Εκπαιδευση και σημαντικότητα IR

Ειρήνη ημίν!!
Ο καθένας ας εκφέρει την γώμη του και ο αναγνώστης έχει μυαλο να καταλάβει τις προθέσεις κάθε τοποθέτησης. Δε χρειάζεται να τσακονόμαστε.
 
Δεν έχω αντίρρηση για Ειρήνη ημίν, και ημίν και αμάν και αμήν αλλά δεν μ αφήνουν ν αγιάσω.. Με τον ΑΟΑ θ ασχολούμαστε? Πότε είχε διαλεκτικό ήθος και αντιπαραθετικό επίπεδο. (Ρώτησε και η έρμη η Σαπφώ για την Ικάρων κάποια πράγματα και ο σοβαρός λόγω ηλικίας-γουστάρω επιχειρηματολογία: είμαι μεγάλος άρα είμαι σοβαρός) και της απάντησε: Κοριτσάκι μου...).
Και για να τελειώνουμε: Εγώ είμαι τυροπιττάς και γιος τυροπιττά και είμαι περήφανος για την προέλευσή μου, την καταγωγή μου και το ήθος μου εδώ μέσα και παντού. Προσπαθώ να γίνω χειριστής με το πενιχρό εισόδημά μου, δεν είμαι κανακάρης κανενός να μου τα ακουμπήσει χοντρά για να πετάω integrated solo pilot in command under supervision...Εάν απαγορεύεται να έχουμε και να καταθέτουμε άποψη για αερολέσχες, σχολές, εκπαιδεύσεις, νομοθεσίες κλπ να μας το πει ο κοινότατος συκοφάντης ΑΟΑ να το ξέρουμε να τον αφήσουμε να γράφει μόνος του.
Εγώ -ο κατά τον ΑΟΑ αβανταδόρος σχολών και αερολεσχών-έχω τα κότσια και λέω οτι η καλύτερη από πλευράς χρόνου και οικονομικών πορεία για κάποιον που θέλει να γίνει χειριστής είναι η modular δηλ distance learning τα θεωρητικά, Αερολέσχη Αρκαδίας για PPL και build up και Global για CPL MEP/IR. Κατά τον ΑΟΑ συνιστώ μέσω του φόρουμ -ανοιχτά και με πμ- φασφουντάδικες σχολές. Ερώτηση: Εχει ο ΑΟΑ τα κότσια να γράψει οτι η Global -που συνιστώ εγώ- είναι φασφουντάδικη σχολή? Ας το γράψει, να τον πλακώσουν στις μηνύσεις να ισιώσει.
Αυτά και πολύ ασχολήθηκα με έναν τόσο κακόβουλο συνομιλητή.
Κι επειδή οι διαχειριστές πιθανόν να στείλουν στο καλάθι αυτό το ποστ μου, θα τους παρακαλούσα να μη το κάνουν ώστε να μένει ακέραιος όλος ο διάλογος για να προστατεύονται οι λοιποί συγγράφοντες από τα έμπλεα Lipton πληκτρολόγια...
 
Αγαπητέ C421 δεν μέμφομαι ούτε απαξιώνω κανέναν με κριτήριο την οικογενειακή και προσωπική του καταγωγή και ιδιότητα, εσύ παρουσίασες τον εαυτό σου παραπλανητικά και όχι κυριολεκτικά ως «τυροπιτάς», γι αυτό και το ανέφερα, σε κάθε περίπτωση δεν σε κατηγόρησα προσωπικά, τις απόψεις σου σχολίασα και μπράβο σου για τη προσπάθεια.
Το διαλεκτικό ύφος και το αντιπαραθετικό επίπεδο δεν έχει σχέση με σοβαρότητα επιχειρηματολογίας στη περίπτωση που αναφέρεσαι, επειδή αποκάλεσα «κοριτσάκι» ένα παιδί γυμνασίου, διότι ήταν μια έκφραση συμπάθειας, η οποία ατυχώς παρεξηγήθηκε κρίνοντας και το δικό της σχόλιο/απάντηση.
Προσπερνώ τις πομφόλυγες της επιθετικής και γενικά αγενούς συμπεριφοράς σου, τα κότσια και τις φωτοβολίδες δημιουργίας εντυπώσεων, καθώς και τον αγενέστατο χαρακτηρισμό σου «μπάρμπα» ( σε άλλο τόπικ) και το σχόλιό σου « με τον ΑΟΑ θα ασχολούμαστε?», ντροπή σου!
Επαναλαμβάνω απλά ότι εγώ καταθέτω πάντα απόψεις και προβληματισμούς, δεν προτείνω ούτε υποτιμώ Α/Λ και Σχολές, διότι η απόφαση των επιλογών είναι ζήτημα των ιδίων υποψηφίων σπουδαστών, ως εκ τούτου σταματάω εδώ την αντιπαράθεση και τον προσωπικό διάλογο και δεν θα παραθέσω π.μ που έχεις αποστείλει σε μέλος του φόρουμ, για να μην σε εκθέσω, οπότε ειρήνη ημίν, για ν’ αγιάσεις αγενέστατε νέε!
 
θελοντας να επανελθω στο θεμα περι IR εκπαιδευσης επειδη με ενδιαφερει αμεσα ηθελα να πω οτι σκεφτομαι για global. ηθελα να επισημανω ομως το εξης: κατα ποσο ειναι καλυτερο κ ποιοτικοτερο να βγαλεις κατευθειαν
ενα ME/IR απ οτι να βγαλεις πρωτα SE/IR κ μετα μετατροπη σε ME/IR (που το διδασκει ετσι κ η global) το οποιο ειναι συνηθως περιπου 2.000€ φθηνοτερο.
θελω να πω, ειναι ενα μειον στην εκπαιδευση σου που θα το βρεις αργοτερα μπροστα σου?
 
ολη η θεωρια και η εκπαιδευση του IR καλυπτεται στο SE/IR. αλλωστε και σε ME και σε SE τα ιδια theory credits πρεπει να εχεις (atpl ή ir theory credit). Η διαφορα ειναι οτι στο ME/IR μαθαινεις να πετας IR με ασυμετρια ισχυος λογω απωλειας κινητηρα. Βεβαια και στο single engine επειδη εχει 35 ωρες εξομοιωτη και οι περισσοτερες σχολες εχουν μονο multi engine εξομοιωτη, στην εκπαιδευση SE/IR θα πετας με multi engine εξομοιωτη οποτε δε θα σου φανει δυσκολο το ME/IR. ΚΑλο ειναι βεβαια αυτα τα 2 course να τα κανεις αμεσως το ενα μετα το αλλο γτ αν καθυστερησεις το multi ενδεχομενως να θελεις refresh course για να τα ξαναθυμηθεις κατι το οποιο θα σου κοστισει.
 
1) H νομοθεσία δεν επιτρέπει να κάνει κάποιος ME/IR εκπαίδευση σε FNPT II εάν δεν έχει το ME class rating (για τους modular μαθητές). Αρα νομοτύπως οι σχολές πρέπει στον μαθητή (που έχει PPL και 50 ώρες PIC ) να του κάνουν πρώτα FNPT II με πάνελ πχ C172, μετά να του κάνουν εκπαίδευση ΜΕ επί δικινητηρίου αεροπλάνου, μετά να τον στείνουν skilltest να πάρει το ΜΕ class rating και μετά να του κάνουν ΜΕ/ΙR σε FNPT II. Eάν ο μαθητής δεν ακολουθήσει αυτήν την πορεία, είναι εις βάρος του, διότι άλλο πράγμα είναι να κάνεις 40 ώρες FNPT II Seneca III κι άλλο πράγμα να κάνεις 40 ώρες C172 και μόνο 3 ώρες Seneca III λίγο πριν το τελικό skilltest. Αρα τι πρέπει να απαιτήσει ο μαθητής/πελάτης από τη σχολή? Απλό: "Οταν θα φτάσω να έχω 50 ώρες κυβερνήτου* μονοκινητήριο, θα μου κάνετε την ΜΕ εκπαίδευση (6 ώρες), θα πάω skilltest να πάρω το ME class rating, και μετά θα με βάλετε στο FNPT II για εκπαίδευση ΜΕ/IR. Aφού τελειώσω τις 40 ώρες FNPT II εκπαίδευση, τότε θα με βάλετε στο μονοκινητήριο αεροπλάνο για την IR εκπαίδευση (και εντός του 15ωρου που θα κάνουμε την επί αεροπλάνου ΙR εκπαίδευση θα μου κάνετε και τη νυχτερινή για το Night Rating-επιτρέπεται) και μετά θα με βάλετε στο δικινητήριο (συνήθως 5 ώρες) ώστε να κάνω την πτητική IR εκπαίδευση και στο ΜΕ". Aφού λοιπόν ο μαθητής τελειώσει την IR εκπαίδευσή του στο μονοκινητήριο και το δικινητήριο, θα πάει skilltest με δικινητήριο να πάρει το IR, να το βάλει στο PPL του και να συνεχίσει να κάνει το build up του δηλ τις υπόλοιπες 50 ώρες μονοκινητήριο που του λείπουν μέχρι τις 100 κυβερνήτου που πρέπει να έχει για να πάρει το CPL του, πετώντας IFR Cross country πτήσεις. Oταν βάλει τις 150 ώρες αεροπλάνου εκ των οποίων 100 κυβερνήτου, τότε μπορεί να κάνει την CPL εκπαίδευση επί μονοκινητηρίου, τις ώρες complex επί μονοκινητηρίου (ένα υπάρχει στην Ελλάδα, γιαυτό και τις κάνουν όλοι σε ΜΕ) και να πάει skilltest για CPL ME.
* Γιαυτό: Φροντίζουμε να κάνουμε την PPL εκπαίδευσή μας με έξυπνες κινήσεις δηλ να τελειώσουμε την dual σε 25 ώρες και να κάνουμε τις 20 ώρες solo (πριν πάρουμε το PPL) και τις 30 ώρες κυβερνήτου (αφού πάρουμε το PPL), ώρες ταξειδίου. Αρα, όσο περισσότερες ώρες πετάμε solo στον κύκλο του αεροδρομίου, τόσες περισσότερες ώρες solo ή κυβερνήτου θα χρειαστεί να βάλουμε cross country, άρα τόσα περισσότερα λεφτά θα ξοδέψουμε!
2) Νομοθετικά, τα ίδια ισχύουν και για τους integrated μαθητές. Δεν μπορείς να κάνεις ΙR εκπαίδευση σε FNPT II με πάνελ δικινητηρίου εάν δεν έχεις κάνει τις 6 ώρες ΜΕ αεροπλάνου που απαιτούνται για το ΜΕ class rating το οποίο όμως παίρνεις με τo τελικό skilltest για την απόκτηση του CPL ME/IR.
3) Γιαυτό, από μια καλή μελέτη της νομοθεσίας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα οτι η καλύτερη και οικονομικώτερη εκπαίδευση είναι η modular η οποία για CPL ME/IR γίνεται ώς εξής:
PPL; 25 hrs dual + 20 hrs solo + skilltest for Single Engine PPL+ 30 hrs PIC cross country + Night Rating + 6 hrs dual ME training + ME class rating skilltest + FNPT II ME/IR training +IR skilltest for ΜΕ/ΙR + PIC hrs μέχρι τις 100 PIC (δηλ 50 ή όσες μας λείπουν) + Single Engine CPL dual training + skilltest for CPL SE & ME.
Σε επόμενο post θα γράψω και την διάρθρωση μιας CPL ME/IR (χωρίς CPL μονοκινητήριο) εκπαίδευσης
Πιστεύω να βοήθησα...
 
Top