Η απίστευτη εμπειρία μας με την SkyEurope

Μακαρι να ισχυει αυτο αν και εχω δει στο σαιτ του αεροδρομιου της Βιεννης 1,2 ακυρωσεις την ημερα,περα φυσικα απο τις συνηθεις καθυστερησεις.Ας ελπισουμε στο επομενο διαστημα να ειναι συνεπης μιας και θα γυρισω απο Βιεννη με την εταιρια αυτη στα τελη Ιουλιου
 
Velerefontis ΠΌΣΟ δίκαιο είχες!!!
στα λόγια ότι γράφουν στην ιστοσελίδα τους....ΠΑΛΙ μας άλλαξαν πτήση!!!!!!!!σήμερα λάβαμε το παρακάτω ε-μαιλ
Τρίτη, 30 Ιούνιος 2009, 19:04

On behalf of SkyEurope Airlines, we would like to thank you for your reservation.
Despite our efforts to minimize any changes in our planned flight plan, we regret to inform you that your flight under the booking number P1U8XΟ(μέσα Αυγούστου)has been canceled as part of the adaptation and harmonization of our route network and time table.

We truly apologize for any inconvenience caused by this cancellation. As compensation, we would like to offer you:
1. Free rebooking for any convenient travel date
or
2. Credit shell - ammount paid in the booking will be transfered on credit
- valid for 1 year from the date of issuing,
-immediate availability of funds, possible to use for payment for bookings or changes,
-not subject to any payment fees
or
3. Full refund
May we invite you to contact the Reservation Centre of SkyEurope Airlines under the telephone number +4212 3301 7301 or our local numbers to help you with the rebooking or further requests. All Contacts can be found on <http://www.skyeurope.com/en/help/contact.aspx>

We are open: Monday - Friday: 07:00 - 22:00, Saturday: 08:00 - 20:00, Sunday: 10:00 - 22:00 (all times are CET)
SkyEurope Airlines would like to ask for your understanding and hopes to see you soon on
board of our flights.
Thank you for your understanding

With best regards
Tomas Sabo
Reservation agent
SkyEurope Airlines a.s.
Ivanska cesta 30/B
P.O.BOX 24
820 01, Bratislava
Slovak republic
Reservations: +421 2 3301 7301
fax: +421 2 4463 0790
fax: +421 2 4463 0783
e-mail: info@skyeurope.com

ΠΑΛΙ ΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Φιλε EYGENIS τρεις ειναι οι πιθανοτητες:
1) Κατω απο το EYGENIS κρυβεται το ονομα Μητσοτακης
2) Εχεις καμια κουμπαρια με τον Μητσοτακη ή μηπως σου εχει δωσει καμια ευχη τελευταια
3) Σε εχουν αχτι :wall: :wall:
 
θα το ψάξω!!έκλεισα 8 πτησεις στις 28 -10-2008 και μου αλλάξαν ή ακυρώσανε τις 7 από 2 φορές.....
 
Άραγε η εταιρία να αντλεί καμιά απόκρυφη ηδονή ταλαιπωρώντας τον Ευγένη, ή απλά με κάποιο μυστικό και παράδοξο τρόπο να βγάζει κέρδος τραβωματσακουνόντας τα δρομολόγια?
Έτσι όπως περιγραφικά έχω διαβάσει τα πόστ, αν θες να πετάξεις με αυτούς, βλέπεις πότε ΔΕΝ έχουν προγραμματισμένη αναχώρηση και υπολογίζεις να πετάξεις τότε. Πλάκα πρέπει να έχει (αν είσαι σε διακοπές :cool: )
 
το κυνηγάμε ακόμα!!
η skyeurope έχει γίνει ΛΟΥΗΣ!
Το χειρότερο από όλα είναι η βλαχοδημόσια νοοτροπία του ωχ-αδελφισμού που έχουν οι κρατικοί υπεύθυνοι!
ΔΕΙΤΕ τί στέλνουμε προς απάντηση στον αερολιμενάρχη Μακεδονίας κ.Βασιλειάδη,που εκτέθηκε υπογράφοντας στις 19-06-09 ''έτοιμη΄'' κατασκευασμένη απάντηση!

Προς απάντηση της αρ.πρ.ΚΑΘΜ/ΑΡ/0000/ταδε
Α) Ναι η αρχική αναφορά που υποβάλλαμε στις 6-6-09 έγινε στο ένα όνομα που είχε βγει χρεωστικά το αεροπορικό εισιτήριο της αεροπ. εταιρείας sky Europe.
Αυτό έγινε γιατί ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας Σάββατο 6-6-09 που η υπηρεσία σας είναι κλειστά μας είπε ότι δεν χρειάζεται .
Η συμπλήρωση του δεύτερου ονόματος έγινε με υπόδειξη του δικηγόρου μας στις 23-6-09 όπως ορθώς αναφέρετε και μέσα στην νόμιμη προθεσμία.

Β)Εδώ δεν έχουμε καθυστέρηση μόνο πτήσεις αλλά την αεροπ. εταιρεία αλλάζει αυθαίρετα την ώρα αναχώρησης με ένα απλό ε-μαιλ 18 ώρες πριν την αναχώρηση. Ακόμα να πουλάει στην ιστοσελίδα της εισιτήρια με την νέα ώρα αναχώρησης.

Γ)Μας αναφέρετε ότι η sky Europe ότι μας πρόσφερε σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΚ 261/04 όλα τα προβλεπόμενα.
Μας εκπλήσσει η ευκολία που διαπιστώσατε κάτι τέτοιο. Το δεχόμαστε όμως…
Να υποθέσουμε ότι θα έχετε κάποιο έγγραφο της sky Europe που να λέει ότι έστω θα μας επιστρέψει τα χρήματα των αεροπορικών εισιτήριων γιατί κάτι τέτοιο δεν αντιληφθήκαμε εμείς…
Ακόμα αναφέρεστε στο άρθρο 6 του κανονισμού, που μιλάει για καθυστέρηση ενώ στην περίπτωση μας συνηγορούν τα άρθρα 4,5 και 7.

Δ)Η λειτουργικότητα και η απόδοση της υπηρεσίας σας ξεπερνά τα προσδοκώμενα…
Απαντά σε επιστολή μας που εστάλει στις 23-06-09 με ‘’ έτοιμη’’ απάντηση(απλά προσθέτει το συννημένο) που γράφτηκε με ημερομηνία 19-6-09……..
 
μόλις γύρισα από ένα απολαυστικό διήμερο στο Βερολίνο.
καμμία σχέση με skyeurope !η easyjet είναι πρωταθλήτρια μπροστά της!και πιό φθηνή!
 
Top