Επιβατική κίνηση Olympic Air

DR.NICK

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
13/06/2010
Μηνύματα
6
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SIA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGHI
Πως εξηγείται το γεγονός οτι και ΟΑ και Aegean τον Απρίλιο ( με τις διακοπές του Πάσχα μέσα) παρουσίασαν και οι 2 πτώση σε σύγκριση με πέρσυ; :?:
 

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
Πάσχα ντε!!!
Ήθελα να το απαντήσω και στον admin που το έθεσε στο σχετικό (κλειδωμένο) νήμα της Α3.
 

nsap

Business-Class-Member
Εγγραφή
29/10/2007
Μηνύματα
250
Likes
64
Περιοχή
London
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLC
Το γεγονός της μείωσης και στις δύο οφείλεται μάλλον στην ακύρωση των πτήσεων επι ευρωπαΪκού εδάφους λόγω του ηφαιστείου.Κάτι στο οποίο οφείλεται και η μείωση στην επιβατική κίνηση του αντίστοιχου μήνα στο Αεροδρομίου των Σπάτων.
 

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Μπορεί να μειώθηκαν στην Olympic Air τα δρομολόγια σε σύγκριση με την Olympic Airlines, αλλά η πληρότητα παρέμεινε η ίδια. Εκτός από την χρονιά 2009 που έπεσε στο 51% (που ήταν λογικό με τον πόλεμο που γινότανε και την αναστάτωση), οι άλλες χρονιές παραμένουν στο 61% που σημαίνει ότι η Olympic Air δεν κατάφερε να προσελκύσει νέους πελάτες, αλλά διατήρησε τους πελάτες που τους άρεσε το προϊόν Ολυμπιακή.
Περίοδο πίνακα Ιανουάριο μέχρι Απρίλιο. Καλύτερα θα ήταν να συγκρίνουμε χρονιές, αλλά αυτό δεν θα γίνει γιατί πάλι στο τέλος της χρονιάς θα είναι ΟΑ/Α3. Αλλά θα μπορέσουμε να συγκρίνουμε Οκτώβριο έως Σεπτέμβριο.
2010 ..-.. 61%
2009 ..-..51%
2008 ..-..60%
2007 ..-..61%
2006 ..-..61%
Με την σύγκριση αυτή δεν θέλω να πω ότι δεν είναι απαράδεκτη χαμηλή η πληρότητα του 61% όταν διεθνώς μια βιώσιμη εταιρεία πρέπει να έχει τουλάχιστον 70%. Η ετήσια πληρότητα της Olympic Airlines ήταν 68% εκτός του έτους 2006 που ήταν 70%.
 

alex96

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
26/01/2007
Μηνύματα
1.434
Likes
30
Η σύγκριση του μ.ο. πληρότητας της ΝΟΑ με αυτόν της ΠΟΑ και μάλιστα συμπεραίνοντας οτι η ΝΟΑ δε κατάφερε να προσελκύσει νέους πελάτες είναι εντελώς εσφαλμένη.Είναι δυνατόν να το ισχυρίζεται αυτό κάποιος όταν (έστω συγκρίνοντας τα μόνο ποσοστά) οι απόλυτοι αριθμοί λένε άλλα,σε πολύ μικρότερο αριθμό δρομολογίων;Μόνο το γεγονός οτι συγκρίνεται μερικούς μήνες με ολόκληρο έτος είναι σφάλμα "απο τα αποδυτήρια".Θα πρέπει επίσης να υπολογιστεί οτι έχει μειωθεί κατά πολύ το λειτουργικό κόστος σε κάθε επίπεδο όπως και το κόστος αλλά και το κέρδος ανά επιβάτη όταν αναφερόμαστε στη βιωσιμότητα της εταρείας.Είναι εντελώς διαφορετικό να έχεις πληρότητα 60% στα αφη της ΝΟΑ απο το 60% (ή οποιοδήποτε άλλο ποσοστό) σε αυτά της ΠΟΑ.Τέλος,μέρος της σύγκρισης πρέπει να αποτελούν:το συμβάν με το ηφαίστειο (ήδη αναφέρθηκε),η οικονομική κρίση και η επιχειρούμενη συγχώνευση που έχει ως παρενέργεια το συντονισμό δρομολογίων.
 

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Πληρότητα είναι μία διαίρεση των μεταφερθέντων επιβατών (θέσεων) διά των διαθεσίμων θέσεων (επιβατών). Άρα δεν έχει να κάνει εάν μειώθηκαν τα δρομολόγια αλλά πόσα δρομολόγια έγιναν και πόσες θέσεις ήταν διαθέσιμες.
Εάν μεταφέραμε 60 επιβάτες και είχαμε 100 διαθέσιμες θέσεις (2 πτήσεις) η πληρότητα είναι 60% η ίδια πληρότητα θα ήταν όταν θα μεταφέραμε 90 επιβάτες σε 150 διαθέσιμες θέσεις (3 πτήσεις).
Ανέφερα ότι < διεθνώς μια βιώσιμη εταιρεία πρέπει να έχει τουλάχιστον 70%.πληρότητα> δεν μίλησα για την Olympic Air εάν είναι βιώσιμη, όταν μιλάμε με μέσους όρους δίνουμε την αίσθηση της αγοράς.
Υπάρχουν μελέτες που να μας λένε τον μέσο όρο πληρότητας της Olympic Air για να είναι βιώσιμη; (breakeven point) πολύ θα ήθελα να το ξέρω και εγώ. Εάν το ξέρει κανείς ας μας το πει.
Οι συγκρίσεις πάντως γίνονται με την πληρότητα των πτήσεων γιατί μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι μείωσης ή αύξησης πτήσεων, η πληρότητα πάντως παραμένει συγκρίσιμη.
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
3.937
Likes
372
Website
www.air-born.gr
Για το μήνα Μάιο οι μεταφερόμενοι επιβάτες ήταν 373.100 (αύξηση της τάξης του 3% σε σχέση με την OA του Μαίου 2009) με την πληρότητα στο 69.8%.

Η "ανταγωνίστρια-συνεργάτης" μετέφερε 474.500 επιβάτες (μείωση της τάξης του 5% σε σχέση με Μάιο 2009) με την πληρότητα στο 67.1% (αύξηση 8.6%!)

Να θυμίσουμε πως από 1/5 ξεκίνησαν οι περικοπές πτήσεων και από τις δύο εταιρείες στα πλαίσια εναρμόνισης του προγράμματός τους (εξ ου και τα σχετικά μεγάλα νούμερα στις πληρότητες).
 

yannisa340

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
26/02/2009
Μηνύματα
65
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΟΑL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Τελικά θα μου πείτε με απλά λόγια γιατί δεν κατάλαβα; Πάει καλά; Θα ζήσει; Ή θα την κλάψουμε και θα πηγαίνω με την AIR FRANCE στο Παρίσι μου;
 

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
Αν θέλεις τελική απάντηση να πας σε μέντιουμ.

[off-topic]
Aυτό το τελικά που έχουν την τάση μερικοί να πετάνε σε κάθε ερώτηση με εκνευρίζει τρομερά (και είναι και λάθος).
[/off-topic]
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
3.937
Likes
372
Website
www.air-born.gr
375.500 επβάτες για τον Ιούνιο 2010 (λιγότερους κατά ~10% από το αντιστοιχο διάστημα της πΟΑ για το 2009) με πληρότητα στο 69.8% για τη ΝΟΑ.

Η Aegean τον ίδιο μήνα παρουσιασε μείωση επιβατικής κίνησης κατά ~17% με πληρότητα στο 69.6%.
 
Top