Goldair Handling S.A. και ιστορίες καθημερινής τρέλλας...

• Thread starter Thread starter flightnumber
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

flightnumber

Business-Class-Member
Αγαπητοί φίλοι,
Είμαι ένα μέλος όχι και τόσο ενεργό όσων αφορά τις δημοσιεύσεις,αλλά γενικά λατρεύω ταξίδια,αεροπλάνα,αεροπορία κλπ.

Για να μη γίνομαι όμως κουραστικός μπαίνω αμέσως στο θέμα!
Είμαι φοιτητής εξωτερικού και έχω την τύχη να ταξιδέψω με αρκετές εταιρείες γνωστές και άγνωστες!
Η τελευταία μου εμπειρία ήταν στις 3 Σεπτ.
Είχα πτήση CHQ-ATH(Me OA) k ATH-NAP με Airone.
Να σημειώσω ότι η ΟΑ με την Airone δεν έχουν συνεργασία,οπότε φτανοντας αθήνα πήρα τις βαλίτσες και μετά ξανά Checkin κλπ.

Η αιρουαν έχει στο handling την goldair.Πήγα στο Checkin την προβλεπόμενη ώρα.3 ουρές ατελείωτες,ήταν ολοφάνερη η έλλειψη επαγγελματισμού των "κυριών" που κάναν το checkin.
Φτάνει επιτέλους η σειρά μου...Η αλήθεια είναι ότι σαν φοιτητές τα παραπάνω τα κιλάκια μας παντα τα έχουμε στις αποσκευές,όμως η πλειονότητα των εταιρειών δείχνουν κατανόηση.Με λίγα λόγια δεν έχω πληρώσει ποτέ υπέρβαρο,και τις φορές που η μάνα μου δε συγκρατιότανε και μου βαζε ν-ταπεράκια στη βαλίτσα...

Αυτή τη φορά η αποσκευή μου ζύγιζε 30 κιλά.
Με το που τη βλέπει η υπάλληλος μόνο που δε κάλεσε τις διπλανές φίλες της να τη βγάλουν και φώτο.Μου λέει δε μπορώ να τη δεκτώ.Της εξηγώ ότι είμαι φοιτητής και έρχομαι από αλλη πτήση,δεν είναι δυνατόν να ξεφορτώσω τίποτα κ να το στείλω πίσω.
Με ποιά εταιρεία με ρωτάει?ΟΑ της λέω.Και γυρίζει με ένα υφάκι και μου λεει "εδώ δεν είμαστε ΟΑ".και συνεχίζει "Δε ντρέπεστε?δε σκεφτεστε τα άτομα που φορτώνουν τις βαλίτσες στο αεροσκάφος?""Άσε που υπάρχει κίνδυνος για το αεροσκάφος"."Χμμ πρέπει σίγουρα να πληρώσετε και να αδειάσετε και τη βαλίτσα σας,έτσι δ'ε μπορώ να τη δεχτώ".