Γρουσούζικο 13...

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.848
Likes
1.099
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Έχω παρατηρήσει ότι και στην αεροπορία το 13 θεωρείται γρουσούζικο και το αποφεύγουν γενικώς οι εταιρίες. Πιο συνηθισμένη περίπτωση είναι να μην υπάρχει σειρά 13 στις θέσεις του αεροσκάφους (πχ Aegean, Ryanair, Lufthansa κλπ) αν και άλλες δεν φαίνεται να έχουν θέμα (Volotea, Wizz, American, Turkish κλπ).
Χαρακτηριστική περίπτωση είναι και το 13ο ATR που κατασκευάστηκε το οποίο πήρε c/n 12A και όχι 13 (ήταν το SX-GRY της Sky Express).
Επίσης υπήρχε και η περίπτωση της Brussels Airlines η οποία αρχικά είχε 13 βούλες στην ουρά που σχημάτιζαν το "b" αλλά μετά από παράπονα επιβατών πρόσθεσε άλλη μία.

Τελικά δεν είμαστε μόνο εμείς οι προληπτικοί... ;)
 

giannis_oa

Business-Class-Member
Εγγραφή
13/08/2009
Μηνύματα
257
Likes
31
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRP
Μετά από παράπονα επιβατών πρόσθεσε άλλη μια βούλα ;;; Μεσαίωνας κανονικός έτσι ;;
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.190
Likes
543
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Να μην αρχίσουμε να λέμε για τον διαδρομο 13 του Kai Tak, ε; :D
 

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.186
Likes
171
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα είναι η φοβία των Κινέζων για το νούμερο 4, το οποίο ηχητικά μοιάζει με τη λέξη "θάνατος" και αποφεύγουν να το χρησιμοποιούν σε διευθύνσεις, αρίθμηση ορόφων κτλ
Εντούτοις, δεν πτοεί τουλάχιστον την China Southern η οποία δεν το παραβλέπει στην αρίθμηση των σειρών στη First Class του 777
 
Top