Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

Mark the date:

Τρίτη 12/12/2017 @ 10:00 η ορκωμοσία

Πάντως, η ΣΠΟΑ συνεχίζει να υποστηριζει ότι η εκπαίδευση θα ξεκινησει τον Ιανουαριο. Το τί θα γίνει στο ενδιάμεσο διαστημα , ΥΠΑ οίδε :cool: .
 
Νέο μέλος στο forum αν και παρακολουθώ 2 χρόνια περίπου τη συγκεκριμένη συζήτηση. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους επιτυχόντες που διορίστηκαν, εύχομαι καλή σταδιοδρομία.
Με αυτή την ανάρτηση θα ήθελα να σχολιάσω το θέμα των επιλαχόντων που περιμένουν με αγωνία μήπως και υπάρξει κάποια εξέλιξη (ανήκω κι εγώ σ’ αυτούς). Ό,τι αναφέρω παρακάτω υπάρχει στο διαδίκτυο (διαύγεια, ΦΕΚ, κλπ). Έχουμε και λέμε: Στις 20/06/2017 διορίστηκε αναδρομικά από το 2002(!) ως ΕΕΚ στο Ηράκλειο ένας επιτυχών του τότε διαγωνισμού 2Γ/2001, διότι εκκρεμούσε απόφαση του Διοικητικού Δικαστηρίου. Η θέση είχε καλυφθεί από άλλη επιτυχούσα, η οποία ασκεί τα τελευταία 14 χρόνια το επάγγελμά της. Για το συγκεκριμένο θέμα, γνωμοδότησε το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (21/11/2017, αριθμός γνωμοδοτήσεως 253/2017) και συγκεκριμένα αναφέρει στη σελ. 3: «...στον κλάδο ΕΕΚ σήμερα υφίστανται 73 κενές οργανικές θέσεις, βρίσκεται δε σε εξέλιξη διαγωνισμός, ο οποίος διενεργείται από το ΑΣΕΠ για πρόσληψη 32 υπαλλήλων του κλάδου. Λαμβανομένου δε υπόψη ότι οι νεοδιορισθέντες θα ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους αρκετά έτη αργότερα, είναι σαφές ότι υφίσταται σοβαρή υπηρεσιακή ανάγκη να μην απολεσθεί στέλεχος με πολυετή πλέον εμπειρία.» Εκεί που θέλω να μείνω είναι ότι όντως υπάρχουν ακόμη 41 κενές οργανικές θέσεις που μπορούν να καλυφθούν από τους επιλαχόντες και άλλους επιτυχόντες του πίνακα της 1Γ/2015, κάτι το οποίο έχει ζητήσει και η ΥΠΑ. Χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω ότι δεν τίθεται δημοσιονομικό ζήτημα και μάλιστα κάτι αντίστοιχο έγινε και στον διαγωνισμό λιμενοφυλάκων. Εκεί το ΦΕΚ βγήκε το 2015, διορίστηκαν οι πρώτοι το 2016, στη συνέχεια απορροφήθηκαν 45 νομίζω επιλαχόντες και τέλος τον Σεπτέμβρη αυτού του έτους απορροφήθηκαν κι άλλοι 101. Προφανώς υπήρχαν και εκεί ανάγκες (όπως και στην ΥΠΑ) και από το να καθυστερήσουν πάλι με νέο διαγωνισμό, διόρισαν μέσα σε ένα έτος, όπως και προβλέπεται, επιλαχόντες. Το γεγονός αυτό βοήθησε και η εισήγηση της ηγεσίας του λιμενικού σώματος στον αρμόδιο υπουργό, αλλά και η επιστολή που έστειλαν οι επιλαχόντες (σε συλλογικό επίπεδο).
Θέλω να καταλήξω στο ότι κάτι παρόμοιο θα μπορούσαμε να κάνουμε κι εμείς. Με ευγενικό και ωραίο τρόπο:
Επιστολή στον διοικητή της ΥΠΑ κ. Κων/νο Λιντζεράκο να εισηγηθεί τον διορισμό επιλαχόντων στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη.
Επιστολή στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη από τους επιλαχόντες της 1Γ/2015 με αίτημα τον διορισμό μας.
Αυτά! Έχω τη θέληση και τον ελεύθερο χρόνο να συντάξω 2 επιστολές, αναφερόμενος βέβαια σε όλους τους επιλαχόντες, μήπως και καταφέρουμε να «πιέσουμε» το θέμα. Θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο και με λίγη καλή διάθεση από την πλευρά του διοικητή της ΥΠΑ και του αρμόδιου υπουργού ίσως βγει κάτι καλό.
 
Πολύ καλή ιδέα, εγώ είμαι μέσα! Σίγουρα δεν χάνουμε κάτι να στείλουμε 2 επιστολές.
Πάντως από τα λίγα που έχω ακούσει (χωρίς να μπορώ να είμαι 100% σίγουρη) η ΥΠΑ θέλει να προσληφθούν επιλαχόντες και το κυνηγάει. Οπότε μάλλον προς το υπουργείο υπάρχει το θέμα.
 
Καλημέρα και καλές γιορτές και από εμένα, συγχαρητήρια στους επιτυχόντες και καλή σταδιοδρομία με υγεία εύχομαι!

Είμαι κι εγώ στους επιλαχόντες και θεωρώ πως μόνο να κερδίσουμε κάτι μπορούμε στέλνοντας αυτές τις επιστολές, συνεπώς μέσα κι εγώ...

Θα ήταν χρήσιμο κάποιος εκ των επιτυχόντων να ενημερώσει για το πότε έγινε η ορκωμοσία και πότε θα ξεκινήσει η εκπαίδευση τους για αρχειακούς λόγους. (αδερφέ τροχοφόρε σε εσένα κυρίως βασίζομαι γιατί ώρες ώρες κράταγες τη συζήτηση μόνος σου!! :D )

Επίσης, αν κάποια στιγμή υπάρξει κάποια άλλη ενημέρωση (εκ των έσω πλέον!) για απορρόφηση επιλαχόντων, παρακαλώ ενημερώστε γιατί ακόμη ελπίζουμε κάποιοι. Δύο χρόνια εθισμού είναι αυτά στο forum,δεν διαγράφονται έτσι απλά... :D
 
Καλησπέρα και από μένα ,
ότι υπάρχουν ανάγκες στην ΥΠΑ από ελεγκτές είναι αλήθεια . Ωστόσο το να προσλάβουν από τη δεξαμενή ίσως αποτελεί παραβίαση του συντάγματος . Από την άλλη η fraport πιέζει για τα περιφερειακά αεροδρόμια που είναι υποστελεχομένα . Το θέμα είναι αν κάνουν προσλήψεις θα είναι για το ΚΕΠΑ ή και για επαρχιακά αεροδρόμια ; Και αν έχει και περιφερειακά αεροδρόμια θα θέσουν το θέμα της εντοπιότητας; Σε τέτοια περίπτωση η κατάταξη των επιλαχόντων μπορεί να αλλάξει .
 
Όπως ανέφερε και ο anto δεν προβλέπεται να προσλάβουν από τη δεξαμενή του τελευταίου διαγωνισμού, αυτό ήδη το έχει προσπαθήσει η ΥΠΑ χωρίς επιτυχία ακριβώς επειδή δεν προβλέπεται. Όταν προσλάβουν εκ νέου άτομα θα είναι με νέο διαγωνισμό
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Είμαι κι εγώ αρκετά ψηλά στους επιτυχόντες και είμαι μέσα σε οποιαδήποτε κίνηση. Δε θεωρώ πως η προβλεψιμότητα (για να μη μιλήσω για τη συνταγματικότητα) είναι μία λογική παράμετρος στην Ελλάδα του 2017, αλλά αυτό ανήκει σε άλλη συζήτηση... Οπότε είμαι μέσα και μπορώ να βοηθήσω και με τις επιστολές..
 
Από πού κι ως που προκύπτει ζήτημα παρανομίας?
 
Όντως. Πότε τέθηκε ζήτημα παρανομίας; Δεν είδα κανένα ποστ να κάνει αναφορά σε παρανομία.

Χωρίς να θέλω να αποθαρρύνω οποιαδήποτε προσπάθεια σας με επιστολές ή άλλο μέσο νομίζω ότι αυτό που έγινε για το ΛΣ δεν είναι ανάλογο τη δικής σας περίπτωσης.

Δεν ήταν ίδιου τύπου διαγωνισμός με τον δικό σας. Ακόμα και η προκήρυξη του, αν και δημοσιευμένη σε τεύχος του ΑΣΕΠ δεν είχε αριθμό διαγωνισμού ΑΣΕΠ αλλά αρ. πρωτοκόλου του ΛΣ και ο συντάξας ήταν ο Αρχηγός του ΛΣ.

Ο διαγωνισμός στον οποίο συμμετείχατε ολοκληρώθηκε. Οι πίνακες καταρτίστηκαν και οι διοριστέοι διορίστηκαν, Φημολογούνταν πως ίσως είναι εφικτό να αυξηθούν οι θέσεις αλλά πάντα για τις ίδιες μονάδες και να προσληφθούν τελικά παραπάνω. Από τη στιγμή όμως που ο ΑΣΕΠ παρέδωσε πίνακες στο Υπουργείο δεν γίνεται αλλαγή. Είχε πετύχει πριν κανα δυο νομίζω χρόνια προκήρυξη για πρόσληψη με σειρά προτεραιότητας από άτομα που είχαν πετύχει σε παλαιότερο γραπτό διαγωνισμό. Δεν θυμάμαι όμως λεπτομέρειες και ίσως να αφορούσε διαγωνισμό οι διοριστέοι του οποίου ποτέ δεν είχαν διοριστεί (είτε γιατί καταργήθηκε ο φορέας είτε για άλλο λόγο) και αποφάσισαν αν τους απορροφήσουν σε άλλους φορείς με αυτό τον τρόπο [με κάθε επιφύλαξη πάντα αυτο που γράφω].

Μου φαίνεται λογικό ένα αίτημα, είτε από την ΥΠΑ κυρίως είτε και από τους επιτυχόντες, για νέο διαγωνισμό με σειρά προτεραιότητας από τους επιτυχόντες του δικού σας με δυο σενάρια
α' να αφορά μόνο επιτυχόντες του δικού σας,

β' να αφορά και μη συμμετέχοντες στον δικό σας αλλά με απαραίτητο προσόν ή γεναία πριμοδότηση την επιτυχία σε τέστ λεκτικών γνώσεων και δεξιοτήτων και σε ειδική δοκιμασία (δεδομένου ότι δεν έχουν γίνει άλλα σχετικά τεστ με επιτυχόντες και στα δυο παρά μόνο στον δικό σας διαγωνισμό αυτομάτως αποκλείονται άλλοι υποψήφιοι -είμαι λίγο διεστραμμένος ίσως-).

Το α σενάριο που ανέφερα μου φαίνεται ότι θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με την δικαιολογία της άμεσης ανάγκης κάλυψης των θέσεων, της ενίσχυσης της ελληνικής οικονομίας κ.α. και για να παρακαμφθεί η χρονοβόρα και υψηλού κόστους διαδικασία νέου γραπτού διαγωνισμού.

Αλλά... (πάντα υπάρχει ένα αλλά δεν λένε;) αν προκηρυχθεί τέτοιος διαγωνισμός ας πούμε εντός του 2018, θα πρέπει να ισχύουν τα τυπικά προσόντα για τον κλάδο ΠΕ2ΕΕΚ όπως αυτά έχουν νομοθετηθεί μέχρι τώρα; Αν ναι τότε τι γίνεται με το όριο ηλικίας; Οπότε θεωρώ ότι όσο και να ελαστικοποιηθεί η διαδικασία για να γίνει γρήγορα το όριο ηλικίας θα είναι τα 30 (ή όποιο άλλο τεθεί αν αλλάξει κάτι στα αναμενόμενα ΠΔ για την εφαρμογή της τελευταίας αναδιοργάνωσης της ΥΠΑ) και θα υπολογίζεται με βάση το 2018 και όχι το 2015.
 
Top