handelblatt OA

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
stin germaniki oikonomiki efimerida handelsblatt diabasa ena arthro pou milouse gia tin olympiaki:

ta pio symantika pou egrafe:

o stolos tha miothi apo 59 se 34 aeroplana
(o aritmos 59 enai lathos: 59 aeroplana ehei i olympiaki ama metrisi kanis ta 737-200
kai to 737-300 pou girise piso stin germania (SX-BLB) )

o kainourios stolos tha apotelite apo B737-400 kai ATR 42/72
(kai ta kainouria Dash 8?) (kai ta 3 A300 ?)

Ta A340 tha poulithoune
(na sas po tin alithia den to polipisteuo auto, kathos i agora einai gemati me metahisrismena A340), apo tin alli: i OA den hriazete pleon ta A340.

i nea olympiaki den tha kani pia long-rage ptisis pia

(ti na po gia auto?)

to prosopiko tha moithi: apo 633 pilotous se 400. apo 1167 aerosinodous se 500 kai apo 2636 se 900 prosopikou edafous


To 2002 i olympiaki ekane zimia 46 ekatomiria euro. gia to 2003 perimenoun mia zimia peripou sta 60 ekatomiria euro
 
Σε άρθρο της εφημερίδας "το Βήμα" του περασμένου Σαββάτου (17/5) αναφέρονται λίγο-πολύ τα ίδια. Το "μίνιμουμ" μοντέλο σύμφωνα με την εφημερίδα θα περιλαμβάνει 34 αεροσκάφη (17 Β737-400, 7 ATR72, 4 ATR42 & 6 αεροσκάφη στη θέση των Do228) αλλά σε άλλο σημείο στο κείμενο αναφέρεται ότι ο αναμενόμενος αριθμός θα είναι 38-45. Επίσης, γίνεται λόγος για πώληση κάποιων ή όλων των Α340-300, κατάργηση των υπερπόντιων δρομολογίων και διατήρηση κυρίως των πτήσεων για Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, Ρώμη, Μιλάνο, Φραγκφούρτη, Λάρνακα (κύριοι προορισμοί), Άμστερνταμ, Τελ Αβίβ, Κων/πολη, Κάιρο, Βουκουρέστι, Βελιγράδι, Σκόπια (δευτερεύοντες), καθώς και Βιέννη, Γενεύη, εσωτερικούς προορισμούς και άλλες βαλκανικές πρωτεύουσες, ως αναγκαίων για την ενίσχυση άλλων γραμμών. Σε μερικά χρόνια αναμένεται το άνοιγμα νέων γραμμών "μετά από προσεκτική μελέτη"...

Και όλα αυτά, σε συμφωνία με τις απόψεις της επιτρόπου κυρίας Λ. ντε Παλάθιο, η οποία υποστηρίζει ότι στην Ευρώπη πρέπει να υπάρχουν 5-6 μεγάλες εταιρίες και οι υπόλοιπες να είναι περιφερειακών μεταφορών.
 
Και όλα αυτά, σε συμφωνία με τις απόψεις της επιτρόπου κυρίας Λ. ντε Παλάθιο, η οποία υποστηρίζει ότι στην Ευρώπη πρέπει να υπάρχουν 5-6 μεγάλες εταιρίες και οι υπόλοιπες να είναι περιφερειακών μεταφορών

ti einai pali touto??

PREPEI ? ? ?

diladi nte kai kala kamia elliniki den tha mporesei pote, oso kali kai na ginei, na ginei diethnis etairia?

Oso gia ta A340 eilikrina lypamai poly.... :cry:

einai krima giati toulaxiston ayta ta aeroplana, opws kai ta B747 (axxx....) edinan KYROS stin OA kai stin ellada.......

twra me ta tapeina kai panarxaia kai elleipws peripoiimena B737 ti kyros na apoktiseis.........
to vlepw egw, an den itan kai to kratos pou parexei se ypourgous klp business eisitiria, i OA den tha to eixe se tipota na ginei one-class aeroporiki.........
 
Top