ΓΑΜΗΛΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

GIORGOS PARROS

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2004
Μηνύματα
72
Likes
0
Περιοχή
CHIOS GREECE
Το ταξίδι που θα σας περιγράψω όσο το δυνατόν καλύτερα το σχεδίαζα ένα μήνα. Ολα ήταν κανονισμένα από Ελλάδα (μετακινήσεις (αεροπορικές, ακτοπλοικές και με τρένο) ξενοδοχεία και οι περισσότερες εκδρομές ήταν κλεισμένες.Το ταξίδι επιγραμματικά έχει ως εξής
1)Κυριακή 2/11 Χίο Αθήνα AEGEAN
2)Δευτέρα 3/11 Αθήνα Ντόχα QATAR
3)Δευτέρα 3/11 Ντόχα Μπανγκοκ QATAR
4)Τρίτη 4/11 Μπανγκοκ Συδνευ Ωκλαντ Emirates
5)Κυριακή 8/11 Ροτορούα Ουέλλινγκτον Air New Zealand (οperated by air nelson)
6)Tετάρτη 12/11 Queenstown Christchurch Air New Zealand (operated by mount Cook)
7)Πέμπτη 13/11 CRISTCHURCH Mελβούρνη (Air New Zealand)
:cool:Σάββατο 15/11 Μελβρούρνη Σύδνευ (qantas)
9)Δευτέρα 17/11 Σύδνευ Μπανγκοκ (emirates)
10)Τρίτη 18/11 Mπανγκοκ Ντόχα (qatar)
11)Τρίτη 18/11 Ντόχα Αθήνα (qatar)
12)Τετάρτη 19/11 Αθήνα Χίο AEGEAN

Η επιλογή των δύο εταιρειών για Νέα Ζηλανδία έγινε για λόγουσ κόστους. Η qatar μέχρι Μπανγκόκ και επιστροφή από Αθήνα κόστισε 613 ευρώ και το σκέλος Μπανγκόκ Ώκλαντ και Σύδνευ Μπανγκόκ με emirates κόστισε 530 ευρώ. Σύνολο 1143 ευρώ όταν η emirates για όλο το ταξίδι από Αθήνα μέσω Ντουμπάι κόστιζε 1650 ευρώ
Συνεχίζεται................
 
GIORGOS PARROS":jvrz1l68 said:
5)Κυριακή 8/11 Ροτορούα Ουέλλινγκτον Air New Zealand (οperated by air nelson)...

Κατ' αρχήν να σου ευχηθώ βίον ανθόσπαρτον.
Άαααχχχ....Δρομολόγιο φετίχ για μένα που ονειρεύομαι κάποια στιγμή να κάνω. Από την πόλη των γκέυζερ και της γεωθερμικής ομορφιάς, στην πόλη των ανέμων. Γη, φωτιά, νερό και αέρας...Περιμένω με ανυπομονησία το trip report σε αυτή την υπέροχη χώρα. Που εύχομαι να μην έρχεται με ρυθμό σαλιγκαριού, σαν κάποιου άλλου μέλους που επισκέφτηκε την περιοχή... :D
 
Ξεκινήσαμε στις 9,30 το πρωί από το Φάληρο με τον ηλεκτρικό και μετά για το μετρό για Αεροδρόμιο. Άφιξη στις 11 στο αεροδορόμιο με ταυτόχρονη άφιξη του αεροσκάφουσ της QATAR που θα μας μετέφερε στη Ντόχα.Η αναχώρηση προγραμματισμένη για τις 12,45
Η ουρά στο check in μεγάλη κυρίως από Ινδούς και Πακιστανούς οι οποίοι κουβαλούσαν τηλεοράσεις καινούργιες μαζί τους. Μετά το Check in (είχαμε κάνει προκράτηση θέσεων τις 11ΑΒ) περάσαμε τοςυ ελέγχους και κατευτθυνθήκαμε στην πύλη. Η QATAR σε όλα τα δρομολόγια που κάναμε μαζί της ξεκινάει την αναγγελία των αναχωρήσεων της πολύ νωρίς με αποτέλεσμα στις 12 να βγάζει τελευταια αναγγελία.
Το αεροσκάφος γεμάτο κατά 90% κυρίως από άνδρες.
Ξεκολλήσαμε από τη φυσούνα στις 12,40 και αφήσαμε το διάδρομο στις 12,55. Η πτήση ήταν αδιάφορα με το Α7-ADG του οποίου το εσωτερικό ήταν σε άριστη κατάσταση. Οι αεροσυνοδοί ήταν ευγενικοί και εξυπηρετικοί χωρίς να υπερτερούν από άλλες εταιρείες. Μετά από 2,5 ώρες πτήσεις η θέα από το παράθυρο χάθηκε λόγω της πυκνής νέφωσης που υπήρχε και ταυτόχρονα ξεκίνησαν και μερικές αναταράξεις. Η άφιξη στη Ντόχα έγινε εν μέσω ελαφρών αναταράξεων και με το σκοτάδι να έχει απλωθεί στην αραβική πόλη με αποτέλεσμα να μη φαίνεται τίποτα. Η άφιξη έγινε στις 17,25 τοπική ώρα. Το αεροπλάνο δεν πήγε σε φυσούνα με αποτέλεσμα κατά την είσοδο στο λεοφωρείο να καταλάβουμε τι σημαίνει ζέστη αλλα ευτυχώς για ελάχιστα λεπτά.
Κατά την άφιξη μας στο αεροδρόμιο ξαναπερνάμε από έλεγχο όσοι έχουμε ανταπόκριση και προσπαθούμε να γεμίσουμε τις τρείς ώρες που έχουμε μέχρι την αναχώρηση μας για Μπανγκόκ σε αυτό το αδιάφορο και κάτω του μετρίου αεροδρόμιο.Μετά από μία βόλτα που ούτως άλλως σύντομη θα ήταν στα ελάχιστα duty free και τον καφέ που ήπιαμε στις 19,45 ξεκίνησε η αναγγελία για την επιβίβαση της πτήσης μας η οποία αναχωρούσε στις 20,50.Επιβίβαση στα λεωφορεία και μετά από μία σύντομη διαδρομή σταθμεύσαμε μπροστά στο Α330-300 Α7-ΑΕD που μετά από 6,30 ώρες πτήσης θα μας προσγείωνε στην Μπανγκόκ.
Το αεροσκάφος είχε πληρότητα περίπου 70%. Οι θέσεις μας (17KG) πρόσφεραν εξαιρετική θέα του κινητήρα. Το αεροπλάνο σε άριστη κατάσταση. Οι προσωπικές οθόνες με την τεράστια επιλογή παιχνιδιών μουσικής ειδήσεων αλλά και του χάρτη με τη διαδρομή έκαναν τις ώρες του ταξιδιού να περάσουν χωρίς να το καταλάβουμε καθόλου.To μόνο αρνητικό ήταν ότι οι κάμερες (μπροστίνή και κάτω) δε λειτουργούσαν και δε μπορούσες να παίξεις διπλό παιχνίδι.
Το φαγητό εξαιρετικό με επιλογή δύο γευμάτων. Το πρωινό ήταν μικρό και αδιάφορο. Στις 2 το πρωί βιολογική ώρα και στις 7 ώρα Ταυλάνδης προσγειωθήκαμε στο Σουβαρναμπούμι. Εκεί ξεκίνησε μία μικρή ταλαιπωρία με την αναμονή στην ουρά για τον έλεγχο των διαβατηρίων και τη φωτογράφηση από τους πάντα γελαστούς Ταυλανδούς.Το αεροδρόμιο δε μπόρώ να πω ότι μου άρεσε αν και δε μπορώ να πω ότι δεν ήταν εντυπωσιακό.
Μετά από περίπου μία ώρα από τη στιγμή που προσγειωθήκαμε πήραμε τις αποσκευές και ξεκίνησε το δίλλημα αν θα πάμε στην πόλη για μία βόλτα ή στο ξενοδοχείο που είναι στο αεροδρόμιο(ΝΟVOTEL).Η επόμενη πτήση με την EMIRATES για Σύδνευ Ώκλαντ αναχωρούσε στις 19,30.Τελικά από το δίλλημα μας έβγαλε το κλίμα της Μπανγκόκ με την αφόρητη ζέστη και υγρασία που νιώσαμε μόλις αφήσαμε τη δροσιά του κλιματιζόμενου χώρου του αεροδρομίου.
Βγαίνοντας από το αεροδρόμιο σε πλησιάζουν πάρα πολλοί Ταυλανδοί για μεταφορά στην πόλη.Αφού τους αποφύγαμε ευγενικά (διότι είναι όπως πάντα γελαστοί) κατευθυνθήκαμε στη στάση που περνάει το λεωφορείο του ξενοδοχείου κάθε 15 λεπτά το οποίο μας μετέφερε στο ξενοδοχείο μετά από διαδρομή 5 λεπτών.Εκεί άρχισαν οι υποκλίσεις, η ενοχλητική μερικές φορές πίεση για κουβάλημα των αποσκευών το άνοιγμα των πορτών λες και είμαστε αξιωματούχοι. Μετά το πρωινό που φάγαμε (μάλλον μεσημεριάνό θα το ονόμαζα) από τα φαγητά που είχε αποσυρθήκαμε για ύπνο καθότι δεν είχαμε κοιμηθεί καθόλου στο αεροπλάνο και μας περίμενα ακόμη 14 ώρες ταξιδιού.
Μας ξύπνησε η δυνατή βροχή που έπεφτε στις 3,30 το απόγευμα.Είχε έρθει η ώρα για το αεροδρόμιο και check in στην ΕΜΙRATES.Η αίθουσα αναχωρήσεων τεράστια αλλά η ουρά στην εταιρεία μέτρια οπότε τελειώσαμε σχετικά γρήγορα. Αφού περάσαμε πάλι το έλεγχο των διαβατηρίων με τη φωτογράφηση και μια μικρή βόλτα στα αφορολόγητα κατευθυνθήκαμε στην πύλη που θα ξεκινούσε η επιβίβαση για Σύδνευ.
 
καταπληκτικό και επικοδομητικό ταξίδι :D
 
Το Α6-ΕΒΜ 777-300 ήρθε στην ώρα του από Μπανγκόκ. Θα αποβιβάζονταν όλοι και μετά θα συνέχιζε με νέους επιβάτες αλλά και όσους δεν έμειναν στην ΒΚΚ για Σύδνευ Ώκλαντ. Η αποβίβαση άργησε να ολοκληρωθεί με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η επιβίβαση η οποία επίσης καθυστέρησε.
Αντί της προγραμματισμένης 19,30 ώρα αναχώρησης τελικά αφήσαμε την Ασία με μία ώρα καθυστέρηση. Η διαδρομή ήταν πάνω από Σιγκαπούρη Ινδονησία και θα έπιναε την Αυστραλία στη Βορειοδυτική της ακτή και μετά θα την διέσχιζε διαγώνια με προορισμό το Σύδνευ.
Το αεροσκάφος ασφυκτικά γεμάτο. όλες οι φυλές του κόσμου μαζεμένες.
Η πτήση μας θα διααρκούσε 8,30 ώρες. Το σύστημα ψυχαγωγίας μπορώ να το χαρακτηρίσω ελαφρώς καλύτερο από της Κατάρ λόγω της λειτουργίας της μπροστινής κάμερας, αλλά και ότι μπορούσες να παίξεις διπλό παιχνίδι με το κάποιον άλλο.
Στο φαγητό υπήρχε επιλογή μεταξύ μοσχαριού και κοτόπουλου.Μετά και το μάζεμα των δίσκων το αεροπλάνο κοιμήθηκε. Πολύ καλή εντώπωση αφήνει ο έναστρος ουρανός που εμφανίζεται στην οροφή της καμπίνας με το σβήσιμο των φώτων.Η πτήση ήταν χωρίς καθόλου αναταράξεις.Σιγά σιγά άρχισε αν ξημερώνει και ήδη είχαμε πιάσει την Αυστραλία. Σε λίγο σερβιρίστηκε το πρωινό χωρίς να είναι κάτι το εξαιρετικό. Με όλα αυτά ξεκίνησε η κάθοδος μας για το αεροδρόμιο του Σύδνευ στο οποίο προσγειωθήκαμε στις 9 το πρωί τοπική ώρα.Σε πρώτο πλάνο ήταν το 380 της SINGAPOURE.Στο Σύδνευ έγινε ότι και τη Μπανκόκ. Θα βγαίναμε όλοι από το αεροπλάνο και όσοι είχαμε προορισμό το Ώκλαντ μαζί με τους υπόλοιπους από Σύδνευ θα επιβιβαζόμαστε σε 45 λεπτά πάλι.
Το αεροδρόμιο του Σύδνευ το φανταζόμουν πιο εντυπωσιακό. Δε μπορώ να ξέρω ίσως ήταν και το μέρος που πήγαμε με την emirates.
Σε 45 λεπτά ξεκινήσαμε πάλι την επιβίβαση με νέο πλήρωμα για Ώκλαντ. Το αεροπλάνο ήταν γύρω στο 30% γεμάτο. Η πτήση μας θα διαρκούσε 2,30 ώρες. Σε 15 λεπτά μετά την απογείωση ξεκίνησαν οι ανατράξεις και άναψε το προσδεθείτε. Μας κέρασν ένα μικρό σαντουιτσάκι με χυμούς και καφέδες.
Πραγματικά μετά από 2,30 ώρες στις 15,00 τοπική προσγειωθήκαμε στο Ώκλαντ εν μέσω αναταράξεων. Εκεί δίπλα μας μόνο αεροπλάνα της AIR NEW ZEALAND και της BLEU PACIFIC.
Μετά την αποβίβαση και τον έλεγχο διαβατηρίων στο οποίο έπρεπε να δείξεις ότι έχεις ήδη εκδώσει το εισητήριο της επιστροφής (λες και όταν ήθελα να μείνω θα με εμπόδιζε το εισητήριο που θα είχα εκδώσει) πήραμε τις αποσκευές και περνάμε από δεύτερο έλεγχο να δηλώσουμε αν κουβαλάμε μαζί μας τρόφιμα κυρίως ή ζώα.Άλλη καθυστέρηση εκεί.Μετά πό μία και μισή ώρα αφότου φτάσαμε μπήκαμε στο λεωφορείο που θα μας οδηγούσε στην πόλη. Η διαδρομή ήταν μέσα σε καταπράσινους λόφους με μονοκατοικίες όλες με τον κήπο τους και όλα τα σπίτια ξύλινα.
Μετά από 45 λεπτά φτάσμε στο κέντρο της πόλης στην οποία δεσπόζει ο πύργος SKY TOWER 328 μέτρων ο οποίος είναι το πιο ψηλό κτίριο στο νότιο ημισφαίριο.Το ξενοδοχείο μας ήταν το GRAND SKY CITY HOTEL ακριβώς δίπλα στον πύργο και στο αδελφάκι ξενοδοχείο SKY CITY HOTEL.Το ξενοδοχείο που μέναμε ήταν πάντε αστέρων κατασκευής 2006 με τιμή 130 ευρώ με πρωινό. Μετά την τακτοποίηση στο δωμάτιο στις 18,00 κάναμε μπάνιο και κάναμε το λάθος να ξεκουραστούμε λίγο με αποτέλεσμα να ξυπνήσουμετην άλλη μέρα στις 6 το πρωί τοπική.
Μετά το πρωινό το οποίο ήταν όντων 5 αστέρων (μέχρι και φιλέτα κρέατος είχε) χωρίς όμως μεγάλη ποικιλία τυριών που κανένα ξενοδοχείο δεν έιχε στην Νέα Ζηλανδία ξεκινησαμε την περιήγηση στην πόλη. Η πόλη αρχιτεκτονικά δεν εντυπωσιαζει τον επισκέπτη πέραν μερικών κτιρίων. Το λιμάνι όμως με τα χιλιάδες ιστιοφόρα είναι ότως εντυπωσιακό. Μέσα στην πόλη υπάρχουν πάρκα και είναι περιτρυγιρισμένη με θάλασσα και πράσινο. Πάνω από τον πύργο που ανεβήκαμε ήταν όντως εντυπωσιακά. Το φαγητό τους πέραν των τεράστιων μπριζολών οι οποίες είναι κόκκινες μέσα ακόμη και όταν τους πεις πολύ καλά ψημένες είανι αδιάφορο. ΌΛη η πόλη γεμάτη ινδικά ταυλανδέζικα και κινέζικα.Το βράδυ παρόλο που ήταν ανοιξη είχε πολύ κρύο. Φυσικά και η θερμοκρασία της ημέρας δεν είχε καμία σχέση με τη δική μας θερμοκρασία την άνοιξη.Πήγαμε στο ξενοδοχείο νωρίς καθότι αύριο θα ξεκινούσαμε στις 7 το πρωί για σπηλιές WAITOMO και το απόγευμα άφιξη στη Ροτορούα.
Το λεωφορείο της GREAT SIGHTS ήρθε και μας πήρε στις 7 από το ξενοδοχείο. Μετά από μία βόλτα στα υπόλοιπα ξενοδοχεία να πάρουμε επιβάτες ξεκινήσαμε στις 8 για WAITOMO. Την εκδρομ'ή την είχα κλείσει από το ιντερνετ από Ελλάδα και περιλάμβανε τη διαδρομή ΏΚΛΑΝΤ ΡΟΤΟΡΟΥΑ μέσω WAITOMO με ξενάγηση και είσοδο στα σπήλαια και γεύμα.Η διαδρομή ήταν καταπράσινη με τις αγελάδες να κυριαρχούν έναντι των προβάτων.
Το σπηλαιο ήταν πολύ εντυπωσιακό αλλά όλα τα λεφτά ήταν η βόλτα με την βάρκα μέσα στο σπηλαιο και η είσοδος μας σε ένα χώρο που η οροφή του ήταν γεμάτη πυγωλαμπίδε ςπου νόμιζες ότι ήταν ο ουρανός. Το γεύμα δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο και ξεκινήσαμε για Ροτορούα όπου στις 17,00 μας άφησε το λεωφορείο στο ξενοδοχείο.Μετά την τακτοποίση στο δωμάτι ήρθαμε σε επαφή με τη μύρωδιά του θείου που πλανάτε στην πόλη ,λ'ογω του ηφαιστειογενούς υπεδάφους.Πήγαμε στο γραφείο τουρισμού και κλείσαμε μία εκδρομή για το βράδυ σε ένα παραδοασικό χωριό των Μαορί που θα είχε επίδειξη πολεμική και φαγητό και εκδορμή για την άλλη μέρα στα THERMA PARKS WAIMAGOU KAI WAITAPOU.Η επίσκεψη στους Μαορί ήταν άκρως τουριστική με πολλόυς ιάπωνες και αμερικανούς τουρίστες που ενθουσιάζονταν με τα πάντα. Τέλος πάντων δεν είχαμε επιλογή άλλη να τους δούμε και αρκεστήκαμε σε αυτό το άκρως τουριστικό σόου.
Την άλλη μέρα το πρωί το μικρό λεωφορείο ήρθε από το ξενοδοχείο και μετά από πάλι μία σύντομη βόλτα στα κοντινά ξενοδοχεία ξεκινήσαμε για τα πάρκα που ανέφερα πιο πάνω.Αυτά είναι 30 χιλιόμετρα έξω από την πόλη και ότι και να πώ είναι λίγα. Το μόνο δυσάρεστο η μυρωδια όπως από αποχέτευση. Υπάρχουν λίμνες που βράζουν, το έδαφος βγάζει καπνό από μέσα σύννεφα καπνού ξαφνικά γεμίζουν την περιοχή.Επίσης υπάρχει η θερμοπηγή της LADY KNOX η οποία κάθε μέρα στις 10,15 εκτοξεύει νερό και ατμό μέχρι 35 μέτρα ύψος.
Ήταν όντως εντυπωσιακά.
Την άλλη μέρα ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο της Ροτορούα (μισή ώρα έξω από την πόλη με το λεωφορείο). Η πτήση μας θα ήταν Ροτορούα Ουέλλινγκτον με την AIR NEW ZEALAND (αλλά γίνεται με αεροπλάνο που έχει το σήμα της air new zealand και μπροστά γράφει με μικρά γράμματα Αir Nelson
Συνεχίζεται
 
Την Κυριακή μετά το πρωινό ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο της Ροτορούα. Μετά το check in πληρώσαμε 10 δολλάρια Νέας Ζηλανδίας για φόρο. Το αεροδρόμιο μικρό αλλά πανέμορφο. Το παράξενο είναι ότι δεν υπήρχαν πουθενά μηχανήματα ελέγχου χειραποσκευών και ούτε μας έγινε έλεγχοσ κατά την επιβίβαση στο αεροπλάνο. Το ΖΚ-ΝΕΕ ήταν στην ώρα του και ξεκινήσαμε στις 11 για Ουέλινγκτον. Η πληρότηατ ήταν γύρω στο 50%. Μετά από μία πολύ ωραία διαδρομή πάνω από πεδιάδες λίμνες και χιονοισμένο βουνό άρχισε η κάθοδος για το αεροδρόμιο της Ουέλινγκτον. Μετά από μία ώρα πτήσης αποβιβαστήκαμε και πήραμε το λεωφορείο για την πόλη. Η πόλη αν εξαιρέσεις το λιμάνι και μερικά ωραία κτίρια δε λέει και πολλά πράγματα. Αλλά λίγο έξω από την πόλη οι μονοκατοικίες μέσα στο πράσινο είναι δείγμα της ποιότητας ζωής που απολαμβάνουν. Στην Ουέλινγκτον μείναμε μόνο μία μέρα και τη Δευτέρα 10/11 το πρωί επιβιβαστήκεμα στο πλοίο της INTERSILANDER για το PICTON (λιμάνι στο βόρειο άκρο του νότιου νησιού).Η διαδρομή διήρκεσε τρεις ώρες της οποίας η τελευταία ώρα ήταν μέσα από φιόρδ και θύμισε έντονα Νορβηγία. Μείναμε στο PICTON μία ώρα και μετά πήραμε το τρένο για CRISTCHURCH. To ταξίδι είναι 5 ώρες και διασχίζει την ανατολική πρευρά του νότιου νησιού. Δυστυχώς έβρεχε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού και δεν απολάυσαμε εικόνες όπως θέλαμε.Το εισιτήριο πλοίο τρένο ήταν ένα ενιαίο και το είχα εκδώσει από την ιστοδελίδα των τρένων της Νέας Ζηλανδίας. Τις αποσκευές μας τις δώσαμε στο check in Του πλοίου και τις παραλάβαμε από το σταθμό του τρένου.
Στις 11/11 Τρίτη πήραμε το λεωφορείο από CHRISTCHURCH για QUEENSTOWN δυτικά και νότια του νησιού.Η διαδρομή διαρκεί 8 ώρες και διασχίζει το βουνό AORAKI. λίμνες βουνά και πρόβατα κυριαρχούσαν στη διαδρομή Το λεωφορείο και ο οδηγός (οδήγηση αλλά και επεξήγηση των περιοχών που περνούσαμε ήταν άψογη). Και να φανταστείτε ότι δεν ήταν τουριστικό αλλά το αντίστοιχο ΚΤΕΛ. Καμία σχέση δηληδή με Ελλάδα.
Άφιξη στο QUEENSTOWN το απόγευμα και βόλτα φαγητό. Την επόμενη μέρα βόλτα γύρω από τη λίμνη και το απόγευμα στο αερδορόμιο γία την επιστροφή μας στο CHRISTCHURCH. Το αεροδρόμιο όπως αυτό και της Ροτορούα μικρό αλλά καινούργιο και πολύ προσεγμένο. Και αυτό δεν είχε έλεγχο. Περίεργο.
Το ΑΤR 72 της MOUNT COOK αλλά με μεγάλα γράμματα της AIR NEW ZEALAND ήρθε στην ώρα του. Επιβίβαση και πληρότητα πάλι γύρω στο 50%. Εντυπωσιακή διαδρομή πάνω από λίμνες αλλά και το χιονισμένο MOUNT COOK . Άφιξη στο CHRISTCHURCH μετά από 50 λεπτά. Τελευταία βόλτα στην πόλη αλλ΄΄α και στη Νέα Ζηλανδία.
Την Πέμπτη 13/11 πρωινό ξύπνημαστις 4 για αναχώρηση με πτήση της AIR NEW ZEALAND για Μελβούρνη.Η επιβίβαση καθυστέρησε 40 λεπτά λόγω ομίχλης. Το Α-320 είχε προσωπικές οθόνες με κάμερα μπροστινή αλλά τα καθίσματα πολύ στενά. Η πτήση ήταν σχεδόν γεμάτη. Μετά πό 3,30 ώρες χωρίς καμία ανατάραξη προσγιεωθήκαμε στη Μελβούρνη.
Αναμονή 1,30 ώρα για έλεγχο διαβατηρίων αλλά και για να δηλώσουμε τι τρόφιμα έχουμε μαζί μας. Μεγάλη ταλαιπωρία.
Μετά από όλα αυτά πήραμε το λεωφορείο για το κέντρο της πόλης. Κατά την άφιξη στο σταθμό λες το ξενοδοχείο που πας και επιβιβάσεσαι σε μικρότερα λεωφορειάκια που σε πάνε στο ξενοδοχείο.
Η πρώτη εντύπωση της μελβούρνης δεν ήταν καλή. Ξεκινήσαμε τη βόλτα μας από μία κλειστή αγορά που κυριαρχούσαν τα ελληνικά μαγαζιά (κάτι σαν τη Βαρβάκειο). Η μέρα κύλισε με βόλτα στους κεντρικούς δρόμους αλλά και στο ποτλάμι και στο πάρκο.
Την επόμενη πραγματοποιήσαμε ολοήμερη εκδρομή που περιλάμβανε διαδρο΄μή με ατμοκίνητο τρέονο επίσκεψη σε οινοποιίο και τλελος σε ζωολογικό κήπο με καγκουρώ και κοάλα.
Το Σάββατο 15/11 στις 12,00 είχαμε την πτήση με την QANTAS για Σύδνευ.Το αεροδρόμιο της Μελβούρβνης για τις εσωτερικές πτήσεις δεν μου έκανε καλή εντύπωση . Παλιά κτίρια, άθλιες τουαλέτες.Επιβίβαση στο 767 VH - OGJ και μετά από 1,10 φτάσμε Σύδνευ.Το αεροπλάνο γεμάτο.Και έχει κάθε μία ώρα πτήση.
Τρένο για το κέντρο της πόλης . Βόλτα στα κλασικά φαντάζομαι όπερα γέφυρα Ντάρλινκγ Χάρμπορ.Την Κυριακή βόλτα στα ίδια και τη Δευτερα 17/11 ήρθε η ώρα της επιστροφής. Φτάσαμε στο αεροδρόμιο 3 ώρες πριν την πτήση.Το αεροδρόμιο δεν έιχε κίνηση. Εμείς φεύγαμε στις 19,50 για Μπανγκόκ. Η αναχώρηση ήταν στην ώρα της με το 777 Α6 ΕΒΝ . Η πληρότητα πρέπει να άγγιζε το 100% από όλες τις φυλές του κόσμου. Στο πλήρωμα υπήρχαν και 2 έλληνες αεροσυνοδοί.Οι αναταράξεις κράτησαν 3 ώρες και έγινα αιτία να σταματήσει το σερβίρισμα. Μόλις αφήσαμε την Αυστραλία το ταξίδι συνεχίστηκε χωρίς την παραμικρή ανατάραξη. Στις 1 το πρωί τοπική ώρα Ταυλάνδης φτάσαμε στην BKK. Αποβίβαση έλεγχο διαβατηρίων και αμέσως για ύπνο στο ΝOVOTEL αεροδρομίου. Τοπρώί στης Τρίτης στις 7 πάλι στο αεροδρόμιο για check in με την Κατάρ για Αθήνα μέσω Ντόχας.Η απογείωση στις 8,50 σύμφωνα με το πρόγραμμα στο Α7-ΑCA A330-200 το οποίο δε συγκρίνονταν με το 330-300 του πηγαιμού για ΒΚΚ.Το΄σέρβις και η εξυπητρέτηση ήταν άψογα. Άφιξη στην άμμο του Κατάρ στις 12,15 τοπική ώρα και στις 14,00 αναχώρηση για Αθήνα. Το αεροδρόμιο δεν προσφέρατι και για αναμονή περισόττερων ωρών οπότε δε μας πείραξε.Επιβίβαση στο Α321 και επιστραφή στην Αθήνα μετά από πτήση με πληρότητα γύρω στο 50% και διάρκεια 5 ώρες.
Ζητάω ζυγνώμη για την καθυστέρηση ολοκλήξρωσης του trip report και σας ευχαριστώ που το διαβάσατε
 
Top