Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Re: Israel,Tel Aviv

Αυτό σημαίνει ότι 1 shekel = 0,20 euro

(Λεπτομέρεια:η λέξη "shekel" είναι κλιτή,ο πληθυντικός της είναι shekalim.Δέν είναι όπως το ευρώ που είτε ένα ευρώ πούμε είτε δεκαπέντε,πάλι "ευρώ" θά τό πούμε,ακόμα και στά Ελληνικά :D ).
 
Re: Israel,Tel Aviv

Καλησπέρα,

Αυτά που γνωρίζω σχετικά με τα διαβατήρια είναι ότι όντως μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα με κάποιες άλλες χώρες στην περίπτωση που υπάρχει Ισραηλινή στάμπα.

Στην Αγγλία μπορεί κάποιος να έχει 2 διαβατήρια. Για παράδειγμα οι περισσότεροι αεροσυνοδοί στην ΒΑ. Όταν επικοινώνησα με την Ελληνική πρεσβεία για να ρωτήσω αν κάτι τέτοιο ήταν δυνατό, απλά αρχίσανε τα γέλια.....

Πρέπει βέβαια να πω ότι δεν έιναι μόνο η Ισραηλινή σφραγίδα αυτή που προκαλεί προβλήματα. Όταν τον περασμένο χειμώνα ξεκινήσαμε διανυκτερεύσεις στην Τρίπολη/ Λιβύη, μας είχαν στείλει μία λίστα για τον προορισμό που έλεγε καθαρά ότι πληρώματα που είχαν διαβατήρια με Ισραηλινή και Ελβετική σφραγίδα δεν θα μπορούσαν να δουλέψουν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.

ΟΑ277
 
Χθές βράδυ, εν όσο ήμουνα σταθμευμένος κοντά στο αεροδρόμιο της Λάρνακας, βλέπω μια Eurocypria να πλησιάζει για προσγείωση. Τελικά έκανε go around/aboarded landing. Θα μπορούσε κάποιος να μου πει για ποιούς λόγους για παράδειγμα δεν προσγειώνεται ένα αεροσκάφος; Και ειδικά στη Λάρνακα; Βέβαια δεν θα ξέρετε με ακρίβεια το γιατί, αλλά θα μπορούσατε να μου πείτε τι μπορεί να συνέβη; Ευχαριστώ !
 
μπορεί να υπήρχε κάτι στον διάδρομο
 
Επιπλέον μπορεί να ήρθε πολύ ''ψηλός'' μην έχοντας υπολογίσει καλά ή ότι το touch θα το έκανε πολύ μέσα στο διάδρομο με αποτέλεσμα το υπολοιπόμενο διαθέσιμο μήκος να μην κρίθηκε από το πλήρωμα ασφαλές.
Ή ακόμα το προηγούμενο προσγειωθέν α/φ δεν είχε προλάβει να ελευθερώσει το διάδρομο με αποτέλεσμα να παραβιαστούν τα ελάχιστα.
Πολλοί μπορεί να είναι οι πιθανοί λόγοι..
 
Επιπλεον, λεγεται "aborted" και οχι "aboarded" landing ;) :)
 
Το πιο πιθανόν να είναι αυτό με το ύψος. Γιατί δεν υπήρχε άλλο αεροσκάφος στον διάδρομο, καθώς το τελευταίο είχε προσγειωθεί 15-20 λεπτά πριν ! Όσο για τον ορισμό, προφανώς σκεφτόμουνα κάτι άλλο όταν το έγραφα ! :p
 
Αναδημοσιεύω από ΑTWonline :

Emirates chooses GP7200s to power new A380s
Emirates Airline and Group Chairman and Chief Executive Ahmed Bin Saeed Al-Maktoum signed an agreement here yesterday for additional Engine Alliance GP7200s to power the 32 A380s ordered at the ILA Berlin Air Show. Total value of the deal, which includes a Fleet Management Agreement and spare engines, is approximately $4.8 billion over the life of the contract, Engine Alliance said.

Η παραπάνω τιμή συμπεριλαμβάνεται στο ποσό των 11,5 δισ US dollars, που ήταν το ύψος του συμβολαίου με την Airbus; Γενικότερα ξέρει κανείς αν στην τιμή τιμοκαταλόγου ενός αεροσκάφους που δίνουν οι κατασκευαστές συμπεριλαμβάνεται το κόστος των κινητήρων, το οποίο συνήθως αντιπροσωπεύει ποσοστό 25 - 40% της αξίας του αεροσκάφους.
Ευχαριστώ πολύ.
 
Την ίδια απορία έχω κι εγώ και δεν βρίσκω κάτι σχετικό στο ιντερνετ. Ωστόσο, ξέρω ότι πχ σε μια μεγάλη παραγγελία, η αεροπορική κάνει παζάρια τόσο με τον κατασκευαστή του α/φους όσο και με τον προμηθευτή κινητήρων. Λογικά, για να αναφέρονται τα ποσά χωριστά μάλλον η τιμή δεν περιλαμβάνει τους κινητήρες.

Γενικά, το θέμα των κινητήρων είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον ειδικά στα narrow body όπου γίνεται ένας χαμός και πρέπει να παίζονται χοντρά παιχνίδια που δεν ξέρουμε κι ούτε θα μάθουμε. Ίσως απαιτεί μεγαλύτερη προσοχή απο όλους μας καθώς η επιτυχία ενός μοντέλου εξαρτάται πλεόν κι απ' τους διαθέσιμους κινητήρες, με πρόσφατο παράδειγμα της σειράς C της Βοmbardier. Γιατί ναι μεν η Bombardier πάει να βγάλει α/φος με έναν διαθέσιμο κινητήρα όπου στηρίζεται και η δημοφιλία του αλλά ο ίδιος κατασκευαστής (PW/IAE) ετοιμάζει τον ίδιο κινητήρα με μεγαλύτερη δύναμη για τα Airbus.

Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα, ας τα μοιραστεί μαζί μας...
 
Οι κινητήρες αποτελούν ξεχωριστό συμβόλαιο, δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος τους στην αγορά του αεροσκάφους.

Στην Boeing, το κόστος κινητήρων για wide-bodies κινείται μεταξύ του 25% για το 777 (με κριτήριο βάσης τον GE90-115) και 30-32% για το 787 (ανάλογα με τον κινητήρα GEnx ή RR Trent 1000)
 
Top