Eπιλογή σχολής

Αγαπητοί κύριοι stergio kai c41. Tι εννοείτε ακριβώς όταν λέτε μετατροπές πτυχίων FAA σε EASA τέλος ?
Μπορείτε να γίνετε λίγο πιο συγκεκριμένοι?
 
Επειδή δεν μ αρέσει να λέω πράγματα τα οποία δεν ισχύουν ειδικά περί νομοθεσίας απλά αναφέρω τις συζητήσεις που λίγο πολύ έχουν να κάνουν για τις μετατροπές πτυχίων από FAA σε EASA.

Τι εννοώ χωρίς ξαναλέω να είμαι ειδικός περί νομοθεσίας!
Πήγαινες παλιά Αμερική έπαιρνες τα πτυχία ερχόσουν Ευρώπη και από Αμερικανικά FAA τα έκανες Ευρωπαϊκά JAA πλέον EASA.
Η διαδικασία αυτή αναγνώριζε τις ώρες σου από την Αμερική και με κάποιες λίγες ώρες στην Ευρώπη και την επιτυχή εξέταση στα θεωρητικά μαθήματα σου έκαναν απονομή του ευρωπαϊκού πτυχίου.
Πλέον ακούγεται πως σαφώς θα μπορείς να έρθεις και να πάρεις ευρωπαϊκά πτυχία αλλά δεν θα σου αναγνωρίζουν τις πτητικές ώρες όπως τα πρότερα έτη που συνεπάγεται πως θα πρέπει να κάνεις απo την αρχή εκπαίδευση και όπως καταλαβαίνεις να τινάξει το κόστος στα ύψη.
Θέλει ψάξιμο πολύ γιατί η νομοθεσία είναι νομοθεσία και δεν συγχωρεί.
Όμως έτσι όπως είναι τα πράγματα πλέον με τα κόστη πλέον η εκπαίδευση στην Ευρώπη κοστίζει όσο και στην Αμερική άρα πάλι οι επιλογές είναι επιλογές.
Ελπίζω να δίνω μια κατεύθυνση.
 
Αξιότιμε κύριε Α6Μ5C, δεν έγραψα κάτι δικό μου, απλή παράθεση έκανα ξένης δημοσίευσης. Την άποψή μου σχετικά με την αναγνώριση των πτυχίων, εκπαιδεύσεων και των πτητικών εμπειριών που αποκτώνται σε χώρες μέλη του ICAO, θα την βρείτε σε προηγούμενα ποστ μου. Μπορείτε επίσης να ενημερωθείτε καλύτερα επί του θέματος διαβάζοντας τη σχετική νομοθεσία στην Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων φύλλο L311/25-11-2011, στο ICAO Licencing Procedures, ρωτώντας στην ΥΠΑ/Δ2 Τμήμα Πτυχίων και Αδειών κλπ.
 
Σαφώς και ο καθένας μπορεί να εκφέρει την άποψη του για οποιοδήποτε θέμα. Οταν όμως κάποιος γράφει κάτι το οποίο ακούγεται τόσο απόλυτο (πχ μετατροπές πτυχίων FAA σε EASA τέλος), πιστεύω πως θα πρέπει να παραθέτουμε τη σχετική νομοθεσία, η έστω ένα στοιχείο, προκειμένου να υποστηρίξουμε αυτό που εμείς γράφουμε και οι άλλοι διαβάζουν. Αν και είμαι νέος στο φορουμ, μπορώ να πω ότι διαβάζοντας κάποια ποστς συμπεραίνω πως υπήρξαν αρκετά διαφωτιστικά. Βλέποντας όμως κάποια άλλα, δυσκολεύομαι να καταλάβω γενικότερα σε ποιους απευθύνεται αυτό το φορουμ. Αυτή είναι η άποψη μου, που όπως και πολλοί άλλοι, αναζητώ κάποιες απαντήσεις μέσω ιντερνετ.
 
Αν είμαστε απόλυτοι δεν νομίζω. Εκτός αν το να θεωρώ πως δεν είμαστε απόλυτοι ακούγεται ή ακόμα είναι απόλυτο.
Τα φόρουμ είναι για να ανταλλάζουμε απόψεις.
Το Airliners.gr δεν είναι ούτε νομικό εγχειρίδιο ούτε Υπηρεσία πτυχίων.
Εδώ μέσα είμαστε όλοι βασικά Αεροπλανάκιδες άνθρωποι οι οποίοι αγαπούν το μέσο που λέγεται αεροπλάνο και αγαπούν την αεροπορία γενικότερα.
Ενδόμυχη κριτική ή μομφή για το τι είναι απόλυτο ή όχι δεν το δέχομαι.
Προσωπικά είμαι εδώ για να λάβω κι να δώσω απόψεις.Επειδή έχω πτυχία χειριστή αεροπορικά δεν σημαίνει τίποτα. Δεν με χρήζει ειδικό στην νομοθεσία ή κάτι άλλο.
Όπως ξαναείπα αν και βγαίνουμε οφ τόπικ άνωθεν γράφει στα ελληνικά επιλογή σχολής.
Καλό σας βράδυ και καλό Σεπτέμβριο να έχουμε.
 
Καλησπερα,

Δεν ξερω αν διαλεξω το σωστο θεμα να θεσω την ερωτηση οποτε συγχωρεστε με αν εχω κανει λαθος.

Ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει κανεις ποια σχολη στην ελλαδα εχει τους περισσοτερους φοιτητες.

Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.
 
Νομιζω Global και Superior. Δεν ξερω για jetstream..
 
Air Love, υποθέτω για να γράφεις εδώ ότι εννοείς Σχολές για εκπαίδευση Αεροπορικών ειδικοτήτων. Φοιτητές δεν υπάρχουν, είναι εκπαιδευόμενοι Χειριστές, Μηχανικοί, κλπ. Σύμφωνα με τον Kouli νομίζω καμία από τις δύο.
 
Christo55 εσυ ποια λες? Εγω παντως δεν εχω εμπεριστατομενη αποψη...
 
Νομίζω ότι δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει ποιά σχολή έχει τους περισσότερους μαθητές (διαφήμιση δεν επιτρέπεται, ούτε καν αναφορά ονομάτων) αλλά πολλοί άλλοι παράγοντες για την επιλογή της ή μη. Σημασία έχει να γίνεται σωστή εκπαίδευση και όχι ο αριθμός των μαθητών ο οποίος φυσικά θα κυμαίνεται κάθε φορά και μεταξύ των άλλων και από την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
 
Top