Hellenic Airlines

  • Thread starter Thread starter alexander
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Merci beaucoup pour ton effort!



:mrgreen:
 
phantomas":1sm58zda said:
to BAC eihe niologio N111PL kai irthe gia tin "Hellenic" (horis "Air")

Sorry Phantoma αλλα σε βρισκω απληροφορητο :D
Το Bac ειχε ερθει με τα χρωματα της US AIR (τα παλια), χωρις τιτλους, με reg. N1130J. Μαλιστα το ειχα φωτογραφησει την ημερα που ηρθε. Μετα ισχυουν αυτα που ειπε ο Phantomas. Επισης, αφου δεν εβαλε μυαλο με το Bac, που δεν της εδινε αδεια η ΥΠΑ λογω παλαιοτητας, ειχε παραγγειλει και 2 727-200:
727-231 N590CA &
727-251 N268US
(Λες και η ΥΠΑ θα εδινε αδεια γι αυτα) :stupid:
Φυσικα και δεν εδωσε και φυσικα και δεν τα πηρε ποτε η Hellenic. :wink:
 
Basika Giwrgo, movo n moupn eixe ta palia xpwmata tns USAir.. ;) Idou kai n apodeiktikn fwto.. ;) Alla kaiedw, me allo livery....

Ligo asxeto, snmepa uparxei kai pali stnv USA eva skafos me to N1130J kai dn eva Raytheon C90A King Air...
 
Σωστος και στα 2 :great:
 
Κάπου έπιασε το μάτι μου το SX-BAR με καλλιτεχνικές ανησυχίες, οπως και στα Β742 της ΟΑ και χαλάστηκα άσχημα... Γιατί ναι μεν οι ανεγκέφαλοι πάνε και τα κάνουνε, οι δε "αρμόδιοι" (που έχουν αναλάβει από την πολιτεία τη φύλαξη των) ειναι στα χαρτιά για να παίρνουν τα λεφτά και να κάνουν μόνο μπλα μπλα .. Η να κλέβουν φώτο... Και να μας δουλεύουν κανονικά με το "έργο" που "παράγουν"...


Τελικά είμαστε για τον π..... σα λαός. Αρεσκόμαστε μόνο στον εφέ και στην αυτοπροβολή μας, αδιαφορώντας για το τι συμβαίνει γύρω μας. Και να κάνουμε και καμμιά μ@λ@κι@ να περάσει η ώρα

:wall:
 
Failed start up: Hellenic Airlines

H HELLENIC Airlines [κωδικοί - / HLN] ηταν μια κλασική περίπτωση αεροπορικής εταιρείας-φούσκα. Εμφανίστηκε ξαφνικά, αναλύοντας την προκάλεσε σούσουρο με την ύπαρξη και τα στοιχεία που την αποτελούσαν, και έσβησε πριν προλάβει να αναγράψει έστω το νηολόγιο στο μοναδικό αεροσκάφος που πήρε τα χρώματά της. Ιδρυθήκε τέλη 1992, λίγο μετά τη νομοθετική ρύθμιση για την απελευθέρωση των αεροπορικών συκοινωνιών και υπέβαλε αίτηση άδειας εκμετάλλευσης στην ΥΠΑ τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, όντας μια από τις πρώτες ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες στον Ελλαδικό χώρο. Είχε αρχικά δηλωσει ένα και μοναδικό αεροσκάφος, ένα British Aircraft Corporation BAC 1-11-215AU (SX-BAR, cn 096) με το οποίο σκόπευε να ξεκινήσει πτήσεις τσάρτερ.
Βάσει του νόμου που ίσχυε τότε, η εταιρεία είχε πληρώσει ήδη το 51% του αεροσκάφους σε μετρητά ώστε να μπορεί να αποδείξει ότι της ανήκει, ώστε να πληροί την βασική προυπόθεση για την έκδοση άδειας. Οι ιδιαιτερότητες του σκάφους ήταν αρκετές. Πήρε από την ΥΠΑ το ελληνικό νηολόγιο του, το οποίο όπως είπαμε πιο πάνω, δεν αναρτήθηκε ποτέ επάνω στο αεροσκάφος. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος ήταν το πρώτο single aisle jet που νηολογήθηκε στην Ελλάδα και δεν ανήκε στην Olympic Airways ή την Olympic Aviation. Πέρασε απο γενικό έλεγχο στην ΕΑΒ, η οποία τεχνικά του έδωσε το ΟΚ. Αλλά επισήμως η ΥΠΑ δήλωνε ότι είχε ένα πρόβλημα με τον τύπο, διότι ήταν παλιός και οι κινητήρες του τεχνολογίας δεκαετίας '60, δεν πληρούσαν σε καμμία περίπτωση τις ευρωπαικές προδιαγραφές ηχορύπανσης. Για ποιόν λόγο τον είχε αποδεχθεί αρχικά και κατόπιν άλλαξε γνώμη, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.

Η εταιρεία είχε παραγγείλει και 2 Boeing Β727-200 (συγκεκριμένα τα Β727-231 με νηολόγιο Ν590CA, cn 20098/731 και Β727-251 Ν268US, cn 20290/747). H ΥΠΑ δεν έδωσε τελικά ποτέ την άδεια της για το πρώτο (αλλά ούτε και για τα άλλα 2), το οποίο ποτέ δεν απογειώθηκε, έστω για δοκιμαστική πτήση. Το SX-BAR ήταν, μαζί με το Constellation της (κατά ειρωνικό τρόπο σχεδόν) ομόνυμης εταιρείας από το 1972, είχε πάρει μεν τα χρώματα της εταιρείας, αλλά αυτό ήταν. Από το 1993 μέχρι σήμερα αλλάζει συνέχεια θέσεις στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Ο ιδιοκτήτης ποτέ δεν εμφανίστηκε να το παραλάβει, ή να φροντίσει για την απομάκρυνση του (κάτι που ακούγεται λογικό μιας και το είχε πληρώσει ήδη πανάκριβα). 'Ετσι το αεροσκάφος κατασχέθηκε από την ΥΠΑ το 1995. Σιγά σιγά άρχισαν να του αφαιρούνται τα εξαρτήματα και οι κινητήρες γιατί ήταν πολύτιμα ανταλλακτικά. Κάποιοι εργαζόμενοι του αεροδρομίου εκφράζοντας τις καλλιτεχνικές τους ανησυχίες, ζωγράφισαν δίπλα στο „HELLENIC“ ένα „Ο“, κάποια στιγμή ένα „ΥΠΑ“, ενίοτε όμως και ένα „HCAA“ και ανάμεσα στις δύο λέξεις το σήμα του φορεα που ήταν μοιραίος για την ιστορία του αεροσκάφους, σίγουρα όμως το κάνανε στην προσπάθεια να δείξουν την κατάσταση της υπηρεσίας. Σήμερα είναι πλέον ένα λεηλατημένο κουφάρι παρατημένο κοντά στα Β727 της Ολυμπιακής (ή ό,τι απέμεινε και από αυτά), σημαδεμένο απο σύγχρονους ανεγκέφαλους βάρβαρους "καλλιτέχνες".

Φυσικά, όποιος έχει πιο πολλά στοιχεία, μπορεί να τα παραθέσει. Όλες οι παρουσιάσεις βασίζονται σε προσωπική έρευνα την εποχή 2011-2012.
 
Re: Failed start up: Hellenic Airlines

Στέφος":243stc6n said:
H ΥΠΑ δεν έδωσε τελικά ποτέ την άδεια της για το πρώτο (αλλά ούτε και για τα άλλα 2), το οποίο ποτέ δεν απογειώθηκε, έστω για δοκιμαστική πτήση.
Κι όμως το BAC 1-11 έκανε μία και μοναδική πτήση (test flight) με τα χρώματα της εταιρίας και callsign Ν1130J (το πρώην νηολόγιο).

Εδώ το εν λόγω αεροσκάφος τη μέρα της παραλαβής του με τα ημιτελή χρώματα της USAIR και αμερικανικό νηολόγιο http://www.airpics.net/photo/N1130J-BAC ... ed/28147/L
 
Re: Failed start up: Hellenic Airlines

Ok, γραψε ενα λαθος... Απο εδω δεν ειχα μπορεσει τοτε να βρω κατι..
 
Top