Επαγγελματική αποκατάσταση πιλότων με CPL και άλλες ερωτήσεις.

Mhtsos

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
17/02/2022
Μηνύματα
2
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKV
Καλησπέρα σας, καινούργιο μέλος εδώ. Επειτα από πολύ ψάξιμο σε διάφορα forums σχετικά με το δίπλωμα πιλότου CPL έχω ακούσει καλά λόγια, αλλά θα ήθελα να μάθω την γνώμη σας με δεδομένα της Ελλάδας. Σκέφτομαι να αρχίσω την εκμάθηση του PPL και έπειτα CPL/IR/MEP στην Egnatia Aviation. Οταν με το καλο ξεκινήσω και τελειώσω το CPL πόσο πιθανό είναι να βρω μια δουλειά εδώ Ελλάδα; Έχω δει στην ιστοσελίδα της Egnatia Aviation ότι η σχολή έχει πολύ καλό ποσοστό πρόσληψης μέσα στον πρώτο χρόνο αφού βγάλεις δίπλωμα. Επίσης επειδή δεν διαθέτω ολόκληρο το χρηματικό ποσό της εκμάθησης, γνωρίζει κανείς αν μπορώ να δουλεύω παράλληλα και με μικρά διαλείμματα της εκμάθησης, να μπορώ να συνεχίσω την σχολη; Όλες οι γνώμες είναι ευπρόσδεκτες.
 
Καλησπέρα.
Οταν με το καλο ξεκινήσω και τελειώσω το CPL πόσο πιθανό είναι να βρω μια δουλειά εδώ Ελλάδα; Έχω δει στην ιστοσελίδα της Egnatia Aviation ότι η σχολή έχει πολύ καλό ποσοστό πρόσληψης μέσα στον πρώτο χρόνο αφού βγάλεις δίπλωμα.
Τα ποσοστά δεν λένε και πολλά, πάνω κάτω όλες οι σχολές τα ίδια θα σου πουν. Με τα σημερινά δεδομένα το να βρεις δουλειά άμεσα με ένα ξερό ATPL(f) και ~150 ώρες πιστόνι στην Ελλάδα είναι απίθανο. Ωστόσο όταν θα τελειώσεις εσύ δεν ξέρει κανένας τι θα ισχύει. Μπορεί να είναι καλύτερα, μπορεί και χειρότερα.

Η γνώμη μου είναι να βγάλεις από το μυαλό σου το "μένω Ελλάδα" αν θες να ακολουθήσεις αυτό το αντικείμενο στη ζωη σου. Είναι δύσκολοι οι καιροί για να επενδύσεις τέτοιο κεφάλαιο και ταυτόχρονα να περιορίσεις από μόνος σου τους πιθανούς εργοδότες στο ελάχιστο.

Επίσης επειδή δεν διαθέτω ολόκληρο το χρηματικό ποσό της εκμάθησης, γνωρίζει κανείς αν μπορώ να δουλεύω παράλληλα και με μικρά διαλείμματα της εκμάθησης, να μπορώ να συνεχίσω την σχολη;
Όσο θα είσαι στο Ground School του ATPL προετοιμάσου να χάσεις τη ζωή σου για ένα διάστημα. Είναι αρκετά ζόρικο να το κάνεις παράλληλα με δουλειά, αλλά γίνεται. Στο πτητικό κομμάτι μπορείς να δουλεύεις αν έχεις flexible ωράριο αλλά τα διαλείμματα δεν προτείνονται. Παρουσίασε το πιο συγκεκριμένα όπως το έχεις στο μυαλό σου για να σου πούμε μια γνώμη.
 
Καλησπερα φιλε, αρχικα σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου. Πηρα και ακομα μια παρομοια απαντηση και δυστηχως απογοητευτηκα με την πραγματικοτητα του θεματος. Γνωριζω οτι στην Ελλαδα δυσκολο να κανεις καριερα σε πολλους τομεις οχι μονο αεροπορια, οποτε ειμαι ετοιμος να παω οπου χρειαστει. Να πω την αληθεια το ATPL σκεφτομαι να το δωσω αρκετα αργοτερα. Θα σου εξηγησω το τι σκεφτομαι και αν μπορεις πες μου αν στεκει μιας και εχεις περισσοτερες γνωσεις πανω στο θεμα. Αρχικα σκεφτομαι να δωσω σε 4 με 5 χρονια απο τωρα λογω ανεπαρκης οικονομικης δυνατοτητας. Δεν θελω να μπλεξω με τραπεζες και στην τελικη να καταληξω διχως σπιτι. Σκεφτομαι να δωσω το PPL και αργοτερα το CPL, IR, MEP. Αφου με το καλο τα τελειωσω ολα αυτα σκεφτομαι να βρω (ΑΝ βρω) δουλεια στον χωρο της αεροποριας ωστε να μαζεψω λεφτα, ωρες και γνωση. Και μετα απο καιρο να κανω το ATPL. Εξηγησε μου αν στεκει ολο αυτο γιατι δεν τα γνωριζω και πολυ καλα. Σε ευχαριστω πολυ.
 
Φίλε μου επειδή τα έχεις μπλέξει λίγο με τα πτυχία, πήγαινε καλύτερα σε μια σχολή να σου εξηγήσουν πως έχουν τα πράγματα. Τώρα από κει και πέρα εγώ δεν το θεωρώ δύσκολο το να βρεις δουλειά στην Ελλάδα αν θες να μείνεις εδώ. Τα επόμενα χρόνια θα είναι χρόνια ανάπτυξης του κλάδου και του τουρισμού. Τα χρήματα βέβαια θα είναι σαφώς λιγότερα από αυτά του εξωτερικού.
 
Γνωριζω οτι στην Ελλαδα δυσκολο να κανεις καριερα σε πολλους τομεις οχι μονο αεροπορια, οποτε ειμαι ετοιμος να παω οπου χρειαστει.
Δεν είναι μόνο στην Ελλάδα έτσι, είναι παντού λόγω Covid, αν και υπάρχουν σημάδια ανάκαμψης. Αν τα πράγματα επανέρθουν θα υπάρξουν ευκαιρίες και στην Ελλάδα και παντού.
Να πω την αληθεια το ATPL σκεφτομαι να το δωσω αρκετα αργοτερα. Θα σου εξηγησω το τι σκεφτομαι και αν μπορεις πες μου αν στεκει μιας και εχεις περισσοτερες γνωσεις πανω στο θεμα. Αρχικα σκεφτομαι να δωσω σε 4 με 5 χρονια απο τωρα λογω ανεπαρκης οικονομικης δυνατοτητας. Δεν θελω να μπλεξω με τραπεζες και στην τελικη να καταληξω διχως σπιτι. Σκεφτομαι να δωσω το PPL και αργοτερα το CPL, IR, MEP. Αφου με το καλο τα τελειωσω ολα αυτα σκεφτομαι να βρω (ΑΝ βρω) δουλεια στον χωρο της αεροποριας ωστε να μαζεψω λεφτα, ωρες και γνωση. Και μετα απο καιρο να κανω το ATPL. Εξηγησε μου αν στεκει ολο αυτο γιατι δεν τα γνωριζω και πολυ καλα. Σε ευχαριστω πολυ.
Θα στα πω όσο πιο απλά μπορώ να έχεις ένα μπούσουλα. Αν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος.
Η άδεια που θα πάρεις είτε modular είτε integrated θα είναι CPL/ME/IR με ATPL Theory Credit, το οποίο ονομάζουμε ATPL(Frozen). Δηλαδή θα κάνεις τη θεωρία του ATPL αλλά θα έχεις CPL. Όταν φτάσεις τις 1500 ώρες θα "ξεπαγώσει" και θα γίνει ATPL.
Αν το πας Modular η σειρά (χοντρικά) έχει κάπως έτσι : PPL -> Build Up -> Night Rating -> ATPL Theory -> CPL/ME/IR.
Στο Integrated ξεκινάς με ATPL Theory κατευθείαν.
Τα υπερ και τα κατά (integrated vs modular) είναι μεγάλη κουβέντα. Αν ψάξεις θα βρεις πληροφορίες και εδώ.
 
Top