό σε αυτό το φόρουμ όλοι λεγατε ότι η ελλάδα και δη το Ελ. Βελ. δεν πρσφέρεται για την ανάπτυξη λόκο εσωτερικού,η ΥΠΑ λυσσάει να προστάτέψει την ΟΑ κτλ. κτλ..και τώρα ξαφνικά τσουπ θαρθει ο Στέλιος-μακάρι να γινει-και θα μαμήσει τα δρομολόγια εσωτερικού? που μακάρι να΄γινει να σταματήσουν τα 250-300αρια για χανιά,ρόδο,μυκονο κτλ..λες και πάμε ζυρίχη..
 
Το θέμα για μένα είναι. Αφού ο Έλληνας πληρώνει αυτή τη στιγμή σαν μαλ!@#$ τα 80-90-100+ για oneway (ανεξαρτήτως διαδρομής, πάνω κάτω τόσο πάνε)! και η Αιγαίου έχει κέρδη όπως παρουσιάζει, γιατί η Easyjet να βάλει ναύλο πολύ χαμηλότερο? μπας και ξυπνήσει ο Έλληνας? θα βγουν μετά 4-5 ρεπορτάζ ξαφνικά που θα λένε πόσο επικίνδυνο είναι να πετάτε με λοκο, πόσο επικίνδυνο είναι να πετάτε χωρίς να σας προσφέρουν χυμό, και άλλα τέτοια. Μακάρι να έρθει, αλλά πολύ φτηνούς ναύλους δεν περιμένω, όπως πχ το να βρεις φτηνό ναύλο με germanwings δεν ειναι κ οτι πιο απλό, θα έλεγα εξίσου ισοπίθανο με το να βρεις προσφορά aegean. Ενώ απο Γερμανία για άλλους προορισμούς, οι προσφορές πάνε σύννεφο!. Πόσο μάλλον βραχυπρόθεσμα(δεν μπορούμε πάντα να κλείνουμε 1 χρόνο πριν)! Επίσης θα ήθελα κάποιος που γνωρίζει λόγο επαγγέλματος να μας διαφωτίσει με ένα ποσοστό του πόσοι αγοράζουν εισιτήριο ονλαιν, και πόσοι ακόμα σε ταξιδιωτικά. Σίγουρα οι νεώτεροι έχουν μια ευκολία στο να κλείσουν με κάρτα.

Μακάρι πάντων,,,
 
Πράγματι έχεις δίκιο ότι οι νέοι είναι πιο εξοικειωμένοι με τις online διαδικασίες και εκεί ακριβώς ελπίζω ότι μπορεί να ποντάρει και η easy για πληρότητες με χαμηλά ναύλα..
Π.χ υπάρχουν ΑΠΕΙΡΟΙ φοιτητές που μπορούν να κάνουν μέχρι και 10 ταξίδια σε φίλους συμφοιτητές,συγγενείς,γκόμενους κλπ μέσα σε ένα χρόνο..Παααάρα πολύ απ'αυτούς έχουν ως μέσο μονο τα πανάκριβα,ακόμα και στα φοιτητικά,ΚΤΕΛ..Τρανταχτό παράδειγμα τα Γιάννενα..
Εγώ από την άλλη μένω Αθήνα,με γονείς στη Θεσ/νίκη και αδερφό στα Χανιά τους οποίους επισκέπτομαι συχνότατα με τρένο/πλοίο..80 ευρώ για ΑΤΗ-SKG-ATH ATH-CHQ-ATH λοιπόν καίτοι φοιτητής θα τα έδινα άνετα και πιστεύω ότι είναι και μια ρεαλιστικότατη λοκο τιμή..
 
Συμφωνώ οτι η easyjet θα ανταγωνιστει τα κτελ στην Ελλάδα. Γιατί ο ενήλικας, γέρος, κτλ κτλ, δύκολα.Και γω στο χανιά θεσσαλονίκη, και χανιά αθήνα, εχω ξοδέψει μια μικρή περιουσία. Τέλος πάντων, μακάρι να έρθει, να πιάσει, και να φέρει και άλλες αντίστοιχες, και μη. Θέλω όσες περισσότερες γίνεται, τόσο για του ναύλους, όσο και για να βλέπω και καμια καινούρια φώτο :eek: Που να μην απαγορευόταν και η φωτογράφηση στο LGSA
 
Top