Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δεν ξέρω άμα πρέπει να ανοιχτεί θέμα με LGGG traffic,άλλα μπορεί κανένας να μου πει το Σάββατο πρωί,πάνω από το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού, το ελικοφόρο που πέρασε κατα τις 12μιση-1? Και κάτι άλλο,τα overflies που βλέπουμε συνήθως τις πρωινές ώρες,τι αεροσκάφη και εταιρίες είναι συνήθως,όπως και προορισμούς? Σήμερα παρατήρησα ενα 340 (?) κατα τις 12:30,γνωρίζει κανα λαγωνικό τι εταιρία και τι "εργαλείο" ήταν? Προερχόταν από UB1 και πρέπει να έστριψε για UL995 ή UL607


ευχαριστώ
 
giorgosk":pvei0oc5 said:
Γνωρίζει κανείς σας τα αεροσκάφη από κεντρική Ευρώπη ( Γερμανία, Ελβετία κ.τ.λ )για να πάνε Ιαπωνία ποια περίπου πορεία ακολουθούν;
Νομιζω απο ταξιδι που ειχα κανει για Οζακα απο CDG πως περναι βορεια και πανω απο Ρωσια.
 
Βλέποντας διάφορες φωτογραφίες από Ελληνικές εταιρίες είδα και μια με ένα Α-340 πάνω από την Κέρκυρα με contrails.
Το σχόλιο ήταν το Α-340 της ΟΑ για JFK.

Ας με διαφωτίσει κάποιος που έχει ταξιδέψει για Νέα Υόρκη.


Η πορεία που ακολουθούν τα α/φ από Αθήνα για Νέα Υόρκη είναι μέχρι την κεντρική Ευρώπη και μετά στρίβουν για Αμερική η ανεβαίνουν πιο βόρεια μέχρι την Αγγλία και μετά στρίβουν για Νέα Υόρκη;

Ευχαριστώ !!!!!
 
Αν θυμάμαι καλά, περνάνε από Γιάννενα, Κέρκυρα, Ιταλία, Άλπεις, πάνω από Γαλλία και βγαίνουν στον Ατλαντικό από νότια της Μ.Βρετανίας.
 
ivan_the_pilot":1yrox8f8 said:
Δεν ξέρω άμα πρέπει να ανοιχτεί θέμα με LGGG traffic,άλλα μπορεί κανένας να μου πει το Σάββατο πρωί,πάνω από το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού, το ελικοφόρο που πέρασε κατα τις 12μιση-1? Και κάτι άλλο,τα overflies που βλέπουμε συνήθως τις πρωινές ώρες,τι αεροσκάφη και εταιρίες είναι συνήθως,όπως και προορισμούς? Σήμερα παρατήρησα ενα 340 (?) κατα τις 12:30,γνωρίζει κανα λαγωνικό τι εταιρία και τι "εργαλείο" ήταν? Προερχόταν από UB1 και πρέπει να έστριψε για UL995 ή UL607


ευχαριστώ

Ειναι πολυ γενικη η ερωτηση σου, φιλε Ιβαν, αλλα για το 340 των 12μιση μπορω να σου πω με 90% βεβαιοτητα οτι ειναι της Swiss, η πτηση 255 (για TLV νομιζω),και ειναι καθημερινο. ;)
 
Έχει κανείς από σας φωτογραφία με τους αεροδιάδρομους πάνω από την Ευρώπη;

Αν όχι κάποιο λινκ στο οποίο μπορούμε να τους βρούμε;

Ευχαριστώ !!!!
 
giorgosk":qp4vow9a said:
Η πορεία που ακολουθούν τα α/φ από Αθήνα για Νέα Υόρκη είναι μέχρι την κεντρική Ευρώπη και μετά στρίβουν για Αμερική η ανεβαίνουν πιο βόρεια μέχρι την Αγγλία και μετά στρίβουν για Νέα Υόρκη;
Μάλλον το δεύτερο ;)
Όμως εξαρτάται από διάφορους παράγοντες (ως συνήθως στην αεροπορία :) )
Για την υπέρπτηση του Ατλαντικού, τα αεροσκάφη που δεν έχουν περιορισμούς ETOPS, ακολουθούν τα NATRACKS (North Atlantic Tracks).
Αυτά αλλάζουν κάθε ημέρα, κυρίως ανάλογα με τη θέση των jetstreams, ώστε οι χειριστές να επιλέξουν το βέλτιστο track
για να φτάσουν στην απέναντι όχθη!
Οπότε, το πρώτο waypoint του track θα καθορίσει και το πώς το αεροσκάφος θα ταξιδέψει πχ από Αθήνα μέχρι το πρώτο waypoint του επιλεχθέντος track!
Πάντως όλα τα tracks ξεκινούν από νοτιοδυτικά του Ηνωμένου Βασιλείου μέχρι και βορειοδυτικά της Ιρλανδίας!
 
Λογικά ο διάδρομος αυτός θα έχει πολύ κίνηση.
 
Μια ερώτηση για τους φίλους των 747: Τα winglets των 744 είναι σχεδιασμένα από την ίδια την boeing ή από την aviation partners boeing που έχει φτιάξει και για 757,737 classics κ 767?


Ευχαριστώ :mrgreen:
 
Μια ερώτηση

Όταν πας να κλείσεις εισιτήριο μέσω internet σου βγάζει δυο τιμές Low Fare & Flexible Fare.

Τι σημαίνουν αυτά; Η πρώτη τιμή με Low Fare είναι πολύ χαμηλότερη.
 
Top