COMPUTERISE
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 01/09/2005
- Μηνύματα
- 800
- Likes
- 0
xristos":256r9s96 said:Μα κι εγώ γι' αυτό έθιξα το θέμα των charter πτήσεων. Υπάρχει η εντύπωση σε πολλούς (σσ. μου θυμίζει την ερώτηση "τι θεωρείται χώρα;") πως charter πτήση είναι μία πτήση που δεν εκτελείται σε σταθερή βάση και στην οποία δεν μπορεί κάποιος να κάνει μεμονωμένη αγορά εισιτηρίου. Φαντάζομαι πως σε αυτό βασίστηκε προφανώς και ο COMPUTERISE για την κατάταξη των εταιρειών. Με την τυπική όμως έννοια του όρου δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Eγώ σκέφτηκα το εξής απλό... υπάρχει εξολοκλήρου τσαρτεράδικη εταιρία στην Ελλάδα? όπου εξολοκλήρου τσαρτεράδικη, εννοώ την εταιρία που δεν έχει σε ετήσια η τακτική βάση scheduled passenger δρομολόγια... σε καμιά περίπτωση δεν μπορώ να δεχθώ σαν charter εταιρίες που κέρδισαν και εκτέλεσαν πτήσεις μετά από επίσημο διαγωνισμό για άγονες ή διακρατικές... αναφέρθηκαν τρεις εταιρίες και προσθέτω ακόμη μια εγώ και το ξεκαθαρίζω...
1. Astra... η περίπτωση Astra είναι και η πιο ξεκάθαρη... έχει επιλεγεί από το Ελληνικό κράτος κατόπιν διαγωνισμού, να εκτελεί και εκτελεί τακτικά δρομολόγια από την Θεσσαλονίκη στη Χίο... κατόπιν τούτου η Astra σε καμία περίπτωση δεν είναι καθαρά charter εταιρία ...
2. Skywings... η Skywings πουλάει μια χαρά, τώρα που μιλάμε, από το site της δρομολόγια προς Κίεβο... εκτός του ότι τα δρομολόγια είναι κανονικότατα σε εβδομαδιαία βάση, δεν νομίζω Γεναριάτικα να μεταφέρουν Ουκρανούς τουρίστες από το Κίεβο στην Αθήνα... συνεπώς δεν μπορώ να καταλάβω με πια λογική η συγκεκριμένη εταιρία μπορεί να χαρακτηριστεί charter...
3,4. Bluebird - ΗΙΑ... αυτές κατά την γνώμη μου είναι παρόμοιες περιπτώσεις... και οι δύο κέρδισαν σε επίσημους διαγωνισμούς το δικαίωμα να πετούν scheduled δρομολόγια όπως και έκαναν, άσχετα αν αυτή την στιγμή δεν πετούν... οι Αυτοκράτορες πέταξαν στο Γιοχάνεσμποργκ και η Bluebird σε Ρωσία... από πότε λοιπόν διακρατικές πτήσεις που κερδήθηκαν σε επίσημους διαγωνισμούς χαρακτηρίζονται ως charter?