Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Gonso 2011

  • Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας
xristos":256r9s96 said:
Μα κι εγώ γι' αυτό έθιξα το θέμα των charter πτήσεων. Υπάρχει η εντύπωση σε πολλούς (σσ. μου θυμίζει την ερώτηση "τι θεωρείται χώρα;") πως charter πτήση είναι μία πτήση που δεν εκτελείται σε σταθερή βάση και στην οποία δεν μπορεί κάποιος να κάνει μεμονωμένη αγορά εισιτηρίου. Φαντάζομαι πως σε αυτό βασίστηκε προφανώς και ο COMPUTERISE για την κατάταξη των εταιρειών. Με την τυπική όμως έννοια του όρου δεν ισχύει κάτι τέτοιο.


Eγώ σκέφτηκα το εξής απλό... υπάρχει εξολοκλήρου τσαρτεράδικη εταιρία στην Ελλάδα? όπου εξολοκλήρου τσαρτεράδικη, εννοώ την εταιρία που δεν έχει σε ετήσια η τακτική βάση scheduled passenger δρομολόγια... σε καμιά περίπτωση δεν μπορώ να δεχθώ σαν charter εταιρίες που κέρδισαν και εκτέλεσαν πτήσεις μετά από επίσημο διαγωνισμό για άγονες ή διακρατικές... αναφέρθηκαν τρεις εταιρίες και προσθέτω ακόμη μια εγώ και το ξεκαθαρίζω...

1. Astra... η περίπτωση Astra είναι και η πιο ξεκάθαρη... έχει επιλεγεί από το Ελληνικό κράτος κατόπιν διαγωνισμού, να εκτελεί και εκτελεί τακτικά δρομολόγια από την Θεσσαλονίκη στη Χίο... κατόπιν τούτου η Astra σε καμία περίπτωση δεν είναι καθαρά charter εταιρία ...

2. Skywings... η Skywings πουλάει μια χαρά, τώρα που μιλάμε, από το site της δρομολόγια προς Κίεβο... εκτός του ότι τα δρομολόγια είναι κανονικότατα σε εβδομαδιαία βάση, δεν νομίζω Γεναριάτικα να μεταφέρουν Ουκρανούς τουρίστες από το Κίεβο στην Αθήνα... συνεπώς δεν μπορώ να καταλάβω με πια λογική η συγκεκριμένη εταιρία μπορεί να χαρακτηριστεί charter...

3,4. Bluebird - ΗΙΑ... αυτές κατά την γνώμη μου είναι παρόμοιες περιπτώσεις... και οι δύο κέρδισαν σε επίσημους διαγωνισμούς το δικαίωμα να πετούν scheduled δρομολόγια όπως και έκαναν, άσχετα αν αυτή την στιγμή δεν πετούν... οι Αυτοκράτορες πέταξαν στο Γιοχάνεσμποργκ και η Bluebird σε Ρωσία... από πότε λοιπόν διακρατικές πτήσεις που κερδήθηκαν σε επίσημους διαγωνισμούς χαρακτηρίζονται ως charter?
 
Αγαπητά μέλη, επειδή βλέπω ότι γίνεται ο καλός χαμός, προσωπικά θα έπαιρνα θέση γιατί έχει ffffffuuuuuunnnnn τελικά (το σηκώνει και ο οργανισμός του οργανωτή) :twisted: :
- Μία charter πτήση λογικά σχετίζεται από την ιδιότητα αυτού που "διοργανώνει"/είναι υπεύθυνος για τη δεδομένη πτήση και λιγότερο από τον κάτοχο του σκάφους που θα κάνει τη μεταφορά. Μήπως εδώ να είναι και η γεννησιουργός αιτία. :idea:
- Το Μονακό είναι χώρα. Η Παλαιστίνη είναι Χώρα. Το Βατικανό είναι Χώρα.- Ακόμα και μία πολιτική ή θρησευτική Αρχή μπορεί να διοικείται Χωρικά με τα δικά της συστήματα διοίκησης/διαχείρισης, που να είναι οργανωμένα, φυσικά αναγνωρισμένα και να διαθέτει τον έλεγχο της επικράτειάς της (ένοια του Κράτους).
- Το να τοποθετείς μία αφίσα ή αφισέτα, ένα πλακάτ, έναν διαφημιστικό πίνακα (ηλεκτρονικό ή μη) για να προωθήσεις μία εταιρεία (π.χ. την εταιρεία σου) ή ένα γεγονός ή έναν σκοπό... αποτελεί προσπάθεια δημιουργίας φήμης και υπεραξίας και νοείται ως διαφήμιση. Σύμφωνα με την Δ5 ερώτηση, απαγορευόταν η διαφήμιση του ίδιου του αεροδρομίου και αναζητούσε διαφήμιση προϊόντος ή εταιρείας. Οποιαδήποτε ύπαρξη στοιχείου που εμπεριείχε επωνυμία, επώνυμο γεγονός προς πώληση, υπηρεσία ή εμπειρία, ήταν διαφήμιση και θα έπρεπε να λογιστεί ως τέτοια. Ακόμη και ένα διεθνές αθλητικό γεγονός (π.χ. Ολυμπιάδα, Παγκόσμιο πρωτάθλημα) είναι αθλητικό προϊόν από τη στιγμή που κάποιος αγοράζει ένα εισιτήριο για να γίνει μέρος της εμπειρίας. Το ίδιο και μία κατασκευαστική εταιρεία που πληρώνεται για να κατασκευάσει έναν πύργο ελέγχου και επιλέγει να το διαφημίσει επάνω του. Τώρα όσο έχει να κάνει με την διατύπωση της ερώτησης: 'Ψάχνουμε Πύργους Ελέγχου που έχουν ..σπόνσορα", καλώς ή κακώς, για να έχεις σπόνσορα συνήθως λαμβάνεις λεφτά για τον σκοπό της δημιουργίας φήμης. Μπορεί όμως και να μην λαμβάνεις και να το κάνεις για το καλό της μάνας σου. Άρα, όποιος από τους άνωθεν έχει δώσει λεφτά ή δεν έχει δώσει λεφτά στην αρχή διαχείρισης του Πύργου Ελέγχου, μπορεί να συμπεριληφθεί στις σωστές απαντήσεις (ψάξε τιμολόγια.. :mrgreen:) Η προβολή της κατά τόπο Αεροπορικής Αρχής Διαχείρισης του Πύργου, πληρώνοντας ή μη τον εαυτό της, μπορεί να είναι σπόνσορας της αλλά παραπάει να το δεχτούμε (ζαβολιά). Οπότε, επειδή το κουρέψαμε γουλί το αυγό, προσωπικά θα έλεγα ότι -πέραν των περιπτώσεων που δεν αναγνωρίζεται η γλώσσα...ας μην παίζουμε τον κινέζο (εκτός και αν υπάρχει επίσημη κινεζική μετάφραση)- θα έπρεπε να θεωρηθούν σωστές οι σχετικές παραθέσεις. Και επιδή το αυγό καράφλιασε από τη διάλεξή μου, αποχωρώ για ένα.. κινέζικο. :mrgreen:

δικός σας
 
Επέστρεψα !

Ζητώ συγνώμη αλλά έφυγα για επαγγελματικό ταξίδι για 3 μέρες και γίνανε 5. Δεν κρυβόμουνα! Εκτιμώ ιδιαίτερα τα σχόλια και όλες οι παρατηρήσεις γίνονται δεκτές για του χρόνου (καλά νά'μαστε!)

Ξέρω ότι είναι "περσινά ξινά σταφύλια" αλλά δεν ήθελα να θάψω το θέμα και να τουμπεκιάσω.

Από πλευράς μου, και μιάς και κανείς από τους συντονιστές δεν έστειλε ούτε μία απάντηση στο κουίζ, έστω για την τιμή των όπλων, από του χρόνου αλλάζει το έργο. Το Κουίζ θα πάψει να λέγετε όπως λέγεται. Θα λέγεται Airliners.gr.XmasQuiz και θα ζητήσω από κάποιον συντονιστή να αναλάβει βοηθός ή σύμβουλος. Και ας φάω εγώ τη "λάτρα" και την πολύ δουλειά αν δεν έχει χρόνο. Κάποιον έχω υπ'όψιν μου!

Θέμα Μαριτσά:

Το λίνκ του AIP που έγραψε ο nclpao13, είναι σπασμένο. Όντως όμως, το έλεγξα και το Αεροδρόμιο των Μαριτσών είναι καταζωρημένο ώς Point of Entry. Είναι όμως με προυποθέσεις και όχι "έτσι". Βασικά, λόγω προβλημάτων έλλειψης στάθμευσης Γενικής Αεροπορίας στη Ρόδο, βρήκαν τη λύση να διώχνουν τα αεροπλάνα για Μαριτσά ή να μήν τα δέχονται εκ των προτέρων. Δεν υπάρχει ούτε Αστυνομία ούτε Τελωνείο στα Μαριτσά. Όμως, όταν ο Διαγόρας αναγκάζεται να μή δεχτεί πτήσεις Γ.Α, στέλνουν κάποιον αστυνόμο και κάποιον τελώνη για να εξυπηρετήσει το ελαφρό αεροσκάφος. Και γι'αυτό, στο ΑΙΠ γράφει ότι το αεροδρόμιο δεν δέχεται πτήσεις "έτσι", αλλά με προειδοποίηση 1ας ώρας.

Τώρα, αν αυτό μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε ΔΙεθνές Αεροδρόμιο, και όχι μία εξαίρεση λόγω των προβλημάτων του Διαγόρα, το συζητάμε. Προφανώς αν το ήξερα (γι'αυτό και λέω ότι μαθαίνουμε όλοι με το κουίζ), θα είχα βάλει στην ερώτηση μία "φωτογραφική" εξαίρεση.

Πύργοι: Mernion με συγχωρείς, αλλά το Πεκίνο και το Guiyang (με το μπουκάλι), δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τα έστειλες. Αυτά που δεν καταλάβαινες τί είναι και δεν τα έστειλες, καλά έκανες. Αλλά και ο spinal που τα έστειλε, δεν πήρε βαθμούς.

Βουδαπέστη, Lyon, Rivolto, καλά έκανες και δεν τα έστειλες (γνωρίζω αγγλικά, κινέζικα....τσού).

Θα επανέλθω πολύ σύντομα, σχετικά με μερικούς τύπους αεροσκαφών που βαθμολογήθηκαν αρνητικά, αμέσως μόλις βρώ λίγο χρόνο (έχω και το κουίζ του Χρήστου στη μέση :banana: )

Οι νικητές παρακαλώ (μόνο αν θέλουν), να μου στείλουν ένα πμ με διεύθυνση που μπορώ να τους στείλω τα αναμνηστικά
 
Έχει ακούσει κανέις τίποτα για κουίζ 2012;Ή το έφαγε η κρίση και αυτό; :cool:
 
Μόλις χτες αυτό σκεφτόμουν, αλλά είπα "νωρίς θα'ναι...ούτε οι στολισμοί δεν έχουν αρχίσει καλά καλά" και δεν έγραψα τίποτα.

Αγαπητέ gonso, όπως καταλαβαίνεις το φανατικό κοινό σου σε περιμένει και σε ευχαριστεί προκαταβολικά :D
 
Το κουίζ δε χαμπαριάζει από κρίσεις. Οι προεργασίες στο παρασκήνιο έχουν ξεκινήσει. Θα ανοίξει καινούριο thread όταν είμαστε έτοιμοι.

Η προσπάθεια εύρεσης σπόνσορα που θα προσέφερε για έπαθλο μια σόμπα πέλετ, ήταν άκαρπη!

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
γιατί να μη ζητήσουμε από μέλη του forum να συνεισφέρουν σε αυτό? Με PM προς τους 'πρωταγωνιστές', για τη σωστή αξιολόγησή τους. Αναμνηστικά, π.χ. που κάποιος έχει σε περίσσεια.
 
Top