Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δυστυχώς ναι, είναι ιδιωτικές... και ακόμα χειρότερα, άμεσα ή έμμεσα εισηγμένες στο χρηματιστήριο (NYSE ή NASDAQ). Καπιταλιστική μαυρίλα..
 
H A3 923 αυτή τη στιγμή, αλλά και η FR, και οι δυο απο Κύπρο για Θεσσαλονίκη, πετάνε πάνω απο την Τουρκία, και όχι "ξυστά", αλλά αρκετά μέσα.
Δεν έχει τύχει να το ξαναδώ, και τις 4 φορές που πήγα εγώ στην Κύπρο, όλες περάσαμε οριακά ξυστά απο την Τουρκία, με την τελευταία φορά πριν ένα μήνα.
Τα φώτα σας παρακαλώ.
 
Εγω παντως που κοιτω συνέχεια το Fr24 εχω δει πολλές φορές αεροσκαφη να εισέρχονται μεσα απο την Τουρκία οπως στην περίπτωση που αναφέρεις.
Ειναι πιστεύω ανάλογα του Flight Plan σε ποιο αεροδιαδρομο θα πεταξει κλπ.
Ας ακουστούν και άλλες απόψεις,γιατι ενδέχεται να κανω λάθος.
 
YCNZ":3dco2ysh said:
H A3 923 αυτή τη στιγμή, αλλά και η FR, και οι δυο απο Κύπρο για Θεσσαλονίκη, πετάνε πάνω απο την Τουρκία, και όχι "ξυστά", αλλά αρκετά μέσα.
Δεν έχει τύχει να το ξαναδώ, και τις 4 φορές που πήγα εγώ στην Κύπρο, όλες περάσαμε οριακά ξυστά απο την Τουρκία, με την τελευταία φορά πριν ένα μήνα.
Τα φώτα σας παρακαλώ.
Πολύ συνηθισμένο πλέον από Aegean, Ryan και Blue air. Η Aegean ήταν η τελευταία που υιοθέτησε αυτό το route καθώς για τους δικούς της λόγους προτιμούσε all the way Ελληνικό και Κυπριακό FIR όμως το δέλεαρ των λιγότερων μιλίων είναι σημαντικο.
 
Γνωρίζει κανείς τον λόγο ύπαρξης αυτού του "καρούμπαλου" σε αεροσκάφος της germanwings; Απ οσο γνωρίζω αυτή ειναι η κεραία για wifi. Ή οχι;

https://www.jetphotos.com/photo/8523534
 
Μήπως είναι κεραία ADS-B;
Σαν αυτην μου μοιάζει.
 
Αν δεν κάνω λάθος είναι για το SatCom.
 
spinal":1su9s4mt said:
YCNZ":1su9s4mt said:
H A3 923 αυτή τη στιγμή, αλλά και η FR, και οι δυο απο Κύπρο για Θεσσαλονίκη, πετάνε πάνω απο την Τουρκία, και όχι "ξυστά", αλλά αρκετά μέσα.
Δεν έχει τύχει να το ξαναδώ, και τις 4 φορές που πήγα εγώ στην Κύπρο, όλες περάσαμε οριακά ξυστά απο την Τουρκία, με την τελευταία φορά πριν ένα μήνα.
Τα φώτα σας παρακαλώ.
Πολύ συνηθισμένο πλέον από Aegean, Ryan και Blue air. Η Aegean ήταν η τελευταία που υιοθέτησε αυτό το route καθώς για τους δικούς της λόγους προτιμούσε all the way Ελληνικό και Κυπριακό FIR όμως το δέλεαρ των λιγότερων μιλίων είναι σημαντικο.

Γνωρίζει κανένας τί λόγος μπορεί να υπάρχει για να προτιμά η Aegean μεγαλύτερη διαδρομή :?:
 
Η Τουρκία δεν αναγνωρίζει την Κυπριακή Δημοκρατία και κλείνει τον εναέριο χώρο στα αεροπλάνα με νηολόγιο 5B- . Θυμάμαι, ότι οι πτήσεις προς Μόσχα με τις Κυπριακές Αερογραμμές, διαρκούσε 1 ώρα παραπάνω από τις αντίστοιχες με Aeroflot.

Αυτό βέβαια, δεν έχει να κάνει με την Αιγαίου. Ενδεχομένως η Αιγαίου να φοβάται τυχόν αρνητική δημοσιότητα στην Κύπρο, αφού λογικά θα πρέπει να καταβάλλει τέλη διέλευσης στους Τούρκους και να θεωρηθεί ότι μέρος του εισιτηρίου που καταβάλλουν οι Κύπριοι, καταλήγει στα ταμεία μίας εχθρικής προς αυτούς χώρας.
 
Πριν λίγα λεπτά έβγαλα βίντεο την ΕΚ-210 .
Παρατηρήστε στο 5ο δευτερόλεπτο μέχρι το 11ο πως από την ΑPU βγαίνει μια διακεκομμένη λευκή γραμμή.

Τι είναι ;;

https://www.youtube.com/watch?v=nwrstxX ... e=youtu.be
 
Top