Eξόδος ΒΑe από Airbus

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

HEJ_fan

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/12/2004
Μηνύματα
151
Likes
0
H BAe ετοιμάζεται να αποχωρήσει, πουλώντας τις μετοχές που κατείχε (20%) στην Airbus, που μάλλον θα τις αγοράσει η EADS

Source: bbc.co.uk, more
 
Που σημαινει 2 τινα: 1. Το κλεισανε το μαγαζι 2. Σε λιγο θα μαθουμε για νεα μοντελλα της εταιρειας, τα οποια θα παραγονται αυτονομα... :great:
 
Oι Άγγλοι ποτέ δεν βρέθηκαν ψυχολογικά στην Ευρώπη. Από την αρχή της δημιουργίας της Airbus οι της BaE κάνανε κορδελλάκια, και ουσιαστικά η Bae μια ζωή κλείνει το μάτι στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, ειδικά στις στρατιωτικές εφαρμογές. Μάλιστα ο πρώτος κινητήρας στα Α300 θα ήταν ο RR (που αργότερα εμφανίστηκε ως RB211), αλλά ούτε κι αυτό μπόρεσαν να το κάνουν σωστά, με αποτέλεσμα να επιλεγεί ο GE (CF-6). E, τότε οι φίλοι μας την κάνανε κανονικά και ουσιαστικά οι μόνες Βρεττανικές εταιρείες με Α300 ήταν η Laker και για λίγο η DanAIR, δηλαδή μερικές μικρές charter... Η πρώτη 'αγορά' για Α320 έγινε από τη ΒCal, που τα ΄κληρονόμησε΄ στη ΒΑ αναγκαστικά και πέρασαν χρόνια για να πάρει και η ΒΑ τα 'δικά της' Α320.
 
ΛΟΝΔΙΝΟ (Dow Jones) -- Το διοικητικό συμβούλιο της British Aerospace Systems (Bae) αποφάσισε ομόφωνα να συστήσει στους μετόχους της εταιρείας να ψηφίσουν υπέρ της πώλησης -στην συνιδιοκτήτρια EADS- του μεριδίου 20% το οποίο η Bae κατέχει στη βιομηχανία εμπορικών αεροσκαφών Airbus.

Το προσφερόμενο τίμημα για τη μεταβίβαση του ποσοστού, το οποίο η διοίκηση της Bae έκρινε ως συμφέρον, ανέρχεται σε 2,75 δισ. ευρώ.

Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας αιτιολόγησε τη σύστασή του λέγοντας πως εκτιμά ότι οι βραχυμεσοπρόθεσμες προοπτικές της Airbus δεν είναι ευνοϊκές.

Οι μέτοχοι της Bae θα κληθούν να ψηφίσουν επί της πρότασης σε γενική συνέλευση που το διοικητικό συμβούλιο θα συγκαλέσει εντός του Σεπτεμβρίου.

http://www.capital.gr
 
SARIDAKIS VASILIS":u4gxqnlh said:
Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας αιτιολόγησε τη σύστασή του λέγοντας πως εκτιμά ότι οι βραχυμεσοπρόθεσμες προοπτικές της Airbus δεν είναι ευνοϊκές.

Μετάφραση 1) Πολύ σύντομα οι μέτοχοι της Αιρμπάς θα πρέπει να βάλουν χοντρά το χέρι στην τσέπη (άρα την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια πιό πρίν)

Μετάφραση 2) Θα χρειαστεί χοντρή "χεριά" γιά να μπορέσει το developement programme του Α380 να ολοκληρωθεί με επιτυχία.

Είμαι από αυτόυς που πάντα θεωρούσαν τους Βρετανούς "εκτός ευρωπαικού κλίματος" και "δούρειους ίππους" των ΗΠΑ στην Ευρώπη. Πάντα με αυτό το πρίσμα έβλεπα τέτοιες κινήσεις.

Όμως, στην συγκεκριμένη περίπτωση, υπάρχουν χοντρά πατήματα. Η Αιρμπάς έχει δώσει πολλές αφορμές για "λιποταξίες". Η ΒΑΕ έχει τεράστια χασούρα, πουλώντας την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, και με το συγκεκριμένο τίμημα. Βλέπει όμως ότι πολύ σύντομα τα πράγματα θα γίνουν (πολύ πιθάνον) χειρότερα και πάει για damage limitation.

(Κλείνει και λίγο το ματάκι του ο George W βέβαια :wink: )
 
δεν υπαρχει περιπτωση να κλεισει η airbus. οπως η boeing εχει την αμερικη ετσι και η airbus εχει την ευρωπη. στο κατω κατω η ιδια η αγορα εχει αναγκη εναν ανταγωνιστη.

σιγουρα εφαγε γερη μπατσα με το 380...αλλα οχι στα μετρα που το παρουσιαζουν τα αγγλοσαξονικα μεσα....καθε νεο αεροσκαφος εχει προβληματα νεοτητας..ποσ ομαλλον το μεγαλυτερο αεροσκφος του κοσμου και το πρωτο double decker....

εγω ειμαι αισιοδοξος για το μελλον της airbus. και οσο συμπαθω την ελευθερη οικονομια της βρετανιας αλλο τοσο με εκνευριζει...η αμερικανια τους....
 
no frills":3kfu68uq said:
το πρωτο double decker...


Σε επιασα αδιαβαστο... :P Κοιτα.. SURPRISE! Και μιλαμε για το 1950!!! ;) Και για να μη νομιζει κανεις οτι ητανε μονο ενα προτζεκτ: Η USAF ειχε 448!!!
 
ουπς.... :shock: :shock:

αν και δεν θυμιζει ..αεροπλανο αλλα περισσοτερο ντουλαπα....οντως πρεπει να διαβασω περισσοτερο...
 
Top