Φόροι & Τέλη Ο.Α.

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SARIDAKIS VASILIS

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2004
Μηνύματα
822
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki-Drama
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKV
YAHOO
vasilisminoan7@yahoo.com
Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται με τους φόρους με αναχώρηση απο την Θεσσαλονίκη σε πτήσεις εσωτερικού
Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί φόροι 26 16 και 4 euro
26 Αθήνα Χανιά Ηράκλειο και Αλεξανδρούπολη :!:
16 Λήμνος Μυτιλήνη Ρόδος Ζάκυνθος Πρέβεζα Σητεια Κεφαλονιά
4 Χίος Σάμος Κέρκυρα Σκύρος
Γιατί τόσο μεγάλη διάφορα και με τι κριτήρια :?:
 
Στην πρώτη περίπτωση (Αθήνα, Ηράκλειο, Ρόδος κλπ κλπ) υπολογίζονται 12 ευρώ υπέρ Δημοσίου (φόρος GR), 4 ευρώ επασφάλιστρο και 10 ευρώ επίναυλος. Σύνολο 26

Στη δεύτερη περίπτωση έχουμε "επιδοτούμενο" δρομολόγιο, όπου δεν επιβάλλεται επίναυλος, οπότε έχουμε: 12 ευρώ υπέρ δημοσίου και 4 ευρώ επασφάλιστρο

Στην τρίτη περίπτωση έχουμε πτήσεις, η απόσταση των οποίων είναι τόσο μικρή που δεν επιβάλλεται ο φόρος υπέρ ελληνικού δημοσίου και ισχύει μόνο το επασφάλιστρο, ήτοι 4 ευρώ. Τα σημεία μεταξύ των οποίων ισχύει αυτή η εξαίρεση είναι συγκεκριμένα (πχ AOK-KSJ, RHO-KZS, KSO-KZI). Ανέτρεξα στο σχετικό κεφάλαιο του Galileo και βρήκα τα εξής σκέλη:

THE FOLLOWING INTRA GREECE SECTORS ARE EXEMPT FROM THE GR TAX
ATH-JTY-ATH
MJT-SMI-MJT
ATH-JIK-ATH
ATH-LRS-ATH
ATH-MLO-ATH
ATH-SKU-ATH
SKG-SMI-SKG
SKG-JKH-SKG
LXS-RHO-LXS
LXS-MJT-LXS
LXS-JKH-LXS
AOK-KSJ-AOK
MJT-RHO-MJT
RHO-KSJ-RHO
RHO-AOK-RHO
RHO-KZS-RHO
 
Ευχαριστώ παιδιά..
Παράλογο πάντως η Κέρκυρα 4 και η Αλεξανδρούπολη(που θέλω να πάω) 26
Με την ΟΑ080 μπορείς να κόψεις για Χίο που έχει λίγο φόρο και χαμηλό ναύλο 57+4=61 και να κατέβεις Λήμνο 70+16=86 η και
Μυτιλήνη 82+16=98 :D
 
aakunz":1jqn5x6r said:
Στην τρίτη περίπτωση έχουμε πτήσεις, η απόσταση των οποίων είναι τόσο μικρή που δεν επιβάλλεται ο φόρος υπέρ ελληνικού δημοσίου και ισχύει μόνο το επασφάλιστρο, ήτοι 4 ευρώ. Τα σημεία μεταξύ των οποίων ισχύει αυτή η εξαίρεση είναι συγκεκριμένα (πχ AOK-KSJ, RHO-KZS, KSO-KZI).
Μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι; Αν και δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με το θέμα, ψάχνοντας ανακάλυψα πχ. ότι από Θεσσαλονίκη προς Κέρκυρα, Χίο και Σάμο ή από Άκτιο προς Σητεία χρεώνονται EUR4,00. Μήπως τα επιδοτούμενα δρομολόγια είναι αυτά στα οποία δε χρεώνεται ούτε φόρος, ούτε επίναυλος;
SARIDAKIS VASILIS":1jqn5x6r said:
Με την ΟΑ080 μπορείς να κόψεις για Χίο που έχει λίγο φόρο και χαμηλό ναύλο 57+4=61 και να κατέβεις Λήμνο 70+16=86 η και Μυτιλήνη 82+16=98
Είναι λογικό, αφού σε αντίθεση με το Θεσσαλονίκη-Λήμνος και το Θεσσαλονίκη Μυτιλήνη ο ναύλος από Θεσσαλονίκη για Χίο επιδοτείται κι έτσι είναι χαμηλός, γλιτώνεις και τους φόρους.
 
Re: Φόροι Ο.Α.

Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί SMI-ATH
η ΟΑ χρεώνει 30 € φόρους και η Α3 αντίστοιχα 15 €
ξέρω ότι η ΟΑ έχει περισσότερους φόρους αλλά διπλάσιους?
μου φαίνεται υπερβολικό!
στο κάτω κάτω δεν είναι πτήση εξωτερικού να χρησιμοποιεί φυσούνα για να το δικαιολογήσω …
 
Re: Φόροι Ο.Α.

Το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα στο παρελθόν. Η ΟΑ χρεώνει τον επίναυλο στους φόρους ενώ η Α3 τον ενσωματώνει στο ναύλο.

Ουσιαστικά, οι φόρος σε αυτήν την περίπτωση είναι €12 + €3 επασφάλιστρο.

(Το τόπικ θα έπρεπε πιο σωστά να λέγεται "Φόροι & Τέλη ΟΑ")
 
Re: Φόροι Ο.Α.

red_fly9":1v07h6or said:
στο κάτω κάτω δεν είναι πτήση εξωτερικού να χρησιμοποιεί φυσούνα για να το δικαιολογήσω …
Τις φυσούνες δεν τις χρησιμοποιούν μόνο οι πτήσεις εξωτερικού. Τα stands επιλέγονται ανάλογα του προγραμματισμού, των διαθέσιμων χώρων και στο αν η πτήση είναι από/για χώρα Σένγκεν ή μη. Με συγχωρείτε για το οφάκι!
 
Re: Φόροι Ο.Α.

al.porto":2mjsac9h said:
Τις φυσούνες δεν τις χρησιμοποιούν μόνο οι πτήσεις εξωτερικού.

Φίλε al.porto μηπως εισαι λιγο out of topic? Φόροι & Τέλη Ο.Α.
φυσικά και γνωρίζω ότι τις φυσούνες τις χρησιμοποιούν και πολλές πτήσεις εσωτερικού αλλά η βασική απορία μου στη συγκεκριμένη παράθεση ήταν για τους φόρους και όχι για τις φυσούνες!
Αν ήσουν επίσης και λίγο πιο παρατηρητικός θα προσεχές ότι μίλησα για πτήση SMI- ΑΤΗ που η ΟΑ πραγματοποιεί με ATR 42 και ATR 72 όποτε θα ήταν αδύνατο να χρησιμοποιήσει φυσούνα στη συγκεκριμένη πτήση εσωτερικού…

Φυσικά και ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει οποία παράθεση θέλει…
Αλλά καλά θα ήταν η απάντηση να έχει σχέση με την ερώτηση - απορία του αλλού…
 
Οι φόροι και τα τέλη που πληρώνει κάποιος επιβάτης και που συμπεριλαμβάνονται στα πεδία TAXES/FEES/CHARGES ενός ηλεκτρονικού ή μή εισιτηρίου, δεν έχουν απολύτως καμμία σχέση με το τί ground services θα έχει ένα αεροπλάνο σε οποιοδήποτε ελληνικό αεροδρόμιο.

Τα ground services εξαρτώνται από τη σύμβαση που έχει συνάψει η εταιρεία με τον εξυπηρετητή της αλλά και από τις επιχειρησιακές δυνατότητες ενός αεροδρομίου.
 
Top