Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Bladerunner

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2010
Μηνύματα
192
Likes
45
Εννοείται πως το Τεχνικό τμήμα θα γίνει ένα! ;)
 

Greg the engineer

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
05/04/2014
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπητέ Β737Μech,

Επ' ουδενή δεν θέλω να θίξω την Aegean (δεν ήξερα ότι την λένε Αιγαίου στον κλάδο)!!!!!
Ίσα ίσα που θεωρώ- και πραγματικά είναι -η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα που μας κάνει γνωστούς σε όλο τον κόσμο....
Απλώς δεν το ήξερα και μου φάνηκε όχι γελοίο, αλλά το βρήκα να έχει πλάκα....
Τώρα αν παρεξηγήθηκα ....συγνώμη! :/
Επ' ευκαιρία, σήμερα γύρισα από το αεροδρόμιο της πόλης μου με σχεδόν μία συμφωνία από μία εταιρία που ποτέ δεν έχω ξανα ακούσει (για να μην παρεξηγηθώ ξανά, επειδή ΔΕΝ έχω εμπειρία στο χώρο) την Athens Aeroservice!
Μπορεί κάποιος να μου εκφέρει μία άποψη?
Θα το εκτιμούσα πολύ!Ευχαριστώ!
 

B737Mech

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
234
Likes
13
Επειδή δεν βρίσκομαι στον Ελληνικό χώρο εδώ και χρόνια, αυτό που θα σου πω είναι το εξής.
Αν θέλεις να αποκτήσεις εμπειρία για Β1.1 κάνοντας πολλές εργασίας βαριάς αλλά και γραμμής, δυστυχώς είναι σχεδόν μονόδρομος η Aegean.
Ψάξε και εκεί και στην ΟΑ μπας και πάρουν κόσμο, τώρα που ζυγίζουν το συνολικό έργο συντήρησης.
Εύχομαι να γίνει ένας μεγάλος οργανισμός και να εκμεταλλευτούν και το μεγάλο υπόστεγο της ΟΑ.

Τώρα η άλλη λύση είναι να γίνεις μηχανικός σε ελικόπτερα ή/και σε μικρά αεροπλάνα.
Νομίζω πως σε αυτή την περίπτωση ο καταλληλότερος χώρος είναι το αεροδρόμιο των Μεγάρων. Δες μερικές εταιρίες παρακάτω και αν γνωρίζει κάποιος περισσότερες ας τις δημοσιεύσει.
http://www.icss.gr/final/en/contact
http://www.aeroservices.gr/activiti...ce.html?view=flexgallery&categoryid=5&lang=el
http://www.superior-air.gr/maintenance/

EDIT: Εταιρίες με πιστοποίηση part-145 υπάρχουν πολλές. Το θέμα είναι εκεί που θα πας να γίνονται αρκετές εργασίες συντήρησης, όπως έγραψε ο Koulis.
 

Air Dim

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
27/04/2014
Μηνύματα
4
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Καλησπέρα σε όλους!
Γνωρίζει κανείς πώς προσμετράει την προϋπηρεσία (OJT) η ΥΠΑ :rant: , αφού καταθέσει κάποιος το Personal Experience Log (PER); Δηλαδή, πόσες ημέρες εργασίας χρειάζεται μέσα στο 6μηνο ή στο χρόνο ώστε να κάνει δεκτή την προϋπηρεσία και να εκδώσει licence; :with:
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

πολλαπλασιαζεις τους απαιτουμενους μηνες επι 20 (20 μερες εργασια το μηνα). Δηλαδη για ενα χρονο 12*20=240 εργα.
 

Air Dim

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
27/04/2014
Μηνύματα
4
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Και τί γίνεται με τις αργείες; :) Είναι αδύνατο να βάλεις ακριβώς 240 έργα μέσα σε ένα χρόνο. Είναι δεσμευτικό να βάζεις κάθε μέρα από ένα έργο; Αυτό που αναφέρεις υπάρχει σε κάποιο κανονισμό της ΥΠΑ;
Επίσης, ;) εαν βάλεις παραπάνω από ένα έργα την ημέρα προσμετρούνται στο σύνολο (ωστε να συμπληρώσεις τα 240/χρόνο); :idea:
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Καθε μερα μονο ενα εργο (αυτο θελει η ΥΠΑ..) Αν δε σου φτανουν οι μερες τοτε θα πρεπει να πας περισσοτερους μηνες, τοσους ωστε να μαζεψεις τα απαιτουμενα εργα.
 

Air Dim

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
27/04/2014
Μηνύματα
4
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Πιο λογικό πάντως κούλη βρίσκω να ενδιαφέρονται για το πλήθος και φυσικά το είδος των εργασιών και όχι για τις ημέρες μέσα στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Σκέψου ότι αυτοί που κάνουν πρακτική κλείνουν συμφωνία για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Εαν σε αυτό το διάστημα λείψουν κάποιες μερες, που είναι απόλυτα φυσιολογικό, τότε μπορούν να αναπληρώσουν τα έργα τις ημέρες που δουλεύουν. Άλλωστε κάθε μέρα ο εκπαιδευόμενος δεν εκτελεί μόνο μια εργασία, εκτός και εκτελεί ένα task και μετά πάει για καφέ! :D Γιατί λοιπόν να μην προσμετρούνται αυτές στο OJT; :great:
Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι μου φαίνεται λογικότερο όταν καποιος καταθέσει το PER του να του ελέγχουν το πλήθος και το είδος των εργασιών και όχι να μετράνε τις ημέρες που ήταν παρόν και εκτέλεσε μόνο ένα έργο. Το ανέφερες και σύ νομίζω, "240 έργα μέσα σε ένα χρόνο". Φυσικα δε θα παρουσιάσει κάποιος 10 έργα μέσα σε μια ημέρα, αλλά πιστεύω ότι θα πρέπει να παρουσιάσει τουλάχιστον αυτά τα οποία έχει εκτελέσει. ;)
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Και ομως οσο και αν σου φαινεται παραλογο ετσι ειναι.. Θα μπορουσε κανεις να σπασει μια 100ωρη σε 30-40 tasks και με 5 100ωρες να συμπληρωσει log book. H ΥΠΑ δεν το δεχεται αυτο στο λεω απο πρωτο χερι...
 

Air Dim

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
27/04/2014
Μηνύματα
4
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Καλημέρα! Μάλλον η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση! :rolleyes: Καλή τύχη πάντως γιατί, από ότι κατάλαβα και συ δεν πρέπει να το έχεις τακτοποιήσει το θέμα ακόμη.
 
Top