Καλησπέρα σας..
Θα ήθελα να γράψω κάποιες απορίες-σκέψεις μου προς συζήτηση σχετικά με το ηλεκτρικό κύκλωμα του 737:
1) Ας υποθέσουμε πως έχουμε ένα dark and cold πιλοτήριο. Το πρώτο πράγμα είναι "για να δούμε λίγο φως" να ανοίξουμε τις μπαταρίες οι οποίες παρέχουν συνεχές ρεύμα (DC) και ανάβουν βασικά όργανα. Όσο το έχουμε ανοιχτό τόσο αδειάζουν οι μπαταρίες αυτέ. Από κάπου θα τροφοδοτούνται. ΣΩΣΤΟ;
2) Κάπου εδώ θέτουμε σε λειτουργία την APU η οποία μας τροφοδοτεί με αέρα(κλιματισμό, μηχανές για εκκίνηση) και εναλασσόμενο ρεύμα (AC) όπου ένας από τους κύριους ρόλους του(του AC) είναι να τροφοδοτήσει τους σπινθηριστές για να έχουμε εκκίνηση κινητήρων(σε συνδιασμό με τον αερά της APU). H APU για να ξεκινήσει θέλει DC ρεύμα από τις μπαταρίες και καύσιμο. ΣΩΣΤΟ;
3) Τώρα που έχουμε ανοιχτή την APU στο αεροπλάνο "κυλλάει" DC ρεύμα; υπ' όψιν έχουμε και τις μπαταρίες ανοιχτές από το βήμα1). Το κύκλωμα αυτό του 1) τροφοδοτείται από την APU ή απλά παραμένει ως έχει. Τροφοδοτείται μήπως από το GEN1 και GEN2 που θα πω παρακάτω;
4) Ήρθε η ώρα να εκκινήσουμε τους κινητήρες (είπαμε αέρας-σπινθήρας-καύσιμο και πήρανε!!!). Κάπου έκει ανάβουν τα GEN1 και GEN2. Αυτές οι γεννήτριες παρέχουν DC ρεύμα. Κλείνουμε την APU και τώρα έχουμε τα GEN1 και GEN2. Αυτά τα GEN1 και GEN2 είναι ανεξάρτητα; Δηλαδή αν αποτύχει το ένα το άλλο θα ανταπεξέλθει; Για να αποτύχει κάποιο από αυτά σημαίνει πως πρεπει να σβήσει η μηχανή η και για άλλους λόγους.
5) τι έιναι το left(trasfer) και το right(stand by); Έχουν σχέση με τα GEN1 και GEN2;
σας ευχαριστώ...
Θα ήθελα να γράψω κάποιες απορίες-σκέψεις μου προς συζήτηση σχετικά με το ηλεκτρικό κύκλωμα του 737:
1) Ας υποθέσουμε πως έχουμε ένα dark and cold πιλοτήριο. Το πρώτο πράγμα είναι "για να δούμε λίγο φως" να ανοίξουμε τις μπαταρίες οι οποίες παρέχουν συνεχές ρεύμα (DC) και ανάβουν βασικά όργανα. Όσο το έχουμε ανοιχτό τόσο αδειάζουν οι μπαταρίες αυτέ. Από κάπου θα τροφοδοτούνται. ΣΩΣΤΟ;
2) Κάπου εδώ θέτουμε σε λειτουργία την APU η οποία μας τροφοδοτεί με αέρα(κλιματισμό, μηχανές για εκκίνηση) και εναλασσόμενο ρεύμα (AC) όπου ένας από τους κύριους ρόλους του(του AC) είναι να τροφοδοτήσει τους σπινθηριστές για να έχουμε εκκίνηση κινητήρων(σε συνδιασμό με τον αερά της APU). H APU για να ξεκινήσει θέλει DC ρεύμα από τις μπαταρίες και καύσιμο. ΣΩΣΤΟ;
3) Τώρα που έχουμε ανοιχτή την APU στο αεροπλάνο "κυλλάει" DC ρεύμα; υπ' όψιν έχουμε και τις μπαταρίες ανοιχτές από το βήμα1). Το κύκλωμα αυτό του 1) τροφοδοτείται από την APU ή απλά παραμένει ως έχει. Τροφοδοτείται μήπως από το GEN1 και GEN2 που θα πω παρακάτω;
4) Ήρθε η ώρα να εκκινήσουμε τους κινητήρες (είπαμε αέρας-σπινθήρας-καύσιμο και πήρανε!!!). Κάπου έκει ανάβουν τα GEN1 και GEN2. Αυτές οι γεννήτριες παρέχουν DC ρεύμα. Κλείνουμε την APU και τώρα έχουμε τα GEN1 και GEN2. Αυτά τα GEN1 και GEN2 είναι ανεξάρτητα; Δηλαδή αν αποτύχει το ένα το άλλο θα ανταπεξέλθει; Για να αποτύχει κάποιο από αυτά σημαίνει πως πρεπει να σβήσει η μηχανή η και για άλλους λόγους.
5) τι έιναι το left(trasfer) και το right(stand by); Έχουν σχέση με τα GEN1 και GEN2;
σας ευχαριστώ...
