Επαγελματιας Χειριστης

  • Thread starter Thread starter Kwstas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Kwstas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2006
Μηνύματα
55
Likes
1
Χαιρεται,
απο ενα νεο μελος.Λοιπον θα ηθελα να μαθω τι απαιτειται για να ξεκινησει καποιος/α να εργαζεται ως χειριστης?
Μολις εχει αποφοιτησει απο καποια σχολη του εσωτερικου η του εξωτερικου με 220 περιπου ωρες με CPL-IR-MR-MCC ATPL frozen(ενεργοποιειται μετα απο 1500 ωρες σωστα?)μετα τι?Ειναι απραιτητο Type rating?Σας ακουω εε διαβαζω...

Eυχαριστω
 
...

... άμα πας για αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να "βάλεις ώρες" σε δικινητήρια και ταυτόχρονα να ψάχνεις για αεροπορικές να σε πάρουν γιατί αλλιώς type rating δεν παίρνεις (πολύ ακριβό να το κάνεις μόνος σου)!
Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κάποιοι στο φόρουμ που έχουν περάσει κάποια στάδια εκπάιδευσης χειριστή. Τα "φώτα" τους στα σχετικά θέματα δεν βλέπω να δίνουν!!
 
Kwstas":svq6v1tp said:
Χαιρεται,
απο ενα νεο μελος.Λοιπον θα ηθελα να μαθω τι απαιτειται για να ξεκινησει καποιος/α να εργαζεται ως χειριστης?
Μολις εχει αποφοιτησει απο καποια σχολη του εσωτερικου η του εξωτερικου με 220 περιπου ωρες με CPL-IR-MR-MCC ATPL frozen(ενεργοποιειται μετα απο 1500 ωρες σωστα?)μετα τι?Ειναι απραιτητο Type rating?Σας ακουω εε διαβαζω...

Eυχαριστω

Αν και δεν ειμαι επαγγελματιας χειριστης,αυτο που ξερω ειναι οτι οταν βγαζεις καποια σχολη στην αμερικη και εισαι τυχερος,σε κρατανε για εκπαιδευτη (αν μπορεις να κατσεις φυσικα) μεχρι τις 1500 ωρες που ζητανε συνηθως οι εταιριες,αν βγαλεις σχολη στην ελλαδα,τοτε εισαι στο ελεος του θεου και του "μεσου" που εχεις . :DΕκτος και αν μπορεις να παρεις το type rating μονος σου που απλουστευει κατα πολυ τα πραματα(αν και δεν ξερω αν μπορεις να το πληρωσεις,παντος αν μπορεις, μη παρεις για κανενα τρισταρ :lol: ),γιατι μετα τον μπιλ,το θεμα δουλεια σε αεροπορικη εταιρια πηγε κατα διαολου.
 
Top