Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

aris320":3goq9mg4 said:
Την Παρασκευή το Fokker 70 (5B-DDF) εκτελώντας την CYF190/191 ήταν αόρατο από το Flight Radar ενώ τις άλλες φορές φαίνεται κανονικά.


Ξέρετε τι μπορεί να έγινε και να φαινόταν αόρατο από το ραντάρ;

Με εκτίμηση.

Υπάρχει δυνατότητα ο operator να αιτηθεί να μην φαίνεται η πτήση live στο flight radar 24. Η πτήση πιθανόν να είναι διαθέσιμη για playback μετά την ολοκλήρωση της.

Δεύτερη περίπτωση είναι να έγινε dispatch(σύμφωνα με το MEL) με το mode S εκτός λειτουργίας (τα υπόλοιπα modes του transponder σε λειτουργία). Από ότι είχα διαβάσει, οι δεκτές του flight Radar μπορούν να εκμεταλλευτούν μόνο τις πληροφορίες του mode S. Σε αυτήν την περίπτωση η πτήση δεν είναι διαθέσιμη ούτε για playback.
 
Ξέρει κανείς να μου πει πως διαγράφουμε έναν λογαριασμό στο Flight Radar;

Γιατί θέλω να διαγράψω έναν από τους λογαριασμούς που έχω στο Flight Radar καθώς μπερδεύτηκα και καταλαθος δημιούργησα δύο διαφορετικούς λογαριασμούς με διαφορετικά email και έναν από αυτούς θέλω να τον διαγράψω αλλά δεν ξέρω πως γίνεται.

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
 
Αν και δεν είναι αεροπορική απορία :
download.png
 
Καλησπέρα. Πριν από μερικές μέρες ταξίδευα με τον σκύλο μου και 2 φίλους από ΑΑΑ-ATH-BBB με χρόνο μετεπιβίβασης 60 λεπτά. Καθώς η πρώτη πτήση είχε 40 λεπτά καθυστέρηση, μας άλλαξαν τη δεύτερη πτήση, νομίζοντας πως θα τη χάσουμε λόγω της καθυστερημένης άφιξης. Φτάνοντας όμως στην Αθήνα μας ενημέρωσε ο connection ambassador πώς η επιβίβαση για τη δεύτερη πτήση δεν είχε ξεκινήσει και πώς αν τρέξουμε θα την προλάβουμε. Όπως και έγινε. Όταν φτάσαμε στην πύλη αναχώρησης υπήρχαν γύρω στους 35-40 επιβάτες που δεν είχαν ακόμα επιβιβαστεί. Μετά από συνεννόηση του gate agent με την Α3, μας μετέφεραν πάλι στην κανονική πτήση. Μετά απο περίπου 3 λεπτά ενημερώθηκα πώς τελικά δεν μπορώ να πετάξω, καθώς δεν είχαν αρκετό χρόνο για να φορτώσουν τον σκύλο στο cargo. Να σημειώσω πώς το πρώτο αεροσκάφος στάθμευσε στη θέση A32 και η επόμενη πτήση αναχωρούσε από την πύλη Α12. Οι φίλοι μου επιβιβάστηκαν κανονικά και φορτώθηκαν και οι αποσκευές τους. Αφού παρέλαβα τον σκύλο, πήγα στο γραφείο της Α3 και μου προσέφεραν διαμονή σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, καθώς η επόμενη πτήση ήταν το επόμενο πρωί. Δεν αποδέχτηκα το ξενοδοχείο, καθώς η μεταφορά προς και από το ξενοδοχείο με εναν σκύλο, το κλουβί του και μια αποσκευή με ταξί θα ήταν αδύνατη. Αφού πέρασα όλη τη νύχτα στο αεροδρόμιο, έφτασα στον τελικό μου προορισμό με 8 ώρες καθυστέρηση. Οι απορίες μου είναι οι εξής:
1) αφού οι αποσκευές πρόλαβαν να φορτωθούν στο δεύτερο αεροσκάφος, γιατί δεν πρόλαβαν να φορτώσουν και τον σκύλο? Η δεύτερη πτήση αναχώρησε τελικά με 30 λεπτά καθυστέρηση.
2) μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση για καθυστερημένη άφιξη στον τελικό προορισμό ή το δικαίωμα αυτό αναιρείται καθώς μου προσέφεραν διαμονή σε ξενοδοχείο? Και αν ναι, ποιό θα ήταν το ποσό? Η πρώτη πτήση ήταν περίπου 1200 μίλια και η δεύτερη περίπου 600.
3) η συνεργασία με το ξενοδοχείο στο αεροδρόμιο έχει λήξει? Όταν ρώτησα αν υπάρχει διαθεσιμότητα σε αυτό, μου είπε αμέσως όχι. Κοιτάζοντας όμως στην ιστοσελίδα τους, υπήρχαν διαθέσιμα δωμάτια.
4) αν έκλεινα μόνος μου δωμάτιο στο ξενοδοχείο του αεροδρομίου, θα μου επέστρεφαν τα χρήματα? Ρωτάω γιατί τον Αύγουστο θα πετάξω με τις ίδιες πτήσεις και με τον σκύλο και θα ήθελα να ξέρω, σε περίπτωση που επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό.

Ευχαριστώ!
 
1) Δεν είναι δικό σου πρόβλημα και ο σκύλος δεν είναι αποσκεύη
2) Ναι, εφόσον φταίει η εταιρεία για την αρχική της καθυστέρηση και όχι πχ μια απεργία ή κακός καιρός. Το σύνολο (250Ε ή 400Ε) εξαρτάται από την απόσταση ΑΑΑ-ΒΒΒ. Air passenger rights - Your Europe
3) Μπορεί να μην είχαν διαθέσιμα για το fare της σύμβασης με την Α3 αλλά γενικά το ξενοδοχείο είναι συχνά φουλ απ'ότι καταλαβαίνω και οι πιλότοι κλπ έχουν προτεραιότητα.
4)Νομίζω δύσκολο να απαντηθεί, εκτός αν κάποιος ξέρει κάποιον κανόνα από μέσα. Η Α3 σου προσέφερε ξενοδοχείο και μεταφορά (φαντάζομαι). Το ότι εσύ έχεις σκύλο που δεν χωράει σε ταξί δεν είναι δικό της θέμα. Υπάρχει κάτι που λέγεται reasonable cost αλλά νομίζω αυτό είναι όπως τους πιάσει και ανάλογα με το ποιος είσαι (δεν θα κάνουν το ίδιο σε έναν business/gold και σε έναν άλλο) και πού θα πέσεις.
 
Καλημέρα σε όλη την κοινότητα!
έχω κλείσει εδώ και 7 μήνες αεροπορικά εισιτήρια για πτήση της Aegean ( ΗΕR-FRA ) μεσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου Invlolatus(Skyscanner).Ενώ είναι πολύ τυπικοί μέχρι τώρα με την αλληλογραφία τους σχετικά με την πτήση, όρους κράτησης κτλ , μέχρι σήμερα, λίγες μέρες πριν την πτήση δεν μου έχουν στείλει το PNR αλλά αντ'αυτου έναν 8ψηφιο κωδικό που εικάζω είναι του συστήματος τους κ σε καμμία περίπτωση συμβατός με PNR.
Η αιτιολογία τους είναι ότι επειδή είναι ταξιδιωτικό πρακτορείο τα δεδομένα των επιβατων προωθούνται στην αεροπορική 72-48 ώρες πριν την πτήση και ότι μόνο 48 ώρες πριν την πτήση ο κωδικός τους θα λειτουργήσει για το check (Aegean check-in policy).
Όπως καταλαβαίνετε πολύ φοβάμαι ότι δεν υπάρχει κράτηση και επιβεβαιώνεται η άποψη ότι σε αυτές τις περιπτώσεις το φθηνότερα θα βγει στο τέλος ακριβότερα. Θα ήθελα την γνώμη σας. Έχουν καμμία βάση αυτά που λένε; Έχετε εμπειρία με την εν λόγω εταιρεία; Να κλείσω αλλά εισιτήρια, "πληρώνοντας" την "εξυπνάδα" μου να εμπιστευτώ, σχεδόν χίλια ευρώ, σε μια εταιρεία αμφιβόλου ποιότητας ή να περιμένω μέχρι την ημερομηνία που ανοίγει το check in; Σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να πάω στο αεροδρόμιο περιμένοντας στην ουρά για να μου πούνε ότι δεν υπάρχει κράτηση στο όνομα μου..
Ευχαριστώ και καλή συνέχεια σε όλους!
 
Last edited by a moderator:
@alipkok:
Ζήτα τους ολόκληρο τον αριθμό εισιτηρίου (ξεκινάει από 390) καθώς και το PNR.
Δεν νομίζω ότι έχουν καμία βάση αυτά που σου λένε.
Δεν υπάρχει λόγος να προωθήσουν στην αεροπορική τα στοιχεία σου 2 μέρες πριν, όταν έχεις κλείσει και πληρώσει 7 μήνες πριν.
Αν πχ 2 μερες πριν εχουν εξαντληθει οι θεσεις;
Επίσης πάρε τηλ στην Aegean, εξήγησε την κατάσταση και προσπάθησε να δεις αν με το ονοματεπώνυμο μπορούν να σε εξυπηρετήσουν (στο να εντοπίσουν αν το όνομά σου βρίσκεται στην πτήση και να σου δωσουν το PNR)

Εννοείται ότι δεν θα περιμένεις να φτάσεις στο αεροδρόμιο, αλλά 48 ώρες πριν που ανοίγει το τσεκιν πρέπει να έχεις το PNR και τον αριθμό εισιτηρίου.

Δες και τις κριτικες στο Google: Invlolatus - Google Suche
"we couldn't check in online and it made us very confused at first. However, we were able to solve this by calling Lufthansa and getting our booking number and checking in. Involatus should simply pass this information on to customers, which would probably improve some reviews."

Όπως καταλαβαίνεις, από εδω και πέρα μόνο απευθείας στην αεροπορική.

Αν έχει email, στείλε εγγράφως το αίτημά σου στην εταιρία αυτή, ώστε σε κάθε περίπτωση να είσαι καλυμμένος για chargeback στην τραπεζική σου κάρτα σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Πλήρωσες με πιστωτική;
 
Last edited:
Ευχαριστώ πολύ, μίλησα σήμερα με την Αιγαίου και να είναι καλά με εξυπηρέτησαν(αφού πρώτα έγινε η απαραίτητη ταυτοποίηση). Επιβεβαιώνει η Αιγαίου ότι υπάρχει κράτηση στην πτήση για όλα τα μέλη της οικογένειας μου οπότε όλα καλά! Την ίδια στιγμή αναμένω απάντηση από τον πράκτορα με τους αριθμούς εισιτήριων . Ευχαριστώ και πάλι και οφείλω να πω ότι ο τουριστικός πράκτορας είναι αξιόπιστος, απλά η πρακτική των κρατήσεων είναι διαφορετική από αυτήν που είχα συνηθίσει , γεγονός που δημιούργησε ανασφάλεια. Εν τέλει όπως είπε κ αλλος χρήστης στα Google reviews της εταιρείας, θα διευκόλυναν την κατάσταση αν απλά ζητούσαν από τους πελάτες να επιβεβαιώσουν την κράτηση τους με την εκάστοτε αεροπορική .
Καλή βδομάδα και καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους!
 
Last edited by a moderator:
@alipkok: Από την Aegean δεν μπορούσαν να σου δώσουν το PNR? Ώστε να μπορεσεις να κάνεις και checkin?
 
@ariadgr μου το έδωσαν και μπόρεσα να δω την κράτηση, με περιορισμούς επιλογών βέβαια, όπως αναμενόταν. Ελπίζω την Πέμπτη το check-in να δουλέψει. Το σημαντικό είναι ότι υπάρχει κράτηση, στην χειρότερη να χρειαστεί να κάνω check-in στο αεροδρόμιο
 
Top