- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.836
- Likes
- 219
jerry":22pu66wo said:Λογικά SMΙ και LXS θα πετάξει με ARJ, για να "προσφέρει και αεροσκάφη jet", για να έχει προβάδισμα απέναντι στις ΟΑ που πετάνε με ATR.
Οι ΟΑ (η ΟΑ) τα προηγούμενα καλοκαίρια πετούσαν κάποια από τις 2 καθημερινές πτήσεις για Λήμνο και με Β-717 ενώ ενίοτε όταν υπήρχε μεγάλη κίνηση και με B-734.
john":22pu66wo said:ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΒΡΟ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΠΟϊΝΓΚ.
psil":22pu66wo said:H samos exei mikro diadomo. Se auton mporoun na petaksoun B737, A320 akoma kai 757. To problima tous einai oti den mporoun na sikothoun fully loaded.
Η Σάμος έχει διάδρομο 2030 m που επαρκεί για τα περισσότερα αεροσκάφη όπως Β-757, Α-321 και μικρότερα (Β-737, Α-320 κτλ.). Μια χαρά είναι λοιπόν για τα RJ της Aegean!
(Σχετικά πάντως τα με τα stopover γίνονται σε κάποιες πτήσεις... π.χ. πέρυσι της Transavia από Σάμο [SMI] γινόταν μέσω AXD)