Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

giorgosk

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2008
Μηνύματα
1.083
Likes
112
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGLR
Είμαι λίγο άσχετος με τα αεροπορικά θέματα.

Δηλαδή ραδιοβοήθημα υπάρχει και στη σκόπελο;

Με δυο λόγια τι περίπου κάνει;

Ευχαριστώ !!!!!
 

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.781
Likes
140
Ναι υπάρχει ραδιοβοήθημα στην Σκόπελο. Ραδιβοήθηματα δεν υπάρχουν μόνο σε αεροδρόμια (terminal) αλλά και σε άλλα σημεία (en route), ορίζοντας τους αεροδιαδρόμους.
 

Adverse Yaw

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/08/2007
Μηνύματα
18
Likes
0
To ραδιοβοηθημα στα Σκοπια ειναι το PEP NDB. Το southbound traffic ομως απο εκει θα επρεπε να διερχεται πρωτα απο το Κοσσυφοπεδιο (αν υποθεσουμε οτι ακολουθει τον UB1). Λιγο δυσκολο, αφου εξακολουθει να ειναι no-fly zone. Καποιο direct απο TALAS για νοτια ειναι ισως πιθανοτερο.
 

flying Doc

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2007
Μηνύματα
1.771
Likes
181
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EBBR
Χειριστήριο Airbus.

Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω σε τι χρησιμεύουν τα κουμπιά στο χειριστήριο (joystick) των Airbus.
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.220
Likes
623
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Μια λειτουργια που ξερω σιγουρα ειναι οτι με παρατεταμενο πατημα ενος απο τα κουμπια, ο χειριστης που εχει εκεινο το stick παιρνει και τον ελεγχο. Σιγουρα κανουν και και αλλο, αλλα το αφηνω σε κανεναν πιο Pro απο εμενα.
 

Tolisshow

Business-Class-Member
Εγγραφή
12/10/2008
Μηνύματα
463
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Στο stick υπάρχει ενα κόκκινο κουμπί το οποίο πατώντας το ο κυβερνήτης απενεργοποιεί τον αυτόματο και έχει ο ίδιος τον έλεγχο..μόλις o αυτόματος απενεργοποιηθεί,ακούγεται η κόρνα απενεργοποιήσης και ξαναπατάει το κόκκινο κουμπί για να σταματήσει..ίδιο στικ υπάρχει και απο την πλευρά του F/Ο
 

Nontas

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/04/2007
Μηνύματα
351
Likes
97
Εδώ υπάρχουν όλες οι πληροφορίες περί sidestick συγκεντρωμένες:

 

air_boy

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
185
Likes
1
Περιοχή
Θεσσαλονίκη - Aλεξανρούπολη
Πιθανό σύστημα οπλισμού μαχητικών αεροσκαφών

Λοιπόν ξέρετε μου ήρθε μια σκέψη/ιδέα για την οποία και προβληματίστηκα κάπως,

Σκέφτομαι.. Γιατί τα μαχητικά(αυτά που γνωρίζω εγώ τουλάχιστον), έχουν πυραύλους/ρουκέτες/όπλα κτλ τα οποία είναι για στόχους οι οποίοι βρίσκονται μπροστά από το αεροπλάνο? Και σκέφτομαι.. αφού όλα τα μαχητικά τον κίνδυνο τον αντιμετωπίζουν από πίσω(από πίσω αναχαιτίζονται από αντίπαλα αεροπλάνα και τέλος πάντων οι αντίπαλες ρουκέτες πάντα αν τα χτυπήσουν θα τα χτυπήσουν πιθανότατα από πίσω) .. γιατί να μην έχουν και κάποιους πυραύλους οι οποίοι αντίστοιχα θα εκτοξεύονταν προς τα πίσω (δηλαδή προς τα αντίπαλα αεροπλάνα από τα οποία προσπαθούν να ξεφύγουν ή από τα οποία και αναχαιτίστηκαν). Γιατί το μόνο σύστημα άμυνας που έχουν είναι τα flares? φυσικά η δομή του αεροπλάνου είναι τέτοια ώστε να αντέχει όσο το δυνατόν καλύτερα στα χτυπήματα, και σίγουρα θα έχουν και κάποιο άλλο μέσο άμυνας, αλλά το βασικό σύστημα για ένα lockαρισμένο αεροπλάνο να αποφύγει την αντίπαλη ρουκέτα που κατευθύνεται προς τα πάνω του έτοιμη να το καταστρέψει είναι τα flares!

Εγώ το φαντάζομαι δηλαδή να έχουν κάποιες ρουκέτες στραμμένες προς τα πίσω έτοιμες να lockαρουν τα αντίπαλα αεροπλάνα ή να έχουν κάτι το οποίο θα εκτοξεύετε προς τα πίσω και θα προκαλεί ζημιά στα αεροσκάφη που ακολουθούν. :rolleyes:

[λίγο παιδικές σκέψης.. αλλά μου φαίνονται εφικτές να πραγματοποιηθούν και ίσως και πολύ πρακτικές].. :mrgreen:


Περιμένω τις απαντήσεις σας [αν υπάρχει τέτοιο σύστημα του οποίο την ύπαρξη αγνοώ θα ήθελα πολύ να μου το πείτε]
 

nikos_k.

Business-Class-Member
Εγγραφή
15/08/2007
Μηνύματα
410
Likes
0
Περιοχή
Always Somewhere
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει και δυτικό αεροσκάφος (έστω και πειραματικό) που να έχει τη δυνατότητα εγκλωβισμού και βολής στόχων στο πίσω ημισφαίριo,
αλλά οι Ρώσοι φυσικά και διαθέτουν :cool:
Τσέκαρε το SU-35 :thx:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35
 

al.porto

Business-Class-Member
Εγγραφή
08/10/2007
Μηνύματα
306
Likes
0
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αδυναμία τοποθέτησης ραντάρ στο πίσω μέρος του αεροσκάφους, το οποίο θα σαρώνει την αντίστοιχη περιοχή. Επίσης, οι πύραυλοι που χρησιμοποιούνται στην αερομαχία, λειτουργούν με υπέρυθρη καθοδήγηση (ΑΙΜ - 9, IRIS - T κλπ), βλέπωντας τα θερμά σημεία του αεροσκάφους όπως για παράδειγμα το ακροφύσιο του κινητήρα. Συνεπώς, είναι δύσκολο να εγκλωβιστεί ένα αεροσκάφος με μικρή μετωπική επιφάνεια και χαμηλό υπέρυθρο ίχνος.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Ρώσοι έχουν πειραματιστεί με αυτό το ενδεχόμενο στα νεότερα μοντέλα της οικογένειας του Su - 27, αλλά παραμένει άγνωστο αν υπήρξαν αξιόλογα αποτελέσματα. Επίσης, τα αεροσκάφη που ενδέχεται να φέρουν ραντάρ στο "κεντρί", θα αργήσουν αρκετά χρόνια να καταστούν επιχειρησιακά.
 
Top