Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ακριβως και πεζει παρα πολυ μεγαλο ρολο τι ειδους συμφωνια γινει (πχ τα τρεντ μπορεις να τα "πληρωνεις" ανα ωρα μαζι με συμβολαιο συντηρησης/αντικανταστασης και πολλα αλλα)
 
Τώρα άκουσα ότι οι ελεγκτές σήμερα τήρησαν αυστηρά το όριο χωρητικότητας του εναέριου χώρου στα 44 αεροσκάφη.
Σε αυτό οφειλόταν οι καθυστερήσεις.

Υπό άλλες συνθήκες ο εναέριος χώρος μέχρι πόσα αεροσκάφη έχει;

Στο site με το radar που δεν καλύπτει όλη την Ελλάδα έχω δει μέχρι και 70 αεροσκάφη.
 
Τι είναι τα CTOTS αν το γράφω καλά ?
 
Γεια σας και από μένα, ήθελα να εκφράσω μια απορία, καθ' ότι μη ειδικός με τα αεροπορικά ή καλύτερα ασχετος,που όμως έχει πετάξει καμιά 10ριά φορές εντός Ευρώπης και 2 υπερατλαντικά. Επίσης να προσθέσω ως εισαγωγή ότι είμαι από αυτούς που φοβούνται πολύ τις πτήσεις, χωρίς όμως να παθαίνω υστερίες (προς το παρόν)...
Επέστρεφα χθες στο ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟ από ευρωπαικό προορισμό και κατά τη διαδικασία προσγειώσεως, περίπου 1,5λεπτό πριν την προσγε'ιωση και καμιά 300άρα ίσως μέτρα από το έδαφος, το αεροπλάνο χάνει απότομα ύψος, βουτάει, κόβονται σε όλους τα γόνατα, ακούγεται ενα ωωω από πολλούς επιβάτες (εγώ κρατήθηκα), και πριν προλάβουμε να συνελθουμε, μετά από 20 δευτερόλεπτα μια δεύτερη βουτιά, ένα δεύτερο ωωω, αυτή τη φορ'α ελάχιστα πάνω από το έδαφος (νομίσαμε οτι ήρθε το τέλος) και ακολουθεί μια μετριότατη προσγείωση με 2-3 χοροπηδήματα και αίσθηση ότι το αεροσκάφος ισορροπεί εναλλάξ πότε στον ένα,πότε στον άλλο τροχο.
Ξαναλέω οτι είμαι φοβητσιάρης, αλλά σημειώνω οτι και στο πήγαινε μας πήγε ο ίδιος πιλότος (χαρακτηριστικό όνομα), πραγματοποιώντας πάλι παρόμοια προσγείωση (λέγαμε χαριτολογώντας ελπίζουμε να μην γυρίσουμε με το ίδιο αεροσκάφος γιατί πάνε οι ρόδες, αλλά δεν εισακουστήκαμε). Η απορία μου αφορά κυρίως στο θέμα με τις βουτιές,που ήταν και το πιο τρομακτικό: Είναι δυνατό να είναι κενό αέρος τόσο χαμηλά και με τέτοια λιακάδα, οπότε τον αδικώ τον άνθρωπο, είναι κάτι άλλο, ή έχει ευθύνη ο πιλότος πραγματοποιώντας εν γένει μια αδέξια διαδικασία προσγείωσης?Περιττό να πω οτι κατεβήκαμε παγωμένοι οι περισσότεροι...Παρακαλώ για τα φώτα σας
 
Τέτοια ακριβώς βουτιά μου έτυχε και μένα λίγο πριν προσγειωθούμε στο Ελ. Βενιζέλος.
Ήταν η πτήση 0Α412 με Α340 από Νέα Υόρκη. Μου κόπηκε η ανάσα !!!!!!!!!
 
http://www.youtube.com/watch?v=_QTZKP1w_KY

Φυσικά αυτό είναι το Narita (τι αεροδρομιάρα) και όχι το LGAV αλλά και πάλι...

Και αν τα πράγματα γίνουν σκούρα... http://www.youtube.com/watch?v=pL2wm3DJ ... re=related

Προσέξτε πως το Go Around γίνεται στα minima πριν οι κινητήρες πάνε στο ρελαντί αλλά και με... full flaps extended (αν δεν απατώμαι).
 
http://www.youtube.com/watch?v=SZJbr9KNmTs μάλλον αυτό ein το καλύτερο παράδειγμα windshear....αλλα η βουτιά δe νομίζω να έχει να κάνει με αυτό αλλα με αέριες μάζες που είναι ένα πολλή σύνηθες φαινόμενο το καλοκαίρι...όσο αναφορά το bouncy landing ήταν κακοί υπολογισμοί του πιλότου σε συνδυασμό με κάποιου είδους crosswinds....
 
Έτσι ακριβώς.Οι απότομες βυθίσεις είναι πιο συχνές το καλοκαίρι και κατά τη διάρκεια της μέρας λόγω της θέρμανσης αερίων μαζών και της απότομης ανόδου τους σε μεγαλύτερα ύψη όντας πλέον ελαφρότερες.Αν τώρα συνδυάζονται και με ισχυρούς ανέμους (ένα μελτεμάκι 20kt είναι αρκετό) τότε γίνεται και πιο έντονο.Και ας μην είναι απαραίτητα και crosswind.
Επίσης τέτοιες βυθίσεις παρατηρούνται (χωρίς αυτό να έχει εφαρμογή στο συγκεριμένο παράδειγμα στο LGAV-με μικρή εξαίρεση ίσως προσγείωση στο 03R) όταν στην τελική μέχρι το κατώφλι υπάρχουν εδαφικές εξάρσεις ή κάποιος γκρεμός οπού εκεί και μικρότερης έντασης να είναι ο άνεμος παρατηρούνται απότομες αυξομειώσεις της κατεύθυνσης του.
 
Δηλαδή αυτές οι βυθίσεις συμβαίνουν όχι σπάνια αν κατάλαβα, ιδίως καλοκαίρι και με αεράκι (νομίζω είχε λίγο την Τρίτη).Είναι όμως επικίνδυνες, μπορούν να οδηγήσουν σε ατύχημα?
 
Top