Επεισόδιο με ελεγκτή στη Μυτιλήνη

  • Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

jetflight":n6i5uhrk said:
Αν αντι για αυτο που εγινε παθαινε καποιο προβλημα υγειας; Τι θα γινοταν;.
Αυτό που θα γινόταν άν το αεροδρόμιο έκλεινε για κάθε άλλη αιτία, δηλαδή προσγείωση στο εναλλακτικό.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Παιδιά, καλημέρα. Μία ερώτηση έχω να κάνω για όσους γνωρίζουν.

Πως γίνεται να φεύγει ένα αεροπλάνο από Αθήνα, χωρίς να μιλήσει από πριν με τον προορισμό του (Μυτιλήνη), για διάφορες πληροφορίες όπως καιρικές συνθήκες ή αυξημένη κυκλοφορία? Άντε φύγαμε και ότι βρούμε εκεί???
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Αγαπητοί φίλοι, διερωτούμαι τί θα γινόταν σε περίπτωση που η μοναδική εν ώρα υπηρεσίας ελεγκτής ήταν στην δουλειά της στον πύργο αλλά πάθαινε καρδιακό επισόδειο, εγκεφαλικό επισόδειο, ακατάσχετη διάρροια, λιποθυμικό επισόδειο... Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι και γι'αυτά θα έφταιγε ένα κινητό τηλέφωνο. Και άλλωστε παραδείγματα "Μυκόνου" (ψάξτε την ιστορία, που ως λαός εύκολα λησμονούμε !) πρέπει να μας διδάσκουν και όχι να μας .."εκνευρίσζουν". Σε μία χώρα που έχει μάθει να λειτουργεί σε βάση μειωμένων απαιτήσεων για όλα, κανένας δεν είναι σε θέση να κρίνει κάποιον δίκαια και αμερόληπτα,πόσο μάλλον όταν δεν γνωρίζει την φύση της υπηρεσίας που προσφέρει. Και ας αφήσουν κατά μέρος όλοι τις καραμέλες: του ιδιωτικού τομέα, του ελεύεθρου επαγγέλματος, της μισθωτής εργασίας και άλλων σχέσεων εργασίας που εύκολα βγαίνουν από τα στόματα και απαιτούν και απονομή δικαιοσύνης. Όταν οι απαιτήσεις για την ομαλή λειτουργία της ΥΠΑ στο τμήμα των ελεγκτών ανέρχεται σε 200 άτομα και το κράτος αποφασίζει ότι η δουλειά γίνεται από 70, ε τότε ας επικοινωνήσετε με τον Υπουργό Μεταφορών και ας του πείτε ότι από απόφασή του (ως εκρπόσωπος του κράτους) ένα αεροδρόμιο μπορεί να ξεμείνει από..ανθρώπινο δυναμικό. Και στην τελική, εάν το επιθυμητό είναι η λειτουργία με 70 άτομα, ας κλείσουν τα αεροδρόμια που επι-βαρύνουν με την παρουσία τους τον τόπο μας. Και φυσικά ας τσεκαριστούν και όλοι εκείνοι που "βαφτίζονται" προϊστάμενοι και προτιμούν (με την βοήθεια των καλών φίλων) την ομορφιά της γλάστρας πάνω στο γραφείο. Μάθετε στη ζωή σας να χρησιμοποιείτε σωστά την ζυγαριά του μυαλού σας και να μην την κοιτάτε μόνον όταν γέρνει προς τα εκεί που επιθυμείτε. Χαιρετίζω την ειλικρίνεια της δεδομένης παραδοχής για το ανθρώπινο λάθος και είμαι σίγουρος ότι θα αποτελέσει παράδειγμα για όλους μας. Μεγάλη αρετή η ταπείνωση. Oh jesus

δικός σας
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

η δουλεια του ελεγκτη ειναι απο τις πλεον στρεσογονες κ υπευθυνες στο δημοσιο...οποτε μπορει να παιρνουν καλα λεφτα, αλλα τουλαχιστον δεν ειναι νομαρχια στυλ που την κοπονανε για καφε (χωρια η ακτινοβολια). το αν αργησε η υπαλληλος ειναι αλλο καπελο, αυτο που πρεπει να κανει εντυπωση ειναι αργοπορημενη αντιδραση των μηχανισμων...οπως ειπαν κ πιο πανω, τι γινετε πχ σε περιπτωση ατυχηματος η ασθενειας την τελευταια στιγμη;

οσο για την αγαπη για την αεροπορια, αυτο πως μπορει να ληφθει υποψη? καλο θα ηταν αλλα δεν νομιζω οτι κ ολοι οι παπαδες ηταν σουπερ θρησκοι απο πριν ή οι πυροσβεστες γουσταραν απο μικροι να σβηνουν φωτιες...κ ελεγκτης στην ΥΠΑ μαλλον δεν ειναι καβατζα- ε δεν βαριεσαι παω να δωσω να μην ειμαι ανεργος- απο οσο ξερω οι εξετασεις ειναι πολυ δυσκολες , ειτε εισαι φιλολογος ειτε δικηγορος (κ δεν αγαπας την αεροπορια)
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

flesland":3e7aha3t said:
που την κοπονανε για καφε (χωρια η ακτινοβολια).

Ποιά ακτινοβολία???Δέχεται ο ελεγκτής ανκτινοβολία?Από τι?Από τις κεραίες που εκπέμπουν και λαμβάνουν στα MHz??Λίγο περίεργο μου φαίνεται...Και άλλωστε οι κεραίες στις περισσότερες περιπτώσεις βρίσκονται ακριβώς πάνω από τον πύργο που σημαίνει ότι ο ελεγκτής δεν δέχεται τίποτα...Συγχωρέστε με για το off-topic αλλά αναρωτήθηκα...
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Μασσαλής Ιωάννης":3cd1tvt2 said:
Κάποιος το πήρε χαμπάρι στο airliners.net, οπότε διαδόθηκε και διεθνώς η εικόνα της απόλυτης ξεφτίλας
Απλά για πληροφόρηση. Για το εν λόγο περιστατικό υπάρχουν και αναφορές στον γερμανικό τύπο...
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Δεν ξερω κατα ποσο δυσκολα ειναι στις εξετασεις τους αλλα η ΥΠΑ θα μπορουσε να εξετασει και αλλα στοιχεια περα απο πτυχια κλπ.
Η ψυχολογια σε αυτη τη δουλεια παιζει τεραστιο ρολο και δυστυχως φοβαμαι οτι οι περισσοτεροι ελεγκτες βλεπουν αυτη τη δουλεια πολυ ψυχρα χωρις καθολου κεφι και διαθεση κατι που μπορει να αυξησει την πιθανοτητα λαθους.
Το βασικοτερο κριτηριο ειναι η γνωση στο αντικειμενο ειτε μεσω σπουδων ειτε απο προσωπικο ενδιαφερον.
Μου θυμιζει τους ΕΠΟΠ που πανε στο νευραλγικο τομεα του στρατου επειδη θα παιρνουν ενα μισθο, αλλα μετα το μετανιωνουν πικρα βλεποντας οτι τα πραγματα δεν ειναι και τοσο ευχαριστα.Οσοι εχουν παει φανταροι ξερουν τι λεω.
Γιατι να σπουδασει καποιος τοτε δικηγορος; Υποτιθεται οτι σπουδαζεις κατι για να ακολουθησεις το αναλογο επαγγελμα.
Δηλαδη επειδη εκ των προτερων η ανεργεια ειναι βεβαιη σε ολες αυτες τις δυσκολες σχολες, η ΥΠΑ και η καθε δημ.υπηρεσια θα γεμισει με ενα σωρο ασχετους και κυριως χωρις αγαπη για αυτο το δυσκολο εργο που θα αναλαβουν;Οχι βεβαια αλλα εδω ειναι Ελλαδα.
Η ΥΠΑ χρειαζεται επιγοντως προσληψεις. Το αεροδρομιο της Μυτιληνης εχει μονο 4! ελεγκτες.
Σκεφτειτε μονο ο αντικαταστατης να ηταν ο υπαλληλος της προηγουμενης βαρδιας ποσο κομματια θα ηταν.
Μου θυμιζει παλι στρατο οπου κατηγορουν το σκοπο γιατι κοιμηθηκε στη σκοπια με καμπανες τη στιγμη που μπορει να κοιμηθηκε το πολυ 3-4 ωρες.
Σκεφτειτε τι θα γινεται εαν ενας απο τους 4 παρει αδεια η φυγει απο τη δουλεια , σε ενα αεροδρομιο που λειτουργει σχεδον 20 ωρες τη μερα με πτησεις εσωτερικου εξωτερικου.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Απο οτι μου χει πει ελεγκτης, περνανε κατι τεστ δεξιοτητων/ευφυιας, δεν μπορω να πω ποσο δυσκολα κ ποσο μη βυσματικα. παρολα αυτα, ειναι σιγουρα καταρτισμενοι εργαζομενοι που πιθανοτατα θα μπορουσαν να κανουν κ αλλες δουλειες κ οχι ΕΠΟΠ... οσο για το οτι αυτος που χει τελιωσει νομικη γινεται ελεγκτης , δεν πρεπει να μας ενδιαφερει τοσο ουτε αυτο ουτε αν του αρεσει, οσο το αν μπορει να κανει την δουλεια σωστα (αληθεια τι ειχε τελιωσει η τυπισσα?).

ΥΓ οσο για την ακτινοβολια δεν ειπα οτι πεθαινεις ή βγαζεις καρκινο (προφανως- μεχρι νεοτερας- , ποιος θα εκανε τετοια δουλεια?), ουτε ειμαι γιατρος, αλλα ξερω οτι επηρρεαζονται χρωμοσωματα του σωματος κ για πχ εργαζομενοι ρανταρ εχουν μειωμενες εως ελαχιστες πιθανοτητες να κανουν αγορια (λιγο το'χεις? :twisted: ). κ η κεραια ή ολες οι οθονες που παρακολουθουν ή το ρανταρ δεν χρειαζονται να ειναι ουτε διπλα σου ουτε στο 1 μετρο για να σε επηρεασουν..
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Όλα τα παραπάνω περί ευθύνης, πτυχίων, τεστ δεξιοτήτων, κλπ, τι σχέση έχουν με ένα ρολόι που δεν χτύπησε ή με τι μη προνοητικότητα του να υπάρχει και 2ο ξυπνητήρι πχ; (που και πάλι, την πατάς για να σκεφτείς κάτι τέτοιο...)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top