Ωστόσο όμως,οι περισσότερες από τίς εταιρείες που αναφέρεις είχαν πάρει το -μικρότερο καί πιό "παλαιάς τεχνολογίας" 747-100 (που,άν θυμάσαι,είχε μόνο τρία παράθυρα σέ κάθε πλευρά τού upper deck,επειδή εκεί υπήρχε τότε ένα "σαλονάκι",που ήταν το key feature τού 747).Η ΟΑ πήρε αμέσως τό 742,που εθεωρείτο πιό προηγμένο καί μέ μεγαλύτερη χωρητικότητα.Ισως αυτό εννοούσε όταν έλεγε οτι ήταν "από τίς πρώτες" εταιρείες.
Μήν ξεχνάμε επίσης οτι τό να έχη η αεροπορική εταιρεία τής "ψωροκώσταινας" τό ίδιο αεροπλάνο που είχε η TWA καί η Swissair ήταν κάτι σημαντικό γιά την εποχή εκείνη,που οι Ελληνες "μιζέριαζαν" περισσότερο από όσο τώρα...
Θυμάμαι οτι είχα δεί 741 τής TWA αλλά καί τής Swissair στό LGAT αρκετές φορές (αλλά τότε,που μπορούσες να ανεβαίνης στην ταράτσα τού αεροδρομίου και να τά έχης όλα πιάτο μπροστά σου,εγώ ήμουν μικρός και άνευ φωτογραφικής μηχανής
Οπως και να έχη το πράγμα,η ΟΑ "τού Ωνάση" ήταν μιά εταιρεία που στεκόταν επάξια δίπλα στίς άλλες μεγάλες σοβαρές εταιρείες καί αυτό έχει σημασία.Βέβαια όταν ήρθε η κρίση τού πετρ-ελαίου η ΟΑ ήταν πιό "αδύναμη" να την αντιμετωπίση καί εξ αυτού άρχισε να γίνεται ζημιογόνος καί "κουβάς μέ τά σκ..",όπως είχε πεί κάποια στιγμή και ο ίδιος ο Ωνάσης.
Μήν ξεχνάμε επίσης οτι ο Ωνάσης ήταν μέν ικανώτατος επιχειρηματίας,αλλά στά ναυτιλιακά.Οσο καί να ισχύη το οτι ο ικανός επιχειρηματίας μπορεί να "επιχειρήση" σέ οποιοδήποτε τομέα,η κάθε αγορά έχει και τά "χούγια" της καί τίς ιδιαιτερότητές της,που άν δέν έχεις προέλθει από τον σχετικό χώρο,δέν τά ξέρεις-ή τουλάχιστον δέν τά μαθαίνεις ποτέ είς βάθος.Οπότε η ενασχόληση αυτή σέ κουράζει περισσότερο.