Euromediterranean Airways (Failed start up 1992)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.633
Likes
2.881
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Με βάση το ιστορικό του μέλους Στέφος προέκυψε μια ακόμα ανακάλυψη της Ελληνικής πολιτικής αεροπορίας. Όπως λέει και στο κείμενο η εταιρία σχεδίαζε να ξεκινήσει πτήσεις το Καλοκαίρι του 1992 με ένα Rombac 1-11 που φυσικά ποτέ δεν πήρε γιατί δεν αδειοδοτήθηκε. Με κάποια σκόρπια στοιχεία και πληροφορίες που είχα, όταν τα ένωσα και με το κατάλληλο ψάξιμο βγήκε ότι η Euromediterranean Airways είχε δεσμεύσει ένα αεροσκάφος από τη Romavia και μάλιστα το είχε βάψει στα χρώματα της το Καλοκαίρι του 1992 στη Ρουμανία, κάνοντας και test flight. Τελικά η μη αδειοδότηση της εταιρίας ακύρωσε τη νηολόγηση και την παραλαβή του 1-11. Όμως το συγκεκριμένο παρέμεινε στα βασικά χρώματα της Ελληνικής Euromediterranean για λίγους μήνες ακόμα με τίτλους Romavia.
Και ναι, το είχα βγάλει το Σεπτέμβριο του 1992 στο Ελληνικό υποθέτοντας ότι το livery ήταν πιθανώς κάποιο πειραματικό της Romavia.

τον Απρίλιο του 1992 με κανονικά Romavia χρώματα και...

το Σεπτέμβριο με τα βασικά χρώματα της Euromediterranean
 
Για την ιστορια, το YR-BRI πεταξε καποιες πτησεις για την κυπριακη Aerotrans Airlines (εχω και την safety).
 
Διαβάζω στο blog του Στέφου:

"..., η αδειοδότηση "κολλούσε" από την ΥΠΑ, υποψιαζόμενη δάκτυλο της Οlympic Airways, ενώ δεν επέτρεπε τη νηολόγηση στα ελληνικά νηολόγια."

Ποιος ξέρει τι πραγματικά συνέβη. Εκείνη την εποχή, από τη μία είχαμε τα συγκοινωνούντα δοχεία ΥΠΑ-ΟΑ και τους επιθεωρητές με τις ανοιχτές παλάμες (με το χέρι σε οριζόντια έκταση) και από την άλλη την κάθε "κουτσή Μαρία" που ήθελε να στήσει αεροπορική εταιρεία και να κλέψει ένα κομματάκι από το μονοπώλιο της ΟΑ, με αμφιλεγόμενους πόρους (αεροπλάνα, προσωπικό κλπ).
 
  • Like
Reactions: SGM
Top