jj_lgkr
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/11/2012
- Μηνύματα
- 553
- Likes
- 586
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SAA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDH
Στα μέσα ξεπροβάλλουν αποκαλύψεις ότι έγινε μελέτη για εικονικά τηλεχειριζόμενους πύργους ελέγχου σε χρόνο ρεκόρ 13 ημερών (fishy θα έλεγαν κάποιοι), τον Φεβρουάριο. Τα ύποπτα συνεχίζουν, η μελέτη άλλαξε από "για τα αεροδρόμια που δεν είναι παραχωρημένα" σε "όλα τα περιφερειακά" εν μια νυκτί και τα άρθρα ισχυρίζονται ότι προτείνει συγκεκριμένα περιφερειακά της Fraport.
Ταυτόχρονα όμως, η μελέτη προτείνει τηλεχειριζόμενους πύργους ελέγχου μόνο για μικρά αεροδρόμια(χωρίς την μελέτη όμως δεν ξέρουμε τον ορισμό του μικρού αεροδρομίου)...
Για κάποιο λόγο η γραμμή των ΜΜΕ είναι ότι "προφανώς" όλα αυτά γίνονται προς διευκόλυνση της Fraport. Θα πληρώνει η Fraport διαφορετική τιμή αν ο Πύργος ελέγχου είναι τηλεχειριζόμενος; Τι λέει η σύμβαση παραχώρησης (αν διαβάζεται ακόμα πίσω από τα δάκρυα του υπουργού); Όσο για τα ATC capacities του καλοκαιριού σίγουρα κάποιο μερίδιο είναι στους Πύργους(μάλλον λόγω staffing), αλλά αν δεν κάνω λάθος τα μειωμένα capacities ήταν κυρίως λόγω περιορισμένων θέσεων σε πίστες και στα terminal (άρα με requests της Fraport). Λοιπά σχόλια περί ανακαίνισης των αεροδρομίων αλλά όχι των πύργων ελέγχου λες και φταίει ο Γερμανός κλπ τα προσπερνάω.
Δυστυχώς πάρα τις άπειρες αποκαλύψεις, την ίδια τη μελέτη δεν την βρήκα linked σε κανένα άρθρο, αν κάποιος έχει πολύ ελεύθερο χρόνο ας την κάνει link.
Την ορίτζιναλ αποκάλυψη έκαναν απ' όσο μπορώ να βρω οι Datajournalists (και με πιο "εντυπωσιακό" τίτλο).
Ταυτόχρονα όμως, η μελέτη προτείνει τηλεχειριζόμενους πύργους ελέγχου μόνο για μικρά αεροδρόμια(χωρίς την μελέτη όμως δεν ξέρουμε τον ορισμό του μικρού αεροδρομίου)...
Για κάποιο λόγο η γραμμή των ΜΜΕ είναι ότι "προφανώς" όλα αυτά γίνονται προς διευκόλυνση της Fraport. Θα πληρώνει η Fraport διαφορετική τιμή αν ο Πύργος ελέγχου είναι τηλεχειριζόμενος; Τι λέει η σύμβαση παραχώρησης (αν διαβάζεται ακόμα πίσω από τα δάκρυα του υπουργού); Όσο για τα ATC capacities του καλοκαιριού σίγουρα κάποιο μερίδιο είναι στους Πύργους(μάλλον λόγω staffing), αλλά αν δεν κάνω λάθος τα μειωμένα capacities ήταν κυρίως λόγω περιορισμένων θέσεων σε πίστες και στα terminal (άρα με requests της Fraport). Λοιπά σχόλια περί ανακαίνισης των αεροδρομίων αλλά όχι των πύργων ελέγχου λες και φταίει ο Γερμανός κλπ τα προσπερνάω.
Δυστυχώς πάρα τις άπειρες αποκαλύψεις, την ίδια τη μελέτη δεν την βρήκα linked σε κανένα άρθρο, αν κάποιος έχει πολύ ελεύθερο χρόνο ας την κάνει link.
Την ορίτζιναλ αποκάλυψη έκαναν απ' όσο μπορώ να βρω οι Datajournalists (και με πιο "εντυπωσιακό" τίτλο).