ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΒ

  • Thread starter Thread starter SPACE
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SPACE

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/09/2008
Μηνύματα
5
Likes
0
Καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζεται κάτι σχετικά με τα εκπαιδειτικά προγράμματα για τεχνικούς αεροσκαφών που παρέχονται από την ΕΑΒ. Aφορούν και άτομα τα οποία δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με το αντικείμενο ? Γνωρίζεται περίπου το κόστος?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. :oops:
 
Θα ήθελα να σας γνωρίσω ότι το Πιστοποιημένο σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 2042/2003 Annex IV (EASA PART–147) Εκπαιδευτικό Κέντρο της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ), με Αριθμό Πιστοποίησης EL.147.002, ανακοινώνει την έναρξη από τον Φεβρουάριο 2010 τακτικών μαθημάτων κύκλου σπουδών Μηχανικών Αεροσκαφών (Mechanical) και Ηλεκτρονικών Αεροσκαφών (Avionics) προς απόκτηση του Ευρωπαϊκού Πτυχίου κατά EASA Part-66 κατηγορίας Β1 και Β2 αντίστοιχα, διάρκειας 400 ημερών το καθένα, εκ των οποίων 240 ημέρες είναι η θεωρητική κατάρτιση και 160 ημέρες η πρακτική.
Το πτυχίο ("CERTIFICATE OF RECOGNITION") που θα αποκτηθεί θα είναι ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΠΛΗΡΩΣ σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση ως προερχόμενο από Πιστοποιημένο Φορέα κατά EASA Part 147, και σύμφωνα με τον Κανονισμό απαιτεί ΜΟΝΟ 2 έτη πρακτικής εμπειρείας σε συντήρηση αεροσκαφών για την απόκτηση της άδειας από την Ελληνική Αρχή (ΥΠΑ) ή την αντίστοιχη Αρχή οποιασδήποτε άλλης χώρας Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε αντίθεση με τα 3 έτη που απαιτούνται μετά από σπουδές σε μη-αναγνωρισμένο κατά EASA Part-147 σχετικό σχολείο ή 5 έτη χωρίς κανένα σχολείο.
Για την απόκτηση άδειας (πτυχίου) συντήρησης αεροσκαφών από την ΥΠΑ ή την αρχή άλλης Ευρωπαϊκής χώρας κατά EASA Part-66, εκτός από την προϋπηρεσία και το όριο ηλικίας των 18 ετών, απαιτούνται επιτυχείς εξετάσεις στα αναγκαία γνωστικά αντικείμενα για τη κατηγορία του πτυχίου, οι οποίες μπορούν να γίνουν στην ΕΑΒ, η οποία είναι ταυτόχρονα Εγκεκριμένος φορέας διενέργειας εξετάσεων. Θα πρέπει να τονιστεί ότι το περιεχόμενο των σπουδών είναι εγκεκριμένο και καλύπτει απόλυτα τα γνωστικά αντικείμενα που απαιτούνται και όπως είναι φυσικό οι πιθανότητες επιτυχίας στις αντίστοιχες εξετάσεις είναι ιδιαίτερα υψηλές.
Το κόστος για κάθε κύκλο σπουδών είναι 17000 €, με 10% προκαταβολή κατά την εγγραφή και το υπόλοιπο σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις.
Μετά την αποφοίτηση είναι αναγκαία η απόκτηση 2 ετών εμπειρείας σε περιβάλλον συντήρησης αεροσκαφών (πολιτικού νηολόγιου) που μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε εταιρεία συντηρεί αεροσκάφη (Αεροπλάνα ή Ελικόπτερα), λαμβανομένου δε υπ' όψη του γεγονότος ότι οι απόφοιτοι θα είναι ήδη κατηρτισμένοι θεωρητικά (και πρακτικά εξοικειωμένοι) θα είναι σχετικά εύκολη η απορρόφησή τους.
Πιστεύουμε ότι είναι ο πλέον γρήγορος δρόμος για να ξεκινήσει κάποιος καριέρα ως Μηχανικός Συντήρησης Αεροσκαφών με καλές προοπτικές για το μέλλον στην Ελλάδα ή την Ευρώπη, αλλά και παγκοσμίως, μιας και το πτυχίο EASA Part-66 είναι παγκοσμίου κύρους.
Το site tης ΕΑΒ για το φορέα κατά EASA Part-147 είναι: http://www.part66.gr, όπου αναγράφονται όλες οι σχετικές πληροφορίες και τα τηλέφωνα επικοινωνίας για παροχή περαιτέρω διευκρινήσεων ή εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής.
 
Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση. Μία ερώτηση ακόμα.
Γίνονται δεκτά άτομα κάθε ηλικίας και φύλου?
 
Δεν υπάρχει όριο ηλικίας. Υπάρχει όμως απαίτηση για γνώση Αγγλικής σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο (στη κλίμακα IELTS 5-6, ή B2 CEF Level), καθ' όσον το εκπαιδευτικό υλικό και οι εξετάσεις είναι στα Αγγλικά.
Εννοείται ότι δεν υπάρχει καμμία διάκριση ανέμεσα στα 2 φύλλα.
 
Εγώ κάλεσα σήμερα στα τηλέφωνα και μίλησα τελικά με κάποιον υπεύθυνο ο οποίος μου είπε τα πολύ βασικά και με παρότρυνε να συμπληρώσω τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος, το οποίο και έκανα. Οφείλω να ομολογήσω πως με κάλεσαν αμέσως μετά την εκδήλωση ενδιαγέροντος ξανά ένας άλλος ευγενέστατος κύριος που ήταν μάλιστα και ο διευθυντής του εκπαιδευτικού τμήματος αν κατάλαβα καλά. Και ο δεύτερος κύριος μου είπε τα βασικά. ΤΟ μόνο πρόβλημα είναι πως δεν γνώριζε αν τυχόν θα συγκεντρωθούν άτομα ώστε να λάβει χώρα το πρόγραμμα μιλώντας πάντα για το B2 που ενδιαφέρει εμένα δηλαδή Ηλεκτρονικός Αεροσκαφών (Avionics). Μου είπε όμως πως θα είμαστε σε επαφή και θα γνωρίζουμε νωρίτερα αν θα πραγματοποιηθεί ή όχι το πρόγραμμα.
 
Αγαπητέ dmalap πραγματι είναι πολύ ευγενικοί αφού μίλησα και εγώ και ήταν πλήρως κατατοπιστικοί. Η βασική μου απορία βέβαια είναι πόσοι θα βρεθούν να δώσουν αυτό το αξιόλογο ποσό και φυσικά πόσοι είναι διαθέσιμοι να αφησουν την απασχόληση τους αφου το πρόγραμμα απαιτεί καθημερινή παρακολούθηση και εντατικότητα. Φυσικά και με ενδιαφέρει και εμένα ως αποφοιτο τεχνολόγο μηχανολόγο μηχανικό να παρακολουθήσω το πρόγραμμα αλλα προσωπικά μου είναι αδύνατο.
 
Αγαπητέ DMALAP
Έχω δει το μήνυμά σου (WWW Enquiry from MA....) που έστειλες αλλά δυστυχώς δεν ήμουν προσωπικά στην ΕΑΒ σήμερα λόγω ασθένειας (39 πυρετό, ευτυχώς όχι η νέα γρίππη). Κατά συνέπεια θα πρέπει να μίλησες με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης διαφορετικά θα είχα τη τύχη να μιλήσω μαζί σας προσωπικά (Πάντως τυγχάνει να μένουμε σχετικά κοντά - μένω Ηλιούπολη - και αν το επιθυμούσες, θα μπορούσα να σου έδινα όσο πιο πολλές πληροφορίες κάποια στιγμή.
Δεν είναι κακό να γίνεται μια προσπάθεια να υπάρχει ένας δρόμος επαγγελματικής σταδιοδρομίας που να είναι απόλυτα αναγνωρισμένος Πανευρωπαϊκά και με προοπτική.
Εκείνο που θέλουμε να κάνουμε είναι να δώσουμε σε όποιον ενδιαφέρεται διέξοδο επαγγελματική σε κάτι που δεν υπάρχει στην Ελλάδα μέχρι τώρα.
Σε ότι αφορά το κόστος:
1) Πράγματι για τα Ελληνικά δεδομένα είναι αρκετό το κόστος (τα 1000 € καλύπτουν τα εκπαιδευτικά βοηθήματα - τα βιβλία για το Module 13 είναι 39 - περίπου 2400 σελίδες). Πάντα λέω σε κάθε νέο ο οποίος με καλεί και ζητάει πληροφορίες ότι το θέμα σπουδών σε Πιστοποιημένο σχολείο κατά EASA Part-147 θα πρέπει να το δει κανείς σαν απόφαση ζωής όπου δεν χωρούν πισωγυρίσματα, αναβολές και επιπλέον έξοδα. Συνηθίζω να λέω ότι το κόστος ισοδυναμεί με ένα μικρό αυτοκίνητο και συνεπώς πρέπει να το δει σοβαρά. Στο κύκλο σπουδών αυτό προσωπικά δεν θα δεχόμουν κάποιον που απλά περνάει το χρόνο του και ξοδεύει τα λεφτά της οικογένειάς του που με κόπο αποταμιεύονται. Θα πρέπει να αφιερωθεί αποκλειστικά στο στόχο του. Είμαι 56 χρονών και δόξα τω Θεώ τα τελευταία 20 χρόνια απολαμβάνω τους κόπους της νιότης). Όποιος επιθυμεί μπορεί να κάνει μια σύγκριση με άλλους Πιστοποιημένους φορείς στην Ευρώπη, και φυσικά να συμπεριλάβει το συνολικό κόστος μέχρι να πετύχει το στόχο του.
2) Η ΕΑΒ είναι μια Εταιρεία και όχι ένα Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που να υπάγεται στο Υπ. Παιδείας. Χρειάζεται Budget και όχι σαν ένα Δημόσιο σχολείο που κανείς ποτέ δεν κάθησε να υπολογίσει το πραγματικό κόστος σε σχέση με το παρεχόμενο προΪόν και τη Ποιότητά του. Ακολουθεί κατά γράμμα ότι προβλέπει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός, υφίσταται ελέγχους από την ΥΠΑ (αυτος είναι ο αρμόδιος φορέας) και από την ίδια την EASA (πρόσφατος έλεγχος τον Φεβρουάριο 2009 με άριστα αποτελέσματα, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ εύρημα) και επιπλέον έχει Πιστοποίηση ISO (παραπέμπω στο site) για τις παρεχόμενες Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες. Ποιός άλλος έχει? Ειδικά ο έλεγχος από την EASA είναι αυστηρότατος, ελέγχουν το Προσωπικό, το εκπαιδευτικό υλικό , το σύστημα εξετάσεων (ιδιαίτερα αυτό) σε σχέση με το επίπεδο και την ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ των. Καμμία εξέταση δεν γίνεται χωρίς την Ταυτότητα ακαι τους ενδιαφέρει το πως προετοιμάζονται τα ερωτηματολόγια και ΠΟΥ ΕΚΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ!!!. Έτσι γίνεται σε άλλες σχολές?
3) Έγινε προσπάθεια να κρατηθεί το κόστος όσο γίνεται χαμηλά και για να υλοποιηθεί αυτό υπολογίστηκε ένας ελάχιστος αριθμός 7 συμμετεχόντων. Αν αυτό θεωρείται υψηλό κόστος και ακριβό, ε τότε ασ μη γίνει. Δεν υπάρχει σε αυτή τη περίπτωση άλλη λύση από τις σπουδές αλλού, είτε Ελλάδα είτε Ευρώπη (δηλαδή μάλλον Αγγλία).
4) Επέτρεψέ μου να σου αναφέρω ένα περιστατικό με ένα Ελληνα που δουλεύει στο Amsterdam κάτοχο πτυχίου Β1 με κάποια limitations που είχε και όφειλε να δώσει εξετάσεις. Ζήτησε τη βοήθειά μας για συμμετοχή σε κάποιο μάθημα tutorial. Του ανέφερα ότι τη στιγμή που μας κάλεσε είχαν ήδη υλοποιηθεί και τον παρότρυνα να πάει σε κάποιο σχολείο εκεί να κάνει το μάθημα και να δώσει εκεί τις εξετάσεις. Η απάντησή του ήταν ότι εκεί τα κάνουν στα Ολλανδικά και δεν τον εξυπηρετούσε. Για να μη καταξοδευτεί τον βοήθησα με οδηγίες και κατευθύνσεις να προετοιμαστεί μελετώντας και να έρθει μόνο για τις εξετάσεις. Το έκανε τον Μάϊο αλλά δεν ήταν καλά προετοιμασμένος στο σύνολο και επανήλθε για εξετάσεις το Σεπτέμβριο όπου και τα κατάφερ. Αναλογίζεστε τα έξοδά του? Πρόθεσή μας δεν είναι να ¨γδάρουμε¨κάποιον αλλά δυστυχώς έχει ένα κόστος.
5) Να σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα: Η εξέταση στο Module 13 είναι μια εξέταση 130 ερωτήσεων που διαρκεί 165 λεπτά, δηλαδή 2 ώρες και 45 λεπτά και αν αναλογιστεί κανείς ότι απαιτούνται 2 εξεταστές παρόντες αυτό σημαίνει κόστος 6 Καθηγητοωρών χωρίς να υπολογιστεί ο χρόνος προετοιμασίας και περιοδικής ανάπτυξης νέων ερωτήσεων. Αυτό το κόστος πως θα βγεί?
6) Υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις που με κάλεσαν ενδιαφερόμενοι που έχουν ολοκληρώσει ή ολοκληρώνουν τις σπουδές τους ως Τεχνολόγοι Μηχανικοί (Μηχανολογίας) και του ανέφερα ότι έχουν δύο επιλογές: Είτε μελετάνε μόνοι τους από όπου μπορούν και δίνουν εξετάσεις αλλά στη πρίπτωση αυτή απαιτούνται 3 χρόνια εμπειρείας, είτε αφιερώνουν 400 ημέρες (80 εβδομάδες σε σπουδές - δίνουν ταυτόχρονα τις εξετάσεις (πιστεύω ότι το ποσοστό επιτυχίας θα αγγίζει κάπως το 100%) και απαιτούνται 2 χρόνια εμπειρείας. Όταν κάποιος ολοκληρώσει τις σπουδές αναξητάει πρακτική εμπειρεία σε οποιαδήποτε Εταιρεία ασχολείται με τη συντήρηση αεροπορικού υλικού.
Επειδή σε άλλα topics διαβάζω πολλές ανακρίβειες, θα παρακαλούσα πριν κάποιος αναγράψει κάτι σχετικό να είναι πρώτα ΠΛΗΡΩΣ ενημερωμένος επί της Νομοθεσίας.
7) Είμαι σίγουρος ότι κάποιος κακόβουλος χρήστης όπως πχ κάποιος makedonas (υπάρχουν και άλλοι) - δες το topic: viewtopic.php?f=24&t=6413 - βγάζει τη χολή του (εγώ ευτυχώς την έχω αφαιρέσει, επομένως δεν μπορώ να το κάνω) σε άσχετο topic με σχόλια του στυλ "ΥΓ: Σιγα την ιστοσελιδα! Απαραδεκτη για το ετος 2009!" ή ότι "Και να ειχα ορεξη να ασχοληθω με σας, αν ειστε και στην πραγματικοτητα ετσι φορτικοι (σπαστικοι).. Σα να εχεις βγει για κυνηγι μαθητων κανεις..", έχω να τους πω ότι (α) θα τον παρακαλούσα να επικοινωνήσει μαζί μου ΕΠΩΝΥΜΑ (θέλει θάρρος αυτό και τσαγανό) να μας φτιάξει την ιστοσελίδα, (β) σπαστικός και φορτικός δεν είμαι, ισια-ίσια αφιερώνω πολύ πολύτιμο χρόνο από τη δουλειά μου να εξηγήσω σε όποιον μου το ζήτησε, και (γ) δεν είμαι κυνηγός μαθητών, απλά κάποιος ρώτησε και του απάντησα. Ίσως ο συγκεκριμένος να "δυσκολεύεται" να αποκτήσει πτυχίο, ίσως είναι από αυτούς που δυστυχώς δεν έχουν καταφέρει να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες εξετάσεις μέσα σε μια 5ετία και η ΥΠΑ τους λέει ξερά ότι "πάνε όλα στράφι" (ΣΗΜ: Ειλικρινά καταβάλω προσπάθεια λόγω της πολύ καλής συνεργασίας που προσωπικά διατηρώ με την ΥΑΠ να τους πίσω ότι αυτή δεν είναι η ορθή ερμηνεία του Κανονισμού, χωρίς φυσικά να έχω κάποιο όφελος. Σε σχετική μου συζήτηση μου τονίστηκε γραπτώς ότι "επιτέλους αν κάποιος δεν μπορεί να ολοκληρώσει σε 5 χρόνια επιτυχώς τις εξετάσεις, υπάρχουν και σχολεία, υπάρχουν και εκπαιδεύσεις". Σκληρό μεν αλλά αληθινό).
Τέλος αγαπητέ DMALAP είμαι στη διάθεσή σου και ΟΠΟΙΟΥ άλλου θέλει πληροφορίες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υποχρεώνεται απέναντί μου ή απέναντι στην ΕΑΒ.
 
Συνεχίζω από θέμα " Παλιό πτυχίο ΥΠΑ τύπου ΙΙ" {σύμφωνα με προοτροπή του nromeo} και την απάντηση που έδωσε ο ίδιος την 31 Οκτ 2009 - 14:14:

Το μυαλό σου σου στη διαπλοκή και στη λάσπη nromeo. Μου θυμίζεις αντίδραση πολιτικού.
Είδες πουθενά να κάνω δυσφήμηση στον οργανισμό 147 της ΕΑΒ;
Ίσα ίσα μπράβο σας και συγχαρητήρια που αρχίσατε επιτέλους στην Ελλάδα το Part-147 Basic Training Certificate.
Είναι πραγματικα κίνηση άξιας της όποιας διαφήμησης και προσωπικά θα το προτείνω σε γνωστό που θέλει να γίνει μηχανικός αεροσκαφών.

Είδες όμως πουθενά να προτρέπω κάποιον ενδιαφερόμενο να μην πάει στην ΕΑΒ για εξετάσεις ή να του λέω κάτι αντίθετο από αυτα που πληροφορείς εσύ;
Είδες πουθενά να έκανα διαφήμηση στην παλιά ΟΑ πέραν από το αναφέρω οτι έβλεπαν οι φοιτητές στην πράξη πράγματα που θα τους χρειαστουν σε άλλες εταιρίες που μπορεί να πάνε να εργαστουν;
Για εργασία ως Part-66 συμφωνώ οτι τα ρίχνω στην ΕΑΒ, γιατί αυτή είναι η πραγματικότητα. Σου λέω ξανά οτι έκανα αρκετούς φίλους που δουλεύουν ή δούλευαν στην ΕΑΒ και μάλιστα μερικούς μέσω αυτού του forum.
Για λόγους εθνικής ασφάλειας να μη πουμε τι γίνεται εκεί μέσα, όπως για παράδειγμα πόσους μηχανικούς έχετε για πόσα αεροπλάνα...
Οι χρόνοι παραδοσης αεροσκαφών από συντήρηση νομίζεις οτι ήταν καλύτεροι στην ΟΑ;
Όλο αυτό το χάλι στην ΕΑΒ και στην παλιά ΟΑ έχει ένα κοινό παρονομαστή, την έλειψη προσωπικού. Ποιος ευθύνεται για τη μη πρόσληψη αυτού; Το κράτος!

Εσύ συνεχίζεις νομίζεις οτι σου κάνω προσωπική επίθεση και οτι υποχωρώ με το να λέω οτι είμαστε συνάδελφοι.
Πολύ καλά λοιπόν, η τύχη μας τα φέρνει έτσι που σε λίγους μήνες δε θα είμαστε.
Καλή σου σύνταξη και με υγεία πάνω από όλα, μιας και που έγραψες οτι έχεις ταλαιπωρηθεί.

Δε χρειάζεται να είναι κανείς παντογνώστης για να γράψει τη γνώμη του για κάποιο θέμα.
Για πες μου κύριε διαπλοκέα, ποιος είναι ο ρόλος μου; Μήπως έχω να κερδίσω τίποτα;
Γράφεις για τον Καλλιάνο και νοοτροπίες της ΟΑ που πολεμούν την ΕΑΒ. Για τους υπόλοιπους που ίσως διαβάζουν ο κ. Καλλιάνος είναι συνδικαλιστής της ΕΠΤΑΟΑ.
Δεν ξέρω ποια είναι η θέση των παλιοτέρων της ΟΑ για την ΕΑΒ, ούτε όμως τους ονομάζω όπως κακώς έκανες nromeo.
Προσωπικά εγώ επιθυμούσα από καιρό να φτιαχνόταν ένας κολοσσός συντήρησης στα Βαλκάνια, αν όχι και στην Ευρώπη, με τη συνεργασία της παλιάς ΟΑ και της ΕΑΒ. Τώρα είναι αργά. Τέτοιες κινήσεις γίνονται από ανθρώπους με όραμα και από ότι έμαθα, υπήρχαν τουλάχιστον στην παλιά ΟΑ άτομα που είχαν εκφράσει την ιδέα αυτή. Δεν το σκέφτηκα εγώ.

Εγώ έχω τη δική μου νοοτροπία που την υιοθέτησα από το εξωτερικό, όπου έμαθα να εργάζομαι σαν επαγγελματίας και όχι σαν καννίβαλος, την οποία εμπλουτίζω συνέχεια με ό,τι καλύτερο βιώνω στην Ελλάδα. Σπούδασα δούλεψα σε χώρους που αν είχες την τύχη να έμπενες, θα έτριβες τα μάτια σου από την οργάνωση που είχαν.
Στην τάξη μου με εκλέξανε για class representative στα συμβούλια του τμήματος 147 και του κολλεγίου συνολικά γιατί πάντα είχα το θάρρος της γνώμης μου και πάντα υπήρχε επικοινωνία μεταξύ των καθηγητών και των φοιτητών. Ουτε φασαρίες ούτε τίποτα.

Λες για τα 32 χρόνια σου και το ένα που έκανες και το άλλο.
Στη σχολή είχα καθηγητή που άρχισε νεαρός μηχανικός στα super constellation και τελείωσε την καριέρα του σε 777. Άλλος ήταν test pilot στο BAC1-11.
Τι να μου πεις εσύ τώρα για τη πτέρυγα του F-4...
Μπράβο που δε κανατε ζημιές σε σχέση με τους Γερμανούς στο F-4. Έχετε κάνει αλλού ζημιές.
Το να κάνεις ζημιά δεν είναι επιθυμητό, αλλά όταν γίνει {γιατί παντού γίνονται ζημιές} το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να δεις τι έφταιξε για να το αποφύγεις. Δεν υπάρχει εταιρία στον κόσμο που να μην έχει κάνει "πατάτες". Το θέμα είναι να τις περιορίσεις. Module 9 - Human Factors, καλός ε;;;;

Εσύ nromeo το πήγες στην προσωπική επίθεση. Πας να μου τη βγεις με την προϋπηρεσία σου μιας που ξέρεις οτι είμαι νεότερός σου.
Να με φωτίσει ο Θεός να γίνω πολύ καλύτερός σου όταν θα έχω και εγώ 32 χρόνια στην πλάτη μου.

Κακώς νομίζεις οτι έκανα διαχωρισμό των φοιτητών. Στο ΤΕΙ Χαλκίδας πήγα μόνο και μπορεί να διαβάσει ο καθένας με ποιά ιδιότητα μίλησα στα παιδιά εδώ https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?p=102835#p102835 στην απάντηση που έδωσα την 13 Οκτ 2009 - 22:49. Δε με κάλεσε επίσημα το ΤΕΙ, ο καθηγητής πήρε πρωτοβουλία και μπράβο του.
Τώρα αν δε σας κάλεσε επίσημα το ΤΕΙ ως παντογνώστη και αρχι-γκουρού της νομοθεσίας {επιστρέφω την προσβολή} δεν φταιω εγώ.
Που είδες εσύ οτι καλύπτω κάποιον από το ΤΕΙ;
Αν έθεσες τον εαυτό σου εύκαιρο στα παιδιά μπράβο σου και κακώς που δεν έδειξαν ενδιαφέρον. Το κρίμα στο λαιμό τους.

Όσο για το τι έγινε μεταξύ ΤΕΙ - ΥΠΑ και που σκάλωσε το θέμα, δε με ενδιαφέρει και εμένα.
Πώς γίνεται τα αεροπορικά θέματα να σκαλώνουν στην Ελλαδάρα μας και ποτέ δε φαίνεται να υπάρχουν λύσεις για αυτά;;;;

Γράφεις "αν σε ενοχλεί ότι υπάρχουν και αυτοί, ενώ εσύ είσαι αρκετά νεότερος κάτοχος πτυχοίου Part-66 B1.1. "
Όσοι με δίδαξαν και μοιράστηκαν τις γνώσεις τους μαζί μου ήταν κάτοχοι του πτυχίου τύπου ΙΙ - τώρα κάτοχοι Part-66. Είμαι και θα τους είμαι ευγνώμον για μια ζωή αγαπητέ nromeo. Υπήρχαν όμως και άλλοι κάτοχοι του παλιού πτυχίου, όπως εσύ, που καλύτερα να μην τους είχα γνωρίσει.

Τέλος έχεις φαγωθεί με την ανωνυμία των μελών του forum. Εγώ το εκλαμβάνω ως προστασία που προσφέρουν τα forum από κακόβουλα πλάσματα.
Λύσαξες να μάθεις ποιός είναι ο Makedonas και ποιος είμαι εγώ.... Μείνε με την απορία. Είμαι σίγουρος ότι θα ήθελες να μάθεις για να μας δείξεις, σωστά;
 
1.
B737Mech":3m16e3tb said:
Τέλος έχεις φαγωθεί με την ανωνυμία των μελών του forum. Εγώ το εκλαμβάνω ως προστασία που προσφέρουν τα forum από κακόβουλα πλάσματα.
Τα forums είναι για την επίλυση αποριών και παροχή πληροφόρησης. Η ανωνυμία είναι καλή μέχρι το σημείο που κάποιος το εκμεταλλεύεται για να ειρωνεύεται και να παραπλανά. Κάτι τέτοιο κάνει ο makedonas αντί να συμβάλλει στην υγιή συζήτηση, έβγαλε ειρωνεία και κακοβουλία, άρα σύμφωνα με αυτά που ανέφερες τα forums δεν θα έπρεπε να του παρέχουν προστασία. Αν αυτός είναι ο σκοπός της επίσκεψής του στο συγκεκριμένο topic, τότε να ειρωνεύεται αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του, διαφορετικά δεν προσφέρει τίποτα απολύτως. Άσυλο και ελεύθερη διακίνηση ιδεών είναι θεμιτά αλλά όχι να γίνεται εκμετάλλευσή τους. Το να είναι κανείς ευθύς δεν είναι κακό.
2. Πολιτική δεν κάνω και ούτε ασχολούμαι με συντεχνίες που οδήγησαν αυτό τον τόπο σε αυτό το σημείο.
3.
B737Mech":3m16e3tb said:
Κακώς νομίζεις οτι έκανα διαχωρισμό των φοιτητών.
Τον διαχωρισμό των φοιτητών των ΤΕΙ τον έκανες με σαφήνεια όταν έγραψες:
B737Mech":3m16e3tb said:
Καλό θα ήταν αντί να με κατηγορείς να κάνεις κάτι με το ΤΕΙ Χαλκίδας μπας και μπορέσεις να βρείς τρόπο να βοηθήσεις τους ενδιαφερόμενους φοιτητές προς την απόκτηση πτυχίου Part66. Mίλαω για μια συμβολική συνεργασία στο θέμα συτό μεταξύ ΕΑΒ & ΤΕΙ, χωρίς την οικονομική επιβάρυνση των φοιτητών.
και σου απάντησα ξεκάθαρα, ότι κανένας δεν είναι διαφορετικός από τους υπόλοιπους. Μιας και μιλάς για νοοτροπίες που οιοθέτησες από το εξωτερικό, συμφωνώ ότι πρέπει στην Ελλάδα να αλλάξουν πολλά προς αυτή την κατεύθυνση, θα συμφωνούσες ότι όλα πρέπει να είναι διάφανα, σαφή και ισότιμα για όλους? Εσύ όμως πρότεινες ακριβώς το αντίθετο, πρότεινες διαφοροποίηση για κάποιους. Αυτό ανέφερα και εγώ όταν έγραφα ότι για λόγους ισονομίας η αντιμετώπιση ΟΛΩΝ είναι η ίδια και κατά συνέπεια δεν μπορεί να γίνει κάτι πάνω στη πρότασή σου (δεν είδα όμως να αναφέρεις τίποτα στην απάντησή σου για τη πρωτοβουλία της ΕΑΒ για τη χορήγηση της "υποτροφίας"). Εκείνο που με έκανε να απορήσω και να αναρωτηθώ ήταν το ενδιαφέρον σου για τους φοιτητές των ΤΕΙ αλλά όχι και για τους αποφοίτους των σχολών ΤΕΕ που και αυτοί στοχεύουν στο ίδιο αποτέλεσμα, τη σταδιοδρομία τους ως Τεχνικοί Συντήρησης Αεροσκαφών. Αυτοί σου διέφυγαν από το ενδιαφέρον σου ή δεν εγνώριζες ότι υπάρχουν? Αν το εγνώριζας τότε ή πρέπει να παραδεχτείς ότι σου διέφυγε ή τότε αφήνεις να πλανάται η απορία του "γιατί αυτό το μονόπλευρο ενδιαφέρον σου".
4. Έχεις σοβαρό κόλλημα με την ΕΑΒ και δε χάνεις ευκαιρεία να το αναφέρεις. Αυτό δυστυχώς για σένα οδηγεί ένα νοήμονα άνθρωπο να σκεφτεί ότι έχει κάποιο απωθημένο να το κάνεις και πάνω απ' όλα δείχνει μιζέρια. Συνεπώς μη σε ενοχλεί όταν λέω ότι η χολή σου έχει κάποιο στόχο. Ξεκίνησες τις καταχωρήσεις σου στo forum και σχεδόν σε όλες ασχολείσαι με την ΕΑΒ. Δικαίωμά σου, όπως είναι δικαίωμα των άλλων να βγάζουν τα συμπεράσματά τους για τους λόγους που το κάνεις. Δείχνει όμως άνθρωπο που για κάποιο προσωπικό λόγο τον ενοχλεί η ΕΑΒ. Αμα δε γουστάριζες ποτέ να δουλέψεις στην ΕΑΒ είτε λόγω αμοιβής είτε λόγω συνθηκών είτε λόγω ωραρίου είτε λόγω απόστασης δεκτό, δε σε αναγκάζει κανείς. Προτίμησες να δουλέψεις αλλού, οι ουρανοί είναι δικοί σου.
5. Ήταν μεγάλο λάθος σου να "χωθείς" σε άσχετα topics και να γράφεις σχόλια που δεν έχουν καμμία σχέση με το topic γιατί αυτό δείχνει είτε ότι δεν αντιλαμβάνεσαι το αντικείμενο του είτε σκοπίμως "ψάχνεσαι" να βρεις ευκαιρία να γράψεις για την ΕΑΒ. Μπορούσες να ανοίξεις ένα topic με ξεκάθαρο αντικείμενο και ας γίνει εκεί συζήτηση και ας σε ακολουθήσει όποιος θέλει.
6.
B737Mech":3m16e3tb said:
Δε χρειάζεται να είναι κανείς παντογνώστης για να γράψει τη γνώμη του για κάποιο θέμα.
'Αλλο να πεις τη γνώμη σου για ένα γενικό θέμα συζήτησης και άλλο να ρωτάει κάποιος για ένα σοβαρό θέμα όπως το ερώτημα του Laitmer για τη Μετατροπή του Παλαιού Πτυχίου Τύπο ΙΙ που κατέχει και να λέει κάποιος απλά τη γνώμη του χωρίς να βοηθάει σε τίποτα και να οδηγεί σε παρερμηνείες και ανακρίβειες. Για ρίξε μια ματιά στο τι ακριβώς έγραψε:
Laitmer":3m16e3tb said:
Θα μπορουσε καποιος παρακαλω που ειναι ενημερωμενος με το αντικειμενο να με ενημερωσει πως μπορω να αποκτησω το νεο πτυχιο η ανυπαρχει δυνατοτητα μετατροπης αυοματα μιας και ειμαι κατοχος του ΥΠΑ τυπου ΙΙ?
και διάβασε προσεκτικά τι απαντήσεις πήρε. Μόνο ο dimitris@swiss και εγώ απαντήσαμε επι του ερωτήματος που με αγωνία διατυπώθηκε. Επειδή το θέμα το ξέρω πολύ καλά του απάντησα και ώ του θαύματος!!! εσύ και ο macedonas αντί να αναφερθείτε στο ερώτημα αρπάξατε την ευκαιρία να γράφετε εκτός θέματος διάφορα, ίσως γιατί δεν σας άρεσε η επίλυση του θέματος είτε γιατί σας τσίμπησε μύγα μόλις είδατε επώνυμη πληροφόρηση και σας ενόχλησε η πηγή της. Τι να κάνουμε όμως, υπάρχουν και χρήστες που είναι str8 (στα λόγια τους βεβαίως αναφέρομαι για να μη παρεξηγηθώ) και κυρίως εντός θέματος. Που είναι το μεμπτό σε αυτό που έγραφα στο topic? Δυστυχώς δεν γνωρίζεις με τι αγωνία πολλοί αναζητούν λύση στο όποιο πρόβλημά τους και ειλικρινά καταβάλουμε προσπάθειες να τους βοηθήσουμε, χωρίς όμως ΠΟΤΕ να χαριστούμε σε κανένα γιατί μας αρέσει να είμαστε δίκαιοι, αντικειμενικοί και ειλικρινείς.

Για να επανέλθουμε στο θέμα του συγκεκριμένου topic που τιτλοφορείται "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΒ" θα ήθελα να ζητήσω από όλους να σεβαστούν ότι αναφέρεται σε αυτό που λέει και τίποτα άλλο, εκτός αν έχει να κάνει με όποια πληροφόρηση ζητείται σχετικά με το Licencing που είναι βέβαια σχετιζόμενο με το θέμα εκπαίδευση. Δεν είναι ούτε topic για συζήτηση καφενείου, ούτε περί ανέμων και υδάτων. Είναι θέμα που απασχολεί κάποιους ανθρώπους και πιστέψε με έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό που υπάρχει στην ενημέρωση νέων που δεν μπορούν να πάρουν σαφείς πληροφορίες από αλλού (μακάρι και άλλοι να το κάνουν). Ελπίζω κάμμια στιγμή το topic να μετασχηματιστεί σε "ΕΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ" για το καλό όλων, και το σπουδαιότερο να συμπεριλάβει και άλλους φορείς. Υπάρχουν και άλλοι φορείς πιστοποιημένοι στην Ελλάδα.
Ελπίζω αυτό να γίνει σεβαστό.
 
Οταν μπηκα σε αυτο το τοπικ δεν ειχα ιδεα οτι επρεπε να παρω ποπ κορν και coke πριν αρχισω να διαβαζω... Το ξεπερασα με μια καταδρομικη στο ντουλαπι και το ψυγειο.

Δεν θα αναφερθω στα επιμερους σημεια παρα μονο σε αυτο που με αφορα.

Ανεφερα την αποψη μου, οπως ο ιδιος ειπες οτι τα φορουμ ειναι ελευθερα για διακινηση ιδεων! Αν δεν καταλαβαινεις τι λες, αστο, μην το ανοιγεις! Το να με αποκαλεις "κακοβουλο" (αν ημουν πραγματικα κακοβουλος, με το που θα ανοιγες τον υπολογιστη σου - ασχετα στο σπιτι η στη δουλεια θα σε εβγαζε ενα τετοιo) διοτι εξεφρασα την αποψη μου οπως ολοι εδω μεσα κανουμε, ειναι το λιγοτερο γελοιο. Τα υπολοιπα που λες και δεν θελω να κατσω να τα απαριθμησω αποτελουν καθαρη συκοφαντια, αλλα και υβρι. (εδω μεσα με ξερουν πολλοι και πως λενε, και που μενω και τι κανω - δεν το δηλωνω δημοσια οπως και κανενας μας εδω γιατι δεν εχω κομπλεξ κατωτερωτητας που αποτι φαινεται εχεις εσυ, ουτε και αναγκη αυτοπροβολης) Και για να μην εχουμε αλλα κολπακια, γιατι εχω κανει τα σκριν με αυτα που λες εις βαρος μου (εννοειται οτι δεν τα στοιχειοθετεις, απλα, με επιτιθεσαι γιατι δεν συμμεριζομαι την αποψη σου - ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΡΕ?!??!?) οπου φαινεται και το ποιος τα ειπε, αλλα και γενικα λογω της συμπεριφορας σου σε εχω σταμπαρει, (ναι πες με κακοβουλο, πες με τρομοκρατη, ανατρεπτικο στοιχειο, βγαλε την κατινα απο μεσα σου), προσεχε φιλαρακι γιατι θα εχεις ενα πικρο μαθημα!

Το να ζητας να αποκλειστει καποιος απο ενα φορουμ το οποιο λες οτι πρεπει να προαγει την ελευθερια λογου και σκεψης, απλα και μονο γιατι δεν συμμεριζεται τις αποψεις σου, ειναι κακοηθεια, αγενεια, και οταν συνοδευεται κατ'επαναληψη απο χαρακτηρισμους και προτροπες διαγραφης (οταν ειμασταν μικροι θελαμε να γινουμε βεζυρηδες στη θεση των βεζυρηδων?) ειναι τουλαχιστον συκοφαντια και mobbing! Συμμαζεψου και ξεκολλα. Δεν αναφερθηκα ποτε προσωπικα σε σενα, παρα το γεγονος οτι εκανες 3 ιδια ποστ με σκοπο τη διαφημιση (εδω να λες καλα που δε σε διαγραψανε απικο οι διαχειριστες οι οποιοι στοι πνευμα ελευθεριας λογου σε κανανε την χαρη). Σε τοσα ποστ (10) δεν σε αγγιξα. Οχι γιατι δεν ειχα μοτιβο, καθε αλλο. Απλα - σε αγνοουσα, μετα τα πρωτα σου ποστ. Για να μην υπαρχει λοιπον μια υπηρεσιακη αναφορα στο γραφειο του προισταμενου σου πριν προλαβεις να πεις "ημαρτον" σε συμβουλευω να αλλαξεις ροτα. Ουτε απειλω, ουτε τιποτε. Απλα σε λεω τι προτιθεμαι να κανω ετσι και συνεχισεις. Η το σταματας, η αρπαζεις μια "κακοβουλη" μηνυση για συκοφαντια. ΓΚΕΓΚΕ?



ΥΓ: Και για να σε λυσω την απορια, δεν εδωσα ποτε εξετασεις να γινω μηχανικος, ουτε και ειχα να κανω με την ΥΠΑ διοτι οταν ημουν στην ηλικια να το κανω ημουν σταμπαρισμενος νεοδημοκρατης σε πρασινο κρατος "αλλαγης", οποτε και εφαγα πορτα ακομα και απο την "αγια" εταιρεια σου οταν ειχα ρωτησει εν ετει 1990 τι πρεπει να κανει κανεις για να γινει μηχανικος αεροσκαφων - αλλα δεν βγηκα να κανω αυτο που κανεις εσυ (ετσι αφου εχεις βγαλει την χολη σου μη σε πεσει κανα νεφρο γιατι θα σε καθεται βαρια η απορια...). Το 1991 σηκωθηκα και εφυγα Γερμανια, τελειωσα το σχολειο μου, σπουδασα κατι που επισης με γεμιζε και εκανα τη ζωη μου (το λεω διοτι ως τερας εξυπναδας - εσυ και ο Αυτιας ειστε - μπορει να γυρισεις να με πεις οτι λογω των συμβαντων τοτε αντιδραω ετσι σημερα.. Ειπαμε.. Ποντιοι ειμαστε, οχι μ@λ@κες!)
ΥΓ2: Μαθε να γραφεις σωστα το νικ μου
 
Top