Εκπαιδευση και σημαντικότητα IR

antonis_ps

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/12/2014
Μηνύματα
28
Likes
3
Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέος στο φορουμ. Εύχομαι σε όλους να πραγματοποιήσετε τα ονειρά σας και καλές γιορτές.
Είμαι 25 ετών και θα αρχίσω τώρα εκπαιδευση για ATPLf modular. Θα το εκανα intergraded αλλα δεν υπαρχουν τα χρήματα άμεσα, το καλοκαίρι δουλεύω στη θάλασσα και βγάζω τα χρήματα για την εκπαίδευση.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Μίλησα σήμερα με κάποια σχολή και μου είπαν πως το intergraded είναι καλύτερο -το πιστεύω κι εγώ- για δυο βασικούς λόγους.
1) κανεις τη θεωρία του atpl στην τάξη και όχι distance. (αυτό όμως δε με απασχολεί γιατι και εγώ στην τάξη θα την κάνω)
2) Παίρνοντας το δίπλωμα intergraded εχεις στο τελος 120 ώρες IR ενώ παίρνοντας το Modular εχεις μονο 60.
Και γνωρίζω πως το IR είναι σημαντικό διότι έτσι πετανε οι αερογραμμες. Και όπως μου είπαν είναι πολύ σημαντικο και για το interview.
Ποια είναι η δική σας γνώμη πάνω σε αυτό;
Εγώ σκέφτηκα να βάλω στο build up οσο πιο πολλες ώρες μπορώ IR. Κάποιος μου είπε "αν θες μπορείς να βάλεις κι άλλες ώρες IR". Ναι οκ, αλλά κοστίζουν και εμενα δε μου περισσεύουν...
Είναι τελικά τόσο μεγάλο μειονέκτημα του Modular οι 60 ώρες IR έναντι των 120 του intergraded?
Ευχαριστώ!!!
 
Ολες τις πληροφορίες που αφορούν την εκπαίδευση και τα πτυχία θα τις βρεις στην Επίσημη Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων φύλλο L1011/25.11.2011
1) To integrated όπως και το modular είναι τρόποι εκπαίδευσης/απόκτησης πτυχίου και δεν έχουν καμμία σχέση με την ποιότητα της εκπαίδευσης και τις ικανότητες που αναπτύσσει ο χειριστής.
2) Με modular, μπορείς έχοντας PPL (από σχολή επαγγελματιών χειριστών Approved Training Organization ή σχολή αερολέσχης Registered Facility) συν νύχτα και 50 ώρες κυβερνήτου ταξίδια, να κάνεις την εκπαίδευση για το IR* και στη συνέχεια να βάλεις τις 50 ώρες (μέχρι τις 100 που απαιτούνται) για το επαγγελματικό πτυχίο (Commercial Pilot License-CPL) πετώντας πτήσεις με τα όργανα (IFR) κι έτσι θα έχεις πάνω από 35 ώρες IFR της εκπαίδευσης συν 50 ώρες του IFR build up, 85 όλες.
*20 ώρες σε FNTP II και 15 αεροπλάνου
3) To ελληνικό αεροπορικό περιβάλλον είναι τόσο φτωχό σε κίνηση και διαδικασίες που είτε 120 ώρες IFR βάλεις είτε 60, είναι ένα και το αυτό. Αυτό που πραγματικά θα σε κάνει καλό χειριστή είναι η εκπαίδευση στο MCC που είναι simulator training μεν, airliner operation δε. Eκεί να εστιάσεις την προσοχή σου.
4) Η άποψή μου για την modular εκπαίδευση είναι; PPL σε αερολέσχη, 100 ώρες κυβερνήτου σε ταξίδια με μονοκινητήριο σε αερολέσχη και μετά σε σχολή ΑΤΟ distance learning τα μαθήματα του ATPL, Commercial Pilot License MultiEngine Piston/Single Pilot Instrument rating (CPL MEP/SP IR) με (εδώ ΠΡΟΣΟΧΗ) 40 ώρες ΜΕΡ FNTP και 18 ώρες MEP αεροπλάνο, η δε πρακτική σε πτήση εξέταση να μην είναι κάτω από 3 ώρες.
Ελπίζω να βοήθησα...
 
Το integrated εχει 3 κακα:
α. πληρωνεις τη θεωρια 7500 ευρω (παρα πολλα)
β. δεν εχεις πτυχιο μεχρι να τελειωσεις την εκπαιδευση οποτε δε μπορεις να πας βολτα χωρις επιβλεψη εκπαιδευτη ουτε να βαλεις καποιον φιλο στο αεροπλανο
γ. πληρωνεις ολες τις ωρες πολυ ακριβα
Αντιθετα στο modular ppl και build up μπορεις να το κανεις με χαμηλοτερο κοστος.
Ο λογος που οι σχολες προτεινουν integrated ειναι για να εχουν δεμενο το μαθητη μεχρι τελους. Αν ο μαθητης ξεκινησει modular σε μια σχολη οταν τελειωσει το ppl και δεν ειναι ευχαριστημενος με τη σχολη μπορει να ψαξει για αλλη σχολη. Σχετικα με το επιχειρημα οτι το integrated ειναι πιο επαγγελματικο κατα τη γνωμη μου δεν ισχυει. Αρκουν οι 70+ ωρες του modular στο MEP+IR+MCC που θα γινουν σε σχολη για να γινεις σωστος επαγγελματιας
 
Λαμβάνοντας υπόψη τα αντικειμενικά δεδομένα της αεροπορικής αγοράς όπως εξελίσσονται και με απώτερο αντικειμενικό ουσιαστικό στόχο την κατά το δυνατόν συντομότερη επιτυχή επαγγελματική αποκατάσταση, οι υποψήφιοι σπουδαστές πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα παρακάτω δεδομένα:
1/ Έναρξη και ολοκλήρωση σπουδών σε ηλικία 18-25
3/ Προϋπολογισμό διαμόρφωσης τελικού κόστους σε σχέση με τις επιλογές Integrated or Modular και το χρόνο διάρκειας σπουδών, με ο, τι αυτό συνεπάγεται
4/ Επιλογή Αναγνωρισμένης Αεροπορική Σχολής/Ακαδημίας, με κριτήρια ουσιαστικών entry requirements.
Το πρόγραμμα integrated είναι σαφέστατα η καλύτερη επιλογή ως προς το στόχο που αναφέρω παραπάνω. Στην περίπτωση όμως επιλογής Modular ( λόγω διευκόλυνσης αντιμετώπισης οικονομικού κόστους), ο σπουδαστής είναι προτιμότερο να παραμένει και να ολοκληρώνει σταδιακά όλες τις φάσεις σπουδών και εκπαίδευσης σε μια και μόνο Αναγνωρισμένη Αεροπορική Σχολή/Ακαδημία και όχι «περιφερόμενος» αποδώ κι αποκεί σε Αερολέσχες και αμφιβόλου ποιότητας Σχολές ανά την υφήλιο, μεγιστοποιώντας ρίσκο και άγνωστο τελικό κόστος και με όποιες δυσμενείς περαιτέρω συνέποειες κλπ, διαφωνώ απόλυτα με νοοτροπίες Koulis κ.α
 
Κατρχάς σας ευχαριστώ όλους πολύ!!

C421":81ig9pox said:
*20 ώρες σε FNTP II και 15 αεροπλάνου

C421":81ig9pox said:
(CPL MEP/SP IR) με (εδώ ΠΡΟΣΟΧΗ) 40 ώρες ΜΕΡ FNTP και 18 ώρες MEP αεροπλάνο, η δε πρακτική σε πτήση εξέταση να μην είναι κάτω από 3 ώρες.

Φίλε C421 βοήθησες σίγουρα πολύ, αλλά σ αυτά τα δυο σημεία δεν καταλαβα τι εννοείς. Δεν είμαι πολύ ενήμερος με τις διαδικασίες.

Η μόνη ένσταση που έχω -προς το παρον τουλαχιστον- είναι το distance. Θα ήθελα να είμαι παρόν. 700 ώρες εκεί, ακόμα και οι συζητήσεις στο διάλειμμα θα εμπλουτίζουν τις γνώσεις μου που θα είναι σημαντικές για το interview.
Καλημέρα
 
Τα κριτηρια που αναφερει ο ΑΟΑ πληρουνται και στο modular. Μαλιστα θα ελεγα οτι το κριτηριο του κοστους υπερτερει στο modular. Απο τη στιγμη ομως που ο Αντωνης θελει και εχει το χρονο να παρακολουθησει κανονικα τα μαθηματα in class τοτε παω πασο. Η ενδεδειγμενη λυση ειναι το integrated για την περιπτωση σου
 
Koulis δεν έχω αμεσα τα χρήματα για να παω σε intergraded. Δουλευω το καλοκαιρι οπου θα μαζευω τα χρηματα για την εκπαιδευση το χειμωνα. Θα μου παρει περιπου 2,5 χρόνια οπως το εχω υπολογήσει. απλά για καλύτερη θεωριτική εκαπαιδευση θα προτιμήσω το ground school.
 
Αντωνη να ξερεις παντως οτι το integrated ειναι πιο πιεστικο οσο αφορα τον χρονο. Απο τη στιγμη που ξεκινησεις Atpl theory πρεπει να τελειωσεις σε 18 μηνες και επιπλεον πρεπει να εχεις παρει το cpl σε συγκεκριμενα χρονια απο τη στιγμη που θα περασεις το τελευταιο μαθημα. Αυτο ειναι πολυ σημαντικο δεδομενου οτι τα λεφτα φευγουν νερακι απαξ και ξεκινησεις... Μη ξεκινησεις integrared αν δεν εχεις κανει σαφη οικονομικο προγραμματισμο
 
ακριβώς γι αυτό δε θα το κάνω. Και να πω και κάτι άλλο που είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ γνώμη: Αν ειχα τα χρήματα θα πηγαινα intergraded γιατι πας σφαιρατος και με το κεφαλι κάτω και τελειώνεις, ΑΛΛΑ δε πιστευω σε καμία περιπτωση πως όποιος τελειώνει Intergraded είναι καλύτερος πιλότος απο όποιον τελειώνει modular μονο και μόνο λόγω τρόπου απόκτησης πτυχείου και πιστεύω πρέπει να είσαι λίγο @@@ για να το πιστεύεις αυτό. Μετράει ο άνθρωπος, το διαβασμα, η αφοσίωση, το ΤΑΛΕΝΤΟ κλπ. Και σίγουρα εκει εξω υπάρχουν πολλοί modular πιλότοι καλύτεροι απο πολλούς intergraded γιατι ΑΠΛΑ καποιος modular ΤΟ ΕΙΧΕ πιο πολύ και ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ πιο πολυ και τελος παντων. Εκτός αυτού πιστεύω σε αντίθεση με τον ΑΟΑ οσο πιο πολλά αεροπλανα πετάξεις, οσο πιο πολλα αεροδρόμια δεις, όσο πιο πολλούς ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ αλλάξεις είναι καλύτερο, γιατί απ όλους θα πάρεις κάτι. Ο καθένας έχει κάτι να σου δώσει, ε και στο στέλος για τα επαγγελματικά πτυχία σε μια σχολή θα πας να τα πάρεις. Με λίγα λόγια αν δε το χεις, ότι και να κάνεις.......
 
Σεβαστές οι απόψεις όλων, εγώ όμως φίλε Αντώνη δεν θα προτιμούσα για το παιδί μου όταν θα πήγαινε στη πρώτη Δημοτικού κι όχι μόνο, να αλλάζει δυο, τρία ή παραπάνω σχολεία και κάμποσους δασκάλους σε ένα ή δυο χρόνια, διότι με αυτά τα κριτήρια ταυτίζω και αξιολογώ την σπουδαιότητα ιεράρχησης και επιλογών για τις σπουδές επαγγελματία πιλότου.
Συμφωνώ απόλυτα για την αφοσίωση, το ταλέντο, την διαρκή μελέτη και «να το χεις» κιόλας όπως λες, αλλά για να γίνεις επαγγελματίας πιλότος δεν αρκεί, πρέπει να έχεις απαραίτητα self discipline, τους έμπειρους επαγγελματίες εκπαιδευτές που θα σου μεταδώσουν επαρκώς από το α-ω κυρίως τις θεωρητικές γνώσεις και την κατάρτιση όσο και τις πτητικές δεξιότητες και όχι την παπαγαλία του distance learning και της άρπα κόλα αερολέσχες και Σχολές, ποικιλίας εκπαιδευτών πάσης κλίμακας ηλικίας, προέλευσης, νοοτροπίας, μερικής απασχόλησης κλπ, δηλαδή με άλλα λόγια την καθοριστικής σπουδαιότητας επιλογή αναγνωρισμένου κύρους Αεροπορικής Σχολής είτε για integrated είτε για Modular, καλή επιτυχία
 
Top