Το θέμα για μένα είναι. Αφού ο Έλληνας πληρώνει αυτή τη στιγμή σαν μαλ!@#$ τα 80-90-100+ για oneway (ανεξαρτήτως διαδρομής, πάνω κάτω τόσο πάνε)! και η Αιγαίου έχει κέρδη όπως παρουσιάζει, γιατί η Easyjet να βάλει ναύλο πολύ χαμηλότερο? μπας και ξυπνήσει ο Έλληνας? θα βγουν μετά 4-5 ρεπορτάζ ξαφνικά που θα λένε πόσο επικίνδυνο είναι να πετάτε με λοκο, πόσο επικίνδυνο είναι να πετάτε χωρίς να σας προσφέρουν χυμό, και άλλα τέτοια. Μακάρι να έρθει, αλλά πολύ φτηνούς ναύλους δεν περιμένω, όπως πχ το να βρεις φτηνό ναύλο με germanwings δεν ειναι κ οτι πιο απλό, θα έλεγα εξίσου ισοπίθανο με το να βρεις προσφορά aegean. Ενώ απο Γερμανία για άλλους προορισμούς, οι προσφορές πάνε σύννεφο!. Πόσο μάλλον βραχυπρόθεσμα(δεν μπορούμε πάντα να κλείνουμε 1 χρόνο πριν)! Επίσης θα ήθελα κάποιος που γνωρίζει λόγο επαγγέλματος να μας διαφωτίσει με ένα ποσοστό του πόσοι αγοράζουν εισιτήριο ονλαιν, και πόσοι ακόμα σε ταξιδιωτικά. Σίγουρα οι νεώτεροι έχουν μια ευκολία στο να κλείσουν με κάρτα.
Μακάρι πάντων,,,